Utomjordiskt

Mer Paul Hellyer

2014-01-10 15:08 #0 av: Marr

Med risk för att bli tjatig men här kommer en video till om hur Paul Hellyer ser på saken om våra utomjordiska kontakter...

http://www.youtube.com/watch?v=KK6I8DpR9EA 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-18 09:08 #1 av: m2studio

Tack MARR för en fint video info.

Jag hoppas att Paul Hellyer kan övertyga regeringar för hans påstående och info. 

Anmäl
2014-03-20 15:47 #2 av: micki7878

Bra video, tack!

Anmäl
2014-03-20 16:52 #3 av: Cristine

Regeringarna vet om att de finns

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-03-20 18:54 #4 av: Marr

Jo men snart eller redan nu, finns ingen chans längre för regeringarna att komma undan med sina fåniga, sjuka bortförklaringar eller att stänga av oss allmänheten för det som sker och har skett sen urminnes tider.

Snart förresten...jag menar redan nu är vi relativ vakna och är intelligenta och djärva nog att våga ifrågasätta saker och ting. Vi som bor här i de mer "trygga" områdena av världen och har orken att ifrågasätta, har skyldighet att sätta hårt mot hårt om man nu ska uttrycka det så...

Strunt samma, ifrågasättande av regeringarnas beteende är på sin plats, för folket i allmänhet ska misstros och ifrågasättas hela tiden för våran önskan att få överleva utan att stupa på utgifter eller krig, terror el. övergrepp från våra makthavare.

Sen råkar en väldigt stor del av befolkningen av vår jord, dagligen eller väldigt ofta åtminstone se hur mycket aktivitet det finns av utomjordiska ting i vårt luftrum. Det har man alltid gjort, men i.o.m. industrialiseringen så tappade man verkligheten med de nya normer som krävdes för att vi skulle orka överleva. Så tänker jag och satanskrigena 1 & 2 förlamade oss ännu mer och fick oss än mer förslavade! 

Vi blev till mähän allihop och nu är det slut med det!! Dom kan mörda och ställa till det allt vad dom orkar, som redan är ett faktum. Vi har full koll och näste man som i frihetens namn mördas ska ej låta sin röst dö. Ekot av rösten ska dåna över världen. Sanna mina ord!!!

Det finns ingen död. Kroppens skal dör men själen fortsätter. Numera är vi såå medvetna om det... inte ett sk*t märkvärdigt alls tack och lov... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.