Off Topic - Utanför ämnet

Ot De har lyckats trampa ner ..

2014-01-06 08:01 #0 av: Cristine

vår trygghet.

Även om läkaren skrivit ut dina mediciner är det bäst du ringer och frågar om de finns på ditt apotek, två gånger har dottern varit för att hämta ut mina sifrol för myrkryp och har jag fått vänt 2 dagar på att de skulle komma. Nu har jag kunnat låna av en vän men tänk om jag haft något allvarligare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-01-06 10:46 #1 av: Marr

Ja du Cristine det är ju tur att du fick låna, för det här har min far drabbats av också. Då gällde det blodtrycksmedicin och saker för hans andning, mycket konstigt han fick åka hem utan! Nu ringer han alltid innan han åker till apoteket.

Han blev jättedålig och orkade knappt ta sig till stan för att hämta dom nästa dag.

Nu börjar "popuppen" blockera länkar igen så jag kan inte öppna denna länk nu...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-01-06 11:58 #2 av: Gahella

Ja det är faktiskt en skandal, men det är flera företag som de sålt ut som skolan och annat till riskföretagare som kollapsat och det på vår bekostnad

Anmäl
2014-01-06 14:03 #3 av: Cristine

Ja jag är så jäkla arg så jag kokar, det märks vem de håller i handen

Anmäl
2014-01-06 21:33 #4 av: [KosmosBill]

sifrol verkar vara en mycket farlig "medicin"

Finns det inga alternativa lösningar

Anmäl
2014-01-06 22:40 #5 av: Gahella

Nu vet inte jag din dotters diagnos mer än så, men B-vitaminbrist skapar ju myrkryp. http://www.b-vitaminbrist.se/

Själv äter jag Holistics B-komplex som har nästan alla B-vitaminer man behöver inkl B12.

Vitaminvaruhuset är bland de billigare på nätet och är t.om fraktfria 

Anmäl
2014-01-06 23:01 #6 av: Cristine

>Det är jag som har myrkryp och har haft det i 8 år,kroppen tar inte åt sig järnet så jag har fått 10 påsar järn intravenöst då och då men det hjälper inte mycket, jag brukade få en påse varannan dag men till slut hällde de alla tio i en, inte stor skillnad då heller sedan sedan tar jag B6 och B12+Magnesium

Anmäl