Galaktiska Civilisationer/raser

Känner ni igen någon av dessa typer?

2013-11-06 13:56 #0 av: Gahella

*

Anmäl
2013-11-06 14:04 #1 av: Keskitalo

Undrar hur många fler det finns! Cool

Anmäl
2013-11-06 14:19 #2 av: Gahella

Det undrar jag med Skämtar

Anmäl
2013-11-06 14:37 #3 av: Gahella

För att förtydliga mig vore det intressant att veta om någon som ser detta själva har egen erfarenhet av någon av dessa typer?

Anmäl
2013-11-06 19:45 #4 av: Marr

Såg en liten gul Grey en gång på granntaket när deras skepp verkat haverera. Eller arbetade med något på taket? Vi såg denne lille "gubbe" hela dagen klivandes i och ur skorstenen. Ibland försökte den se ut som en parabolantenn, men vi visste att där fanns ingen antenn.

När jag pekade på hen och sa "Jag ser dig! Ingen idé du försöker gömma dig!" blev hen helt synlig igen. Hen tittade på oss och våra hakor låg på golvet. Hela huset fick elfel och något knepigt med dimensionerna eller något mycket märkligt inträffade. 

Genomskinliga vanliga människor ett hundratal strömmade ut ur fönstren på övervåningen på detta hus. Som dom gått av ett tåg eller något och gick ner för en trappa som ej fanns. Dom tittade också på oss där vi stod som förstenade och tittade och pekade. Ja det var så mycket som hände under dessa 2 dygn detta höll på. Till och med inne i lägenheten.

Detta var så osannolikt overkligt att det inte finns fantasi för att ens drömma om att man skulle få se något liknande. Vi var flera vittnen och vi blev som förlamade med att ringa och rapportera detta, klarade inte ens av att komma på att ta fram en kamera ur lådorna. Detta berättade jag i en gammal tråd någonstans som jag ej vet vad den heter. Då var jag ganska ny här inne...

Vad läste jag igår någonstans tro? Att var 3e stjärna i Vintergatan har en planet som är som jorden. Det finns nog ett otal kosmiska grannar därute... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-11-06 20:25 #5 av: Evisen

Nehej du Marr.. Det där berättade du för mig och några andra för några månader sedanSkämtar. Minns att du nämnde ett fotografi som fick liv. Så så gammal är inte din historia (iaf inte för mig).

Edit: Här är nog den tråden du tänkte på Marr.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/51ad79ba8e0e740329000976-hur-kan-man-forneka-ufos

Anmäl
2013-11-06 21:13 #6 av: Gahella

Men jösses Marr, de där historierna var helt nya för mig! Förskräckt

Tur att du så jordad och tuff, själv vet jag ärligt talat inte hur jag skulle reagera på något liknande.

Usch va obehagligt när verklighetens som vi känner den blir som en mardröm av David Lynch eller någon ännu värre! Så sjukt skev känsla

Anmäl
2013-11-06 21:26 #7 av: Gahella

Själv får jag inte se dem har de berätta för mig för det skulle bara trigga min hemlängtan och det är inte bra för mig. Så de bad mig att inte fastna i de tankarna utan vara mer här och nu på jorden.

Och det var på en fråga varför jag inte fått se ett ufos som jag "drömde" om som visade upp sig i en silveroverall. Han hade även svarta solglasögon på sig för att jag inte skulle få se hans ögon. Men jag fick se en lång ljus hårslinga som låg utanför overallen av någon anledning. Så jag vet inte om det kan vara plejader eller s.k nordics

Anmäl
2013-11-06 21:28 #8 av: Gahella

Och Marr, det är välkänt i våra kretsar att i Kinnekulle är det massor av besök. Och att något liknande Roswell även hänt där men som de har lagt locket på

Anmäl
2013-11-06 23:14 #9 av: Cristine

Min lille grey var inte med, inte heller Tunia eller Vayavin

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.