Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2096 ggr
[Starship]
2013-12-05 21:52

Ufon i malmö

http://www.expressen.se/kvp/mystiskt-ljusfenomen-pa-himlen-over-malmo/

Dom visar sig mer och mer nu!

Tyvärr finns det ingenting filmat, bara en bild verkar det som.

Annons:
Ghosthunter
2013-12-05 21:54
#1

En kväll när jag stod i köksfönstret på 6:e våningen och rökte när jag bodde i Malmö, då såg jag plötsligt ett UFO som steg sakta rakt upp, från ett fält. Den stod sedan stilla en stund i luften och plötsligt sköt den iväg med en väldig fart mot mig och över taket och försvann. Den var väl kanske 300-400 m ifrån mig som närmast. Den hade den klassiska tefatsformen, var av blankpolerat stål, och det lyste rött (eller blått? det var ett tag sedan, så jag minns inte riktigt) från raden av fönster som den hade.

Läste dagen efter att det hade gjorts många observationer av UFOn, främst över Danmark och England, denna kvällen. Detta var för 11-12 år sedan.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Starship]
2013-12-05 22:07
#2

#1 Oj vilken upplevelse det måste ha varit!

Så nära har jag aldrig sett dom så att jag har kunnat se såna detaljer…

Var det ditt första ufo du såg?

Ghosthunter
2013-12-06 07:26
#3

Ja, det var det första och en otrolig upplevelse. Sedan dess har jag bara sett dom högt upp i himlen…..bara som ljusprickar.🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2013-12-06 07:44
#4

Ballonger som lägger sig i formationer, de måste vara radiostyrda isf..vi är nog de enda i världen som har sådana.

Jag tycker synd om Albianda och hennes man som fått sådant svar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-12-06 08:02
#5

De har lagt sig i formationer i flera länder så något vill de säga

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal"]
2013-12-07 09:26
#6

för ett tio-tal år sedan såg jag det enda jag sett på närmare håll förutom ljusprickar. låg i min sportstuga, när jag kliver ut, på morron ser jag en flygande cigarr höt uppe, körde skoter ner till byn och den hade samma väg, sen försvann den österut. över blaikfjället, södra lapplands största fjällplatå, det är mycket som händer på den fjällplatån

Annons:
Gahella
2013-12-07 09:35
#7

Ufoballonger som lägger sig i formationer?! Hahahaha….ja eller hur då måste de vara radiostyrda i så fall ;D

Intressant film Cristine. Och är avundsjuk på er som sett så speciella saker för jag ser inte någonting av det ni ser, tyvärr :(

Cristine
2013-12-07 09:45
#8

Gahella jag sitter vid ett fönster både dag och natt samt en videokamera som går ibland när jag ser någon Chemtrail, då får den stå och filma själv, och så gäller det att ha tålamod.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal"]
2013-12-07 10:11
#9

brukar känna på mig när de är i närheten, så jag vet när jag ska gå och titta ut

[Mysticq]
2013-12-13 22:30
#10
Upp till toppen
Annons: