Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1032 ggr
Ghosthunter
2013-12-29 13:47

Thailyktor

UFO-Sverige har det häktiskt i dessa tider😃

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.2225751-thailyktor-forvaxlas-med-ufon

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Magi-cat
2013-12-29 13:49
#1

hihi 😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2013-12-29 21:04
#2

Ja, det är inte lätt att veta vad man tittar på när man dessutom kanske har tagit någon "stänkare" innan man tittar på himmelen!😉😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
2013-12-30 09:55
#3

Ha ha ha ja vi ska ha rislyktor här. Kanske Claes Svahn eller Tage Bång kommer hit då?FunderarSkrattar 

Gillar ju inte dessa fyrverkerier och katterna får inte gå ut till kvällen. Ja matte ska kanske ta en stänkare, undrar om man får se något häftigt då? hahaha…Fast jag tror man ser mindre då, i alla fall jag för då tramsar en med annat.

Annars kan det nog vara ett bra tillfälle att titta uppåt. Kan tänka att det finns en hel del av de galaktiska "kusinerna" som studerar våra lekar…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Tarotstollan
2013-12-30 22:24
#4

Ja, de "kusinerna" undrar nog vad vi håller på med! Signalerar till dem kanske?!

Gillar inte heller smällare och raketer, mina katter är ju alltid inne och de brukar bli väldigt rädda när det börjar smälla. Jag får dra ner persienner och stänger ventiler, allt för att de skall slippa se och höra oväsendet! Önskar de kunde uppfinna raketer som inte hörs, bara är fina att se på och dessutom inte förstör naturen! Alla smällare borde förbjudas!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ghosthunter
2013-12-31 08:29
#5

Jag håller med….bort med fyrverkerier. De förstör bara djur, folk och naturen. Själv är jag väldigt störd och hatar denna kvällen….för jag kan inte somna.😡

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Twinflamewolf
2013-12-31 10:28
#6

Ha ha ha inte lätt särskilt en sån här dag,just nyåret brukar jag inte kolla efter utomjordiskt om det nu inte är så uppenbart att det inte råder nån tvekan men annars är det tyvärr människans verk 😃

Samma här har rädda katter och önskar man gjorde en lag som förbjuder detta smällande för det gör ju ont i våra djur och den hemska rädsla dom känner bara för att människan ska roa sig,tragiskt 😕

Annons:
[VSK]
2013-12-31 16:29
#7

Tänk om aliens tänker: grabbar nu flyger vi runt lite och kikar. -de tror ändå att det är thailändska lyktor 😂

Ghosthunter
2013-12-31 17:18
#8

Haha….jag tror dom tycker att vi är fnoskiga😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2013-12-31 20:58
#9

😂

Twinflamewolf
2014-01-01 16:31
#10

Jag måste ställa mig frågan för jag har inte tidigare skådat dessa lyktor så noga som i går efter just den här tråden då en hel drös kom efter varandra,men hur kan man ta fel på ett UFO och en Thailykta 😮jag bara undrar 😃

Men tjusiga är dom både UFO-n och Thailyktorna 😎

[VSK]
2014-01-01 17:47
#11

😉

Ghosthunter
2014-01-01 18:45
#12

Inte jag heller, men jag såg ett par lyktor igår. Men jag kan nog tänka mig att en förväxling med ufon kan äga rum i rätt väderförhållanden och från lite avstånd.🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2014-01-02 07:27
#13

#10 Hahaha jaa Twinflamewolf håller verkligen med dig där. Men fina är dom och tänk om dom kunde sluta tillverka dom med metallpinnar i. De fungerar ju med bambu eller annat naturmaterial också.

Får vår del bidde det inga thailyktor, för de med bambu var slut.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: