Kosmiska energier/frekvenser

En ängel?

2013-11-21 19:58 #0 av: Cristine

Vad tror ni>?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-11-22 10:33 #1 av: Spanaren

Intressant! Var har de sett detta fenomen?

/kram

Anmäl
2013-11-22 11:41 #2 av: Cristine

Den är filmad från Frankrike och ängeln (moderskepp tror jag) är väldigt nära solen om du tittar på länken så ser du hur enorm den är i förhållande till Jorden

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-11-22 20:08 #3 av: Gahella

Hej Spanaren, va kul att se dig här igen! Välkommen tillbaka Hjärta

Anmäl
2013-11-22 20:11 #4 av: Gahella

På FB vandrar det en liknande bild som sägs vara Ison som tagit denna skepnad som fågel/ängel

Anmäl
2013-11-22 20:12 #5 av: Gahella

Och den här...

Anmäl
2013-11-23 06:53 #6 av: Marr

Denna enorma formation får mig att tänka på en Svala och när jag trodde jag satt och tittade på Saturnus? en sommarkväll förra året. Så ser jag den röra sig framåt emot mig.

Grabbar tag i kikaren och ser då "stjärnan" som en båge/bumerangform med en ca 5-6 "lampor" på. Uppfattade dom i olika färger. På några sekunder har denne båge omformaterat sig i en skepnad av en rosa Svala.Förskräckt

Stirrar ömsom med/utan kikare. Utan kikare ser den verkligen ut som en stjärna, men när jag tittar på den igen med kikaren, så har den formen av en Svala.

När det mörknar står "stjärnan" kvar. Tittar igen med kikaren och då ser den kort och gott ut som en stjärna. Men varför står den kvar när de andra stjärnorna "vandrat vidare" på himlavalvet?

Ja det var också en märklig syn...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-11-23 21:56 #7 av: VSK

har sett denna video förut vill jag minnas...

Funderar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-11-24 17:31 #8 av: Spanaren

#2 Tack

#3 Hej hej fina vän Skrattar

/kram

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.