Kanaliserade budskap

Händelsen är nära ...

2013-12-03 10:29 #0 av: Hukanson

I tiotals år har människor kommit till tro på New Age och tagit steget att bli ljusarbetare för att medverka i en den process som både är cyklisk och helt unik. Den Gyllene Tidsåldern har vi förberett oss för och nu inträtt i. Det har hänt förut. Men vad som aldrig tidigare har hänt är att separationen, dualitetsverkligheten, har upphört - och det händer nu! Bokstavligen nu. Denna kanalisering - i Sanandas namn - kungör att Nu Sker Det, sju dagar nu i december. Om det av någon anledning inte skulle gå så finns en reservplan för april 2014. Detta är helt beroende av energikonstellationer i Solsystemet.

WOW! Detta är så stora nyheter att man blir knäsvag och nästan illamående. Nu händer det! Avslöjandet av stellarskepp och stellarer...Antagande av personer till en Världsregering...Bildande av en ny global valuta och finansiell ordning. Allt kommer att förändras och integreras och sättas i relation till en utomjordisk rådgivning och teknikvälgörenhet.

UJ kommer att ha mycket att prata om nästa år!!

http://st-germain.se/blog/sananda22-11-13.html

PS. om du inte läser detta missar du stort ...

Oneness can not be divided.

Anmäl
2013-12-03 10:56 #1 av: [Olaf]

Jag har nu läst och jag tror inte ett dyft på den här kanaliseringen. Om några utomjordingar skulle komma till jorden och vilja inrätta en världsregering...då skulle jag lägga benen på ryggen fort som f*n. Att Obama skulle vara någon slags ljusbärare och avslöja kabalen. Mannen med mördardronerna, krigspresidenten. Nej dessa mäns och kvinnors gärningar talar mer än tusen kanaliseringar. Obama är med i samma team.
Global valuta, finansiell ordning ryyyys

Anmäl
2013-12-03 11:44 #2 av: Hukanson

Tack för att du läste meddelandet och delar med dig av din åsikt. Kommunikation uppskattas stort. Vi sitter alla i samma båt och delar livets gåva med varandra. Ditt Fromm-citat tycker jag är passande i sammanhanget. Det är min förhoppning att de som reagerar negativt ändå kan förstå att det är en naturlig reaktion att bli litet rädd men att vi här på UJ borde kunna granska vår rädlsa för det utomjordiska så att vi kan prata med varandra på ett förståndigt sätt.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2013-12-03 12:05 #3 av: [Olaf]

Jo vi sitter alla i samma båt. Jag ber om ursäkt om jag lät lite trist. Men bara för att jag inte köper just denna kanaliserade text betyder inte det att det beror på att jag är rädd utan bara försöker sortera bland floden av kanaliseringar som utlovar vår räddning. Jag är av naturen misstänksam mot snabba fix och patruller av galaktiska messiasfigurer som ska komma med ljuset utifrån. Hela messiasgrejen är något jag anser vi bör vara skeptiska mot.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.