Off Topic - Utanför ämnet

Ny skandal skakar kyrkan

2013-12-01 00:18 #0 av: Cristine

nu även nunnorna anklagade

Vatikanen är utsatt för vad den är : Den mest kriminell organisation i tillvaron . De brott som de har lyckats begå mot mänskligheten under 2000 år genom sin brottsliga präster , nunnor och onda religiösa ledare har nu upptäcks i hela världen , som det står skrivet om varje dag nu , kommer den katolska kyrkan gå upp i lågor och förstöras för alltid , eftersom det är mor till alla styggelser på jorden .

Skydda dina barn Foundation är att dokumentera och avslöja alla deras brott över hela världen ,de  varnar hela nationerom de faror som den katolska kyrkan utgör för våra barn i våra samhällen , eftersom de har genomförande brottsprogram för våldtäkt , tortyr, svält , mänskliga experiment , övergrepp , exploatering och mer i sina religiösa institutioner , och hävdar att de "hjälper barn " . Vatikanen har utnyttjat sin falska utseende av nåd , och hävdar att de är representanter för Kristus , när de i själva verket gör de det för att vinna förtroende och begår brott . För mer info, besök : http://www.vaticancrimes.us

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-12-01 00:27 #1 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-12-01 09:58 #2 av: Marr

Världens största sektsamfund? där psykisk & fysisk terror ingår...Blir man våldtagen är man en galen smutsig människa och ska därför straffas t.ex...Gråter

Ja nu hoppas man det går fort med upprivningen av dessa kriminella, perversa människor som gömmer sig i "Guds" namn och har kommit undan med sina perversa sektfasoner under så lång tid.Nörd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.