The Ascension / Uppstigningen

Dolores Canon

2014-01-05 05:02 #0 av: [KosmosBill]

Dolores är en gigant i sammanhanget.

Enorm visdom att ösa ur.

Anmäl
2014-01-05 10:55 #1 av: Nandini

Det är verkligen otroligt det hon fått fram ur den djupa hypnos hon använder! Men när det gäller hennes information att alla utomjordingar skulle vara snälla (på sina sätt) känner jag mig lite skeptisk.

Det skulle vara mycket intressant att föra samman Dolores och Drunvalo Melchizedek i ett samtal dem emellan om universum, Gud (the source), ufos, andra planeter och evolutionen.

Jag tror att deras sanningar är väldigt nära varandra och det är sanningar som jag känner stämmer för mig. Dock får man alltid ha lite urskiljning i allt man hör över huvudtaget, sortera ut det som känns rätt för en själv.

Anmäl
2014-01-05 12:02 #2 av: [KosmosBill]

mmm.....hon borde ju rimligtvis känna till reptilraserna...konstigt.

Anmäl
2014-01-05 14:17 #3 av: [KosmosBill]

Hon nämner både reptilraserna och insektsraser....som jag hört Martinus nämna också.

Hon kanske menar att de har ett existensberättigande även om de är mörka....vilket hon antagligen har rätt i, men hos mig skulle de inte vara välkomna.

Anmäl
2014-01-05 14:51 #4 av: Nandini

Ja, jag tror också hon menar det, att alla raser har ett berättigande i att leva och att de är på sin nivå av utveckling precis som vi är.

I slutet är det en som frågar om chemtrails. Vad då chemtrails, säger Dolores. Det finns inte. Jo, det finns, säger frågeställaren igen. Ja, det finns om du tillåter det att finnas, säger Dolores. Dvs. om du ger din energi till chemtrails så finns de och kan orsaka skada. Men om du inte ger din energi till dem, så "finns de inte".

Hon menar att rädsla skapar det vi är rädda för så att vi drar det till oss. Det här är ju sant men också kontroversiellt då många människor har råkat illa ut av chemtrails! Men visst är det en poäng i att rädsla styr våra liv och att det vi ska ägna oss åt NU är att bli fri från rädsla och att sluta dra åt oss karma.

Anmäl
2014-01-06 10:29 #5 av: Marr

Ja det här med att man ej ska ge energi åt sina uttryck för det här med chemtrails det har jag hört förut. Men vad ska man göra då? Stoppa huvet i sanden och låtsas som man inget ser?

Jag önskar att alla får kunskap om vad det är för något. Jag blev sjuk långt innan jag visste var det var. Fast jag hade då i.o.f.s. sett dessa strimmor i över 10 år, men hade ingen aning vad det var. Visste bara det var något som inte stämde.

Kanske bäst att låtsas som inget och låta dom hållas? För dom gör det ju ändå... fast själv kan jag inte tänka mig att information är skadlig.

Förresten så har jag inte blivit sjukare sen jag började prata om det. Tvärtom! Fast man kanske inte behöver tjata så mycket som jag gör?

Nu får jag nog titta på resten av videon med Dolores för har bara lyssnat några minuter....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.