Kosmiska energier/frekvenser

En enormt stor "Sfär" närmar sig solen

2014-01-15 00:20 #0 av: Amon

En enormt stor Sfär har upptäckts i vårt solsystem - och den verkar vara på väg mot jorden! Men den kan inte ses med blotta ögat: http://www.youtube.com/watch?v=REjqlKfVQDo  

Anmäl
2014-01-15 00:24 #1 av: Amon

Det finns mer att läsa på denna sida: http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=auto&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fwww.andromedacouncil.com%2F 

Några rader härifrån:  

"En annan indikator på det kommande dimensionsskiftet: 

Flera av er har frågat om en mycket stor "sfär", en "boll av energi", som nyligen upptäcktes nära solen, som ser ut som ingenting vi någonsin har sett förut. Här är videon som man har refererat till: 

www.youtube.com/watch?v=REjqlKfVQDo

Detta är vad jag har lärt mig om den:.

A) det är en sfär av högre dimensionell energi

b) denna sfär är en varelse .... . en kännande, intelligent livskraft

c) denna livsform kommer från Menkent i Centaurus konstellation -. på södra halvklotet [du kan söka platsen här med hjälp av programvaran "Stellarium" stjärnkarta]

d) det är en verkligt magnifik varelse vars livskraft är från "bortom" den 13: e dimensionen i livet

e) det specifika syftet för denna är att komma hit och hjälpa vårt solsystem, inklusive planeten jorden, med den dimensionella uppgången och omvandlingeb av denna värld ... in i den nästa snabbare / högre frekvensen / dimensionen av livet."

Anmäl
2014-01-15 00:34 #2 av: Tralle3

Bra, då kanske världen får en ny start.

Anmäl
2014-01-15 01:14 #3 av: Cristine

JAG TYCKER DEN SER UT SOM EN PORTAL!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-01-15 01:37 #4 av: Amon

Ja - jag har då ingen aning om vad det är!FörskräcktFunderar

Men med hålet i mitten - det kanske är ett SVART HÅL - så vi slungas iväg nånstans - till ett 'bättre ställe' ?

Nu har jag i alla fall fått förklaring på varför jag mått så dåligt - och varit helt väck några dagar.. SOLSTORMAR!!!

Men det kommer mera energier..  - FULLMÅNE i morgon... Måne

..och komet Isons Svans kommer jorden att gå igenom de närmaste dagarna...Förskräckt

Och så denna enorma levande(?) energiboll som är på väg hit!Förskräckt

Anmäl
2014-01-15 06:44 #5 av: Cristine

Kanske gud fader själv, vad vet man... eller en stor dammsugare som suger upp oss alla.

Lugn säger min guide.

Anmäl
2014-01-15 08:25 #6 av: [kajmal"]

länken fungerar inte?

Anmäl
2014-01-15 09:31 #7 av: [KosmosBill]

spännande!!!

Anmäl
2014-01-15 10:09 #8 av: Gahella

Ja guuud va spännande! Tack Amon!!

Det kanske är dags för denna förening nu och att vi är redo för det? Hoppas det för jag är trött på den här dimensionen och önskar uppleva något mer kärleksfullt och roligare än mycket det vi har omkring oss här

Jag har också känt av de starka solstormarna och inte kunnat sova, och ibland har jag t.om känt ångest och undergångskänslor och det gör inte jag i vanliga fall.

Människor omkring har också mått dåligt och bara suttit och gråtit av ångest och i rädslor. Så det har varit väldigt tuff tid för många

Anmäl
2014-01-15 10:55 #9 av: Marr

Wow så spännande Amon!

Känner ingen som helst oro för det här. Det blir bra va' det än är!Blinkar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-01-15 10:56 #10 av: Gahella

Gick in och läste lite på din länk Amon och hittade ett intressant brev som någon skickat tidigare om att denna uppstigning skulle ske i mitten av januari detta år.

Och tydligen har även Alex Collier sagt detsamma, en man som jag fattade tidigt sympatier för, han hade tidigare varit en hög militär men fått personlig kontakt med akturianerna och efter det ändrade sitt liv totalt.

Läs gärna ni med http://www.andromedacouncil.com/Lettersto-AndromedaCouncil.html

Anmäl
2014-01-15 12:37 #11 av: Amon

Förlåt kajmal - här är den rätta länken till sidan jag hänvisade till i inlägg #1:

http://www.andromedacouncil.com/

Den länken jag lade in gick till en översättning av sidan - men den sidan följde ju inte med länken tyvärr.. Skäms

Ja - det var ett intressant brev Gahella - och det verkar som om flera uppgifter är samstämmiga om den här tiden.. Förskräckt

.. och just nu så avslutar Gaia Portal sina meddelanden - så något är ju helt klart på gång! Oskyldig

Anmäl
2014-01-15 13:00 #12 av: Amon

Det har uppstått en mycket märklig crop-cirkel i Kalifornien mellan Jul och Nyår också - och den verkar ha kopplingar till Komet Ison:

http://www.examiner.com/article/crop-circle-reveals-comet-ison-was-spacecraft-july-8-2014-et-event?CID=examiner_alerts_article

Anmäl
2014-01-15 13:10 #13 av: Cristine

Jättespännande Amon!"

Anmäl
2014-01-15 13:18 #14 av: Gahella

Tack för ditt sökande Amon och jag läste under videon under din senaste länk och förstod mer av dessa siffror 192 och det var intressant faktiskt

Anmäl
2014-01-15 13:57 #15 av: Amon

Javisst är det Cristine! - och tack Gahella! - här är ett utdrag från artikeln på svenska: 

"En gröda cirkel som dök upp 11 miles sydost om Salinas, Kalifornien den December 28, 2013 innehåller tre kodade meddelanden enligt en känd gröda cirkel forskare, Dr Horace Drew. Enligt Dr Drew, en pensionerad molekylärbiolog som arbetade på Caltech och Australiens CSIRO.

Enligt Dr Drew; när den brittiska sökmotorn 192.com använde koden kan talet översättas som: "Blinda kommer att se, och de som söker finner" Om det tolkats korrekt, var budskapet här att något snart kommer att hända som kommer att vara så entydigt, att till och med de hårdaste skeptiker kommer att se vad de tidigare förnekat. För andra kommer den kommande händelsen vara en upprättelse för vad de har sökt.

Det andra av de kodade meddelandena var att vara vaksam om en kommande astronomisk händelse. Numret 192 avser ett datum inom en snar framtid då en astronomisk händelse kommer att ske: den 8 juli 2014.

Det tredje och mest uppseendeväckande budskapet var att kometen ISON var ett rymd transportsystem.

Taget i sin helhet, verkar dessa tre budskap uppmuntra människor att titta på himlen för en kommande astronomisk händelse med rester av ISON som i själva verket kommer att vara en utomjordisk händelse av något slag.

Om det är äkta och korrekt tolkat, är Salinas gröda cirkel en upprättelse för dem som hävdar att Comet ISON var ingen komet alls, utan ett eller flera föremål under intelligent utomjordisk kontroll med ett särskilt uppdrag för det inre solsystemet och jorden."

Anmäl
2014-01-15 14:43 #16 av: Lotoz

Mysterious Planet Sized Object Invisible Caught By SOHO

https://www.youtube.com/watch?v=4U32WKjICCw

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.