Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1189 ggr
Marr
2014-01-09 08:16

Ufo på radarn

Efter detta dök upp på radar så ställde man in ett flyg på Bremens flygplats i Tyskland. Ufo eller? Detta från Msn.

http://video.se.msn.com/watch/video/ufo-causes-flight-delays/1jjy5uil7?from=

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
2014-01-09 19:28
#1

Intressant, exakt det har jag själv sett på natthimlen🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2014-01-09 20:14
#2

Ja just precis Spöket samma här. Mycket "bollar" i Västergötland Sverige och det är inga satelliter. En vanlig kvällsvy i synnerhet slutet på 90-talet fram till 2007.

Nu förekommer dom inte lika ofta och verkar vara högre upp, fast det brukar ju vara kraftigt mulet för det mesta. Vissa områden verkar vara mer attraktiva för "ljusbollarna"…

Har väl sett en del skådespel här där jag bor nu med i.o.f.s. så ska ju inte klaga…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Indiania
2014-01-09 21:32
#3

Nu kom mitt minne tillbaka, gubben och jag såg två sådana ljusbollar här i södra Värmland på 90-talet.Ibland såg det ut som de skulle krocka när de åkte förbi varandra. Vi stod länge och tittade på detta.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ghosthunter
2014-01-09 22:30
#4

Nej, absolut inte satelliter….dom går bara rakt fram i samma takt. Jag tycker det är mycket sånt på himlen i Halland. När jag är hos mina föräldrar, som bor strax utanför Falkenberg, så har jag sett det några gånger….men där är det också mörkt på marken och då ser man ju natthimlen bättre också.

Indiania - Kul att du också har sett det!!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2014-01-09 22:48
#5

Coolt 

ha ha vet ej mer vad jag skall skriva 😃

Marr
2014-01-09 23:12
#6

Ja se där Indiania, vad roligt!Glad

Det som är bra med vissa sådana här filmer vare sig dom är från Sverige, Mexico, Tyskland eller Usa är ju att det är ju just så det ser ut. Ibland kan ju färg, ljustyrka & pulsationer variera.

Så ser man något som rör sig på himlen är det kul att titta om det är dessa Ufos eller vanliga flygplan, satelliter, "ballonger" osv.

Det ser man snart och man tittar lite, i synnerhet när dom svänger omkring…det är coolt. Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
2014-01-10 15:40
#7

En gång stod jag och tittade på något som jag trodde var en ovanligt starkt lysande och stor stjärna, för den stod helt stilla. Plötsligt så bara började den att flyga runt i cirklar och poff….så bara förvann den😮

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2014-01-11 10:25
#8

Före jul filmade Cst med flickvän den här "ljusbollen" när dom var ute och åkte båt där i Göteborg…

http://www.youtube.com/watch?v=IEul91eEqHk&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w&feature=c4-overview

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: