Övrigt

Intensiv höst 2013

2013-11-18 09:22 #0 av: Marr

Mycket väderfenomen och annat denna höst runt omkring i världen. I oktober verkar det ha accelererat...

http://www.youtube.com/watch?v=Lv1NhI6DghA

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-11-18 18:20 #1 av: VSK

ja mkt som händer och har hänt.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-11-19 09:15 #2 av: [kajmal"]

fick tillbaka strömmen i går kväll efter stormen, var utan i två dygn

Anmäl
2013-11-19 10:31 #3 av: Marr

Man undrar ju om alla dessa stormar och knepiga väderförhållanden beror på att solen "kränger"?

Själv tänker jag att det har en stor inverkan + det att vi är inne i en ny "era" med allt vad det handlar om som omstrukturering, just som Mayakalendern ville påvisa och det handlar inte om jordens undergång. Fast man kanske kan tänka så när man ser sig om i världen. Snarare tvärtom.

Är så glad att jag sitter här i Sverige och slipper kämpa för överlevnad åtminstone. Har fortfarande vatten i min kran och lite mat i kylen. Är tacksam!

Hoppas du har en vedspis eller något liknande Kajmal. För kan tänka mig att vi också får känna av dessa krängningar på jordytan. Med t.ex. värre strömavbrott, stormar etc. Så helt problemfritt blir det nog inte här heller...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-11-19 11:47 #4 av: Cristine

Nej norra delen av jorden kommer att få sin beskärda del också, vi kommer att känna av ett klemax av vära sjukdommar och depressioner men det är bara för en väldigt kort period sedan kommer vi att känna oss lättare och lyckligare.

Det är vad jag fått till mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.