Frågor inom ämnet söker svar

13 mile lång crop circle

2013-12-02 12:17 #0 av: [kajmal"]

cropcircle

Anmäl
2013-12-02 13:46 #1 av: Cristine

Nu vill jag höra vad de med bräderna sägerGapskrattar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-12-02 14:07 #2 av: Marr

Men vad fasen, fastnar inte mina inlägg idag?Funderar

Den här är bra och skrev något sarkastiskt om plankteorin jag med.Skrattar Mitt i öknen och i en uttorkad djup sjö. Väldigt gammal ska den också vara vad det verkar. Hoppas vi får höra mer och att de undersöker den, de kanske dom redan gör? Tror vi hade med den i våras... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-12-02 20:20 #3 av: VSK

WOW.. ja skolungdomarna med bräderna måste ha varit otroligt snabba och precisa Gapskrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-12-03 17:22 #4 av: Ghosthunter

Jösses så stor den är.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-12-03 18:30 #5 av: Mantissa

Det var tydligen fyra killar som tog åt sig äran för denna. De sa att de gjort den med någon sorts trädgårdskultivator om jag förstod det rätt.

Anmäl
2013-12-03 21:04 #6 av: VSK

Möjligtvis om de var 4.000 personer med teknisk avancerad hjälp Funderar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-12-03 21:10 #7 av: Marr

En trädgårdskultivator? 4 stycken killar? Vilka skrytmånsar. Då är dom minsann inte dåliga de grabbarna, fast dom kanske har hållt på med denna i många år? Varför välja en plats som långt ut i öknen? Det finns ju enklare ställen skulle man ju kunna tycka i såfall...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.