Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2770 ggr
Mrevil
2013-12-16 18:48

Min E.T counterpart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte berätta E.T erfarenhet.

För flera år sedan var det något som väckte mig genom att trycka mig i bröstet och så öppnade jag mina ögon och det var två stycken huvuden med stora ögon i rummet och ett blått ljus kom rakt genom dem. Det titta de på mig jätte intresserad av mig och efter ungefär 3 sekunder  försvann de.

Så glömde jag bort detta men under början av 2013 så började jag bli intresserad av E.T och hittade en person i USA som  channeling E.T (vet inte hur jag säger på svenska)

alltså han låter en E.T prata igenom han o utomjordingen heter Ishuwa och är från en utomjordisk ras som kallas Yahyel.

Efter några gånger jag pratat med Ishuwa fick jag reda på att jag hade  en Yahyel counterpart alltså att jag har ett annat liv i på den planeten och att han är väldigt intresserad av mig.

Jag fick möjlighet att prata med min counterpart och han berättade att när jag var liten så kommunicerade jag med trä andar/skogs andar och med honom men att jag har glömt bort det men kommer snart kunna komma ihåg det igen.

För några dagar sedan så fick han en person som ritar utomjordingar att rita honom och det är han i bilden  jag skickar med.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Annons:
Marr
2013-12-17 06:06
#1

Välkommen hit till oss ska du vara!

Vilken extraordinär upplevelse och vilken vacker bild. Tack för du delger oss detta, som måste kännas väldigt betydelsefullt för dig!

Hade jag vaknat av att se in i dessa vackra ögon, hade jag nog blivit alldeles salig. Antar jag är stängd som en ekport i en borg vad gäller sådana här upplevelser…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Mrevil
2013-12-17 14:06
#2

De som väckte mig mitt i natten var grey alien tror jag och inte min counterpart.

 Han på bilden har jag inget minne av att jag har träffat ännu men snart ska jag kunna kommunalisera med honom och och komma ihåg hur han ser ut. 

Videon är när jag pratar med han om bilden.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Mrevil
2014-01-19 00:45
#3

Kommer ha en session med min countrepart och Ishuwa igen i veckan några tips på saker jag kan fråga?

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Gahella
2014-01-19 09:47
#4

Du får gärna fråga hur detta år kommer utveckla sig medvetandemässigt?

Mrevil
2014-01-19 10:27
#5

Vad jag förstår så kommer Yahyel visa sig på nåt roligt sätt för flera personer. och mellan 2015-2017 kommer alla på jorden veta att utomjordingar finns.🙂

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Gahella
2014-01-19 10:54
#6

Det ser jag fram emot… :)

Annons:
[kajmal"]
2014-01-19 11:54
#7

#5 2017 visar sej dronterna

[kajmal"]
2014-01-19 12:03
#8

#5 dronterna är 2,5 meter långa och genomskinnliga. de har varit havens väktare, men atlantisarna i andalusien förslavade dom. 2017 kommer de att återvända till haven från space . som de rättmätiga herrarna och beskyddare av världshaven

Mrevil
2014-01-19 13:01
#9

Har aldrig hört om dronterna men vad jag förstår kommer Yahyel vara de första som kommer ta kontakt med oss och vi kommer komma ihåg gångerna vi har varat tillsammans som vi har glömt bort.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Gahella
2014-01-19 14:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Var inne och läste lite om Yahyel och där hittade jag vad jag förstår är  många Hybrider som minns genom både berättelser och genom bilder.

Bland andra dessa kvinnor, där en av dem ser precis ut som Na´vis i filmen Avatar. Men även från Joda från Star Wars som jag själv hade ett möte med under en natt för många år sedan

http://paintings-anabagayan.tumblr.com/

Ännu mer fantastiska målningar, även de går mycket i blått

http://www.artbyadelaide.com/gallery/photo/

Nandini
2014-01-19 18:26
#11

Fantastiska målningar!

Och Mrevil, det ska bli spännande att följa vad som händer. Men jag undrar en sak, varför heter du Mr evil?

Mrevil
2014-01-19 19:12
#12

Mrevil är en låt från Freedom Call som jag gillar har använt den ett bra tag på internet. 

Det var Awaken som gjorde målningen jag la upp och gav mig lite skriftliga information från min counterpart. Så jag har nu fått samma information om samma utomjording från 2 stycken olika personer.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Tarotstollan
2014-01-19 23:07
#13

Så spännande, det skall bli kul att följa denna tråd!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Mrevil
2014-01-20 00:43
#14

Kommer med mer info den 23 efter nästa samtal med han.

Om ni har några tips på frågor att ställa.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Mrevil
2014-01-25 14:06
#15

Bra info film vem Yayhel är förnåt.

Bland det första han berättade för mig Var att medans jag klättrade i träd på jorden och samtidigt komuniserade med min counterpart så kunde andra utomjordingar se på en e.t TV skärm våran connection.

"Ishuwa reminds me now that the last 30 minutes of the session that were not recorded were most about the idea that your Yahyel counterpart and you have a bond, a good connection and that you enjoyed being in the trees as a child partly because when you were there and feeling the enjoyment, you were connecting with your counterpart while he was also in a forest communicating with trees telepathically and his experience doing that nourished you in the moment your were enjoying being in the trees, and also, your playing in the trees connected to him and supported his telepathic communications with the trees in playful ways. There was also an example provided, which was that if a person had two TV's, one TV that showed you in the forest and a second TV that showed your counterpart talking to the trees and plants, then a person would have been able to watch you both at the same time, you playing the the trees, and your counterpart communicating with the trees, and that person would be able to see the two of you connecting with one another too! Special ET TVs!"

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Svenne123
2014-01-25 20:27
#16

Ishuwa, jag trodde det var Jesus hebreeiska namn men hepp, bara en utomjording.

Jag har upplevt två kontakter med utomjordingar (om vi inte räknar med Gud) och i den andra så trodde jag att jag var en utomjording. Att alla levande planeter hade egna gudar. Att min tellusmor fött mig trots att min telluspappa och hon aldrig haft samlag. Att den utomjordiska familjen bestämde. Jag hade ett hemligt uppdrag här och på något sätt var det slutfört när jag låg inne på psyket. Vi pratade en del och så en kväll sade de att nu får du komma med hem så på kvällen blev det oväder och de var på väg hit. Men jag vågade inte följa med för jag kände trots allt igen mig på jorden så jag tog en chansning. Rymdpappan blev sur och sa att jag inte får några mer chanser. Guden här på jorden blev sur sen så jag fick springa naken genom korridoren.

Mrevil
2014-01-28 17:39
#17

Fick prata med honom igen fick reda på namnet att jag kan kalla honom för CYKA.

Fick reda på att jag har en skyddsängel och flera guider som alltid är med mig.

Min skyddsängel ser till så att jag inte  hamnar i olyckor eller naturkatastrofer.

Bärättade även att jag snart kommer kunna se det han ser på sin planet. Så är jätte intresserad.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

[kajmal"]
2014-01-28 18:37
#18

#16 alla bebodda planeter har egna himmelriken, som en sfär runt planeten…………..gudarna har en egen planet där de vilar ut, för en ny period som gud eller vanlig invånnare

Mrevil
2014-01-28 18:47
#19

Vad Yahyel vill berätta för oss är att vi är gudar skälva och skapar allt vi ser men vi är här på jorden för att lära sig hur det är om man inte kan skapa saker.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

[kajmal"]
2014-01-28 18:57
#20

#16 citat från min bok: Vad heter Gud? Jag är några år äldre, sover och har en lustig dröm. Jag drömmer om himmeln som en rund sfär, så är det en öppning i sfären, ut till intet. Då förstår jag plötsligt allting, jag går upp i en sorts halvdvala, går ut i köket och hittar en papperslapp och en penna och skriver ner namnet på gud. Jag går in i mitt sovrum, det finns en hylla på väggen där det står ett litet blått kassaskåp med kombinationslås som jag har fått en gång. Jag lägger in lappen där och går och lägger mig igen, hela tiden i nån sorts dvala. Sen vaknar jag på morgonen, kommer ihåg drömmen och rusar upp och låser upp kassaskåpet, men det är tomt, där ligger ingen lapp! Jag förstår ingenting, blir arg och går på min lillebror och anklagar honom för att ha tagit lappen, men han nekar och säger att han inte kan koden, men jag säger att han nog kan öppna det ändå, men han fortsätter neka så jag vet inte vad jag skall tro. Så går det många år och jag är vuxen, och får veta att de kom ner från himmeln och hämtade lappen när jag sov. När jag upptäckte att jag var Gud Efter många år, mitt i livet kommer jag ihåg vad jag skrivit på en lapp och lagt in i ett kassaskåp. Jag skrev ”Vem är gud, jag”.

Annons:
Mrevil
2014-01-28 21:27
#21

Har även fått reda på att jag har utomjordisk dna i mig som la till när jag föddes.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Mrevil
2014-02-08 00:09
#22

#21 Vad jag förstå så kommer jag börja få kontakt med Cyka snart och att vi har en ones kontakt och att jag kommer börja kunna se det han ser och han kan se genom mina ögon.

Tillslut kommer jag kunna komunisera så bra med honom så att det blir som om han pratar svenska i mitt huvud.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

wingren
2014-02-10 13:45
#23

Låter väldigt spännande, ser både fram emot att följa din utveckling samt att se hur det blir 2015. Bara ett år kvar! Frågan är väll om människan är redo för vad som komma skall!

Mrevil
2014-02-10 15:06
#24

De har förberett oss och sen så har vi glömt bort men snart kommer vi komma ihåg detta.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Gahella
2014-02-10 16:23
#25

Hoppas det för vi verkar ha en total minnesförlust i det mest grundläggande kan jag tycka

Men denna tiden verkar vara en cykel som är den mörka tidsåldern, eller kali yuga som indierna kallar den eller järnåldern som grekerna kallar den.

Och det sägs och jag hoppas att det är som vissa säger att vi har lämnat denna tid nu och klivit in i bronsåldern.

Mrevil
2014-02-26 01:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Updatering.

Awakend ritade en ny bild av Cyka. 

Kanske föreställer honom mer.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Mrevil
2014-03-01 01:41
#27

Hadde möjlighet i onsdags 26 feb att prata med Cyka igen och medans jag pratade med han kom en annan utomjording in och sjöng en sång som inehöll infromation till mig väldigt intressant är vid namn Alden av civilisationen Yauaney. Yauaney är första civilisationen som kommer komma hit och bo på jorden då de är våra hybrida barn.

Klippet som jag skickar med är från Alden men jag är inte med på denna.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Annons:
Jonan
2014-03-01 02:33
#28

Varför talar han alltid så bängt? Han låter ju som om han är förstånds handikappad. Jag har jätte svårt att ta det han säger seriöst pga sättet han talar på!

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive.

AlienInvasion
2014-03-01 04:17
#29

vadå, är du rasist eller?

Mrevil
2014-03-01 14:05
#30

Mycket av informationen jag vet har jag inte svenska översättningen på så därför kan det låta konstigt.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Jonan
2014-03-01 15:53
#31

#29 Vad är det som är rasistiskt med att jag tycker att Shaun Swanson talar på ett jobbigt sätt när han kommunicerar med Ishuwa och andra?? Förklara det för mig så är du vänlig?

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive.

Jonan
2014-03-01 16:19
#32

#30 Jag tycker inte du skriver eller översätter texter på något konstigt sätt! Jag tycker bara att Shaun Swanson talar på ett jobbigt vis och att han låter som om han är förstånds handikappad på det sättet han talar när han kanaliserar/channeling Ishuwa osv. Jag jobbar inom funktionshinder/habilitering och jag tycker inte att man är sämre på något vis för att man är född med ett funktionshinder eller något syndrom.

Jag förstår bara inte varför Shaun Swanson talar på det sättet han gör då han inte talar så i normala fall och det gör att jag har svårt att ta det han säger seriöst, även om jag tycker det han säger är jätte intressant.

Men jag tycker det är jätte bra att du uppdaterar denna tråden med texter och klipp då jag själv tycker om att följa den här tråden väldigt mycket:)

Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive.

Mrevil
2014-03-01 21:40
#33

Shaun Swanson har ju en utomjording som pratar genom honom och beroende vem som pratar genom honom. Har pratat med Shaun Swanson flera gånger och är alltid intressant. Finns även en som heter Bashar. 

Rob Gauthier är en person som kanaliserar/channeling några av dom som Shaun har haft

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Mrevil
2014-03-29 21:35
#34

Fick reda på att jag blev tagen av utomjordingar positiva reptiler när jag var 6 år men jag blev så rädd så fick komma tillbaka väldigt snabbt  men ska ha påverkat mig så att jag har svårt att drömma bra drömmar men de kommer hjälpa mig med det.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Annons:
fossingen
2014-04-01 00:32
#35

ShAUNA says red, who says u?

2211


Upp till toppen
Annons: