Frågor inom ämnet söker svar

Rysk austronat talar ut om

2013-12-14 19:58 #0 av: Cristine

Nasa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-12-16 21:36 #1 av: lyrah

D vore ju på sin plats att all sanning om vad som pågår vad d gäller ascencion eller etees el illuminati skulle komma fram, finns nog mycket folk där ute som inte har en aning om vadsom pågår men gärna skulle vilja veta och även kunde utvecklas andligt bara dom visste, om sanningen kom ut. jag har faktiskt ingen aning, har sett tusentals filmer och bildat mig en uppfattning om att nått pågår och oxå att saker och ting inte står rätt till, men känns som d vore dags att korten läggs på bordet, så att alla vet hur saker och ting ligger till och vart vi går härifrån, är d till ett 5 dimensionellt paradis, kaos eller bara en bättre värld, d återstår att se

Anmäl
2013-12-17 00:00 #2 av: Cristine

Håller med dej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-12-17 06:20 #3 av: Marr

Ja det skulle vara mycket spännande att få vara med om det innan man ska lämna jordelivet, Lyrah.

Annars får man kanske uppleva det från andra sidan...  

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-12-17 09:49 #4 av: lyrah

eller i nästa liv på jorden, men jag hoppas det här är det sista livet på jorden, och att nästa är mer harmoniskt och i en högre dimension

Anmäl
2013-12-17 17:11 #5 av: Marr

General Stephen Lovekin talar ut. 30 minuter bekännelser hur det står till och ändå är det svårt för en del att tro att han och hemskt många andra talar sanning, antar jag.

Vad skulle vara anledning till att de som vet och vi som sett ljuger? Ja jag vill då verkligen inte ha någon uppståndelse runt mig själv. Därför sitter jag här och pratar, under en avatar...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.