Ljus & Upplysning

David Icke: Global Collapse, Reptilians

2013-11-26 13:02 #0 av: Cristine

.and The Realm of the unseen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-11-26 14:39 #1 av: Marr

Det är ska jag se senare. Puttar upp så den inte försvinner och minnet tappat det...Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-06-28 21:54 #2 av: Huygens

David Icke pratar om Illuminatis ekonomiska tyranni över världen. Som vanligt är det rätt långt, ca 30 min, men det är dom 3 sista minuterna som fick mej att tänka på Grekland och Spanien.

Faktum är att alla dom 10 sista minuterna av intervjun är bra.

Icke pratar visserligen om USA och hur maktens ledare tar ifrån befolkningen deras pengar och bostäder, men det är minst lika aktuellt i Spanien där bostäder tas ifrån miljontals invånare och i Grekland där regeringen stängt alla bankerna fram till 6 juli.

Anmäl
2015-06-28 22:26 #3 av: Hukanson

Är det en ofrånkomlig kollaps i börja på sitt skeende nu?
Här en video som påstår att USA faller, folk flyr bort...våra värsta mardrömmar kan vara på väg att besannas...nu snart.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-06-28 22:36 #4 av: [vikinga ängel]

Ja vi har någonting på g här i Sverige med, jag känner att det håller på att hända något stort snart. Vifår hoppas att det inte blir för snart så att vi hinner att förbereda oss lite.

Anmäl
2015-06-28 23:11 #5 av: m2studio

Tack Cristine för videon.

Anmäl
2015-06-29 08:31 #6 av: mulac

Kanske detta indikerar startskottet en händelse som inte inträffat på 2000 år!

Anmäl
2015-06-29 08:46 #7 av: Hukanson

Det sägs som en mycket hög undervisning att allt är ett, som ett hologram, ett gemensamt urverk av gemensam mening och syfte. Allt hänger ihop och bildar en helhet. Det måste vara så att förändringar kan ses och förßtås på många sätt. Vem vet vad som är orsak och verkan när allt hänger ihop?

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.