Frågor inom ämnet söker svar

black eyed kid

2013-11-09 14:21 #0 av: [kajmal"]

http://pararational.com/black-eyed-kid-encounter-new-york/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Pararational+%28ParaRational.com+-+UFOs%2C+Bigfoot%2C+Cryptid+and+BEK+News+%29

Anmäl
2013-11-09 14:30 #1 av: Emelie

Nu har jag inte läst artikeln, men vad är det här för skrämmande? 

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2013-11-09 21:40 #2 av: Ghosthunter

Det var intressant att läsa om.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-11-10 22:56 #3 av: Mantissa

Jag läste precis artikeln. Fenomenet i sig har jag aldrig hört talas om förut, men här är ett sammandrag av mannens historia:

Han sitter hemma och väntar på sin flickvän som ska komma förbi när som helst. När det knackar på dörren går han direkt till sin garderob och tar fram ett cricket slagträ (!). Sedan när han ser att det är tre barn utanför som säger att de är vilse och ber att få komma in och ringa sin mamma så bjuder han in dem, sätter dem på soffan och ringer till polisen. Samtalet kopplas inte fram (=störningar från de här barnen). Han ger barnen telefonen varefter han får ett samtal på mobilen från sin flickvän. Han frågar sen om de vill ha något och alla tre tittar på honom. De har tydligen läskiga ögon för efter tio sekunder så börjar mannen skrika som en tjej och springer iväg.  Han antar att barnen följer efter honom för han hör deras steg mot trägolvet. Hen stänger därefter in sig i garaget och kryper ut genom porten. Väl ute så beväpnar han sig med två stenar (bricks) och väntar på att barnen ska komma ut så att han kan "pop their heads open". Efter 2-3 minuter ser han en bil och springer mot den. Det är hans flickvän och han hoppar in och skriker åt henne att trampa gasen i botten. De åkte därefter direkt till polisen och berättade hela historien. Polisen bad att han skulle göra ett utandningstest (alkohol) varvid mannen blev gravt förolämpad och sa åt polisen att följa med dem tillbaka till huset. Polisen går in i huset och mannen och hans flickvän väntar utanför och beväpnar sig med fler stenar. Inget ovanligt hittas i huset förutom leriga skoavtryck vid soffan där barnen suttit, men altandörren var öppen. Poliserna ville inte tro på historien. Mannen gjorde ingen anmälan för han ville inte att folk skulle säga att han var galen, men han stannade aldrig hemma ensam något mer och sover hädanefter med ett basebollträ och pepparspray bredvid sängen.

Anmäl
2013-11-11 19:30 #4 av: Emelie

Fy vad ruskigt om detta är sant! Har ni sett True Blood? Där har de ju sådana ögon ibland. Hua! 

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2013-11-11 19:55 #5 av: Emelie

Länk till en sida som handlar om Black Eyed Kids, scary! Tror ni på detta? Själv är jag skeptisk, men jag sitter ändå här helt vettskrämd efter att ha läst detta. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.