Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 7140 ggr
[kajmal"]
2013-11-05 07:58

besök av en utomjording i går kväll jesus?

fick besök igår kväll. satt i soffan, katten tittar stint mot hallen, så hör jag en mild manlig stämma, så tyst har jag aldrig hört nån förut, det var som en vind bris i skallen.denna mansröst hördes som den stod uti köket, men försvann längre och längre upp i luften han sa "love" flera gånger. kommer inte ihåg allt , och hörde inte allt riktigt. "jag hör" sa han. jag frågade om det var kamjal som jag kände fysiskt , för ett par veckor sedan. det kliade kraftigt på sidan av skallen, kamjal sa då "you are lucky" "mira" säger han. låter som ett namn, vet inte om han menar att kamjals rätta namn är myra. är du utomjording frågar jag. "ja" svarar han. så berättar jag att de första kontakterna jag hade var de grå. "de stora" frågar han. nej de små svarar jag. det är många som tror på er menar jag , men med andra ord. "är de motagliga" frågar rösten, vet inte svarar jag, jag trodde ni kunde prata med alla säger jag. "ibland" säger han. jag frågar om det har nåt med det som ska hända i november, som han kommit, han svarar inte, så mynnar samtalet ut när hans röst försvinner i luften. det var en verklig mild och fin stämma ,   mycket tystare och mildare än både kamjal och blenda. frågade om han var jesus . men fick inget svar,

Annons:
Cristine
2013-11-05 09:17
#1

Du ser..när andra får budskap om kärlek  då ratar du dem, men när du själv får sådana…ja då går det bra!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal"]
2013-11-05 09:49
#2

har alltid fått kortfattiga svar, litar inte på långa beskrivningar om hur det ska bli!

[kajmal"]
2013-11-05 09:54
#3

jag skriver bara ner de kortta svar jag får,,,,,,,,,,,kannaliseringar gillar jag ej….det verkar som personers egna försköningar.

Gahella
2013-11-05 10:05
#4

Jättefint möte och fint budskap du fick ❤️

Håller med Cristine, så låt alla få uttrycka sin sanning och sina budskap i fred, okej?

[kajmal"]
2013-11-05 10:25
#5

! ok

Upp till toppen
Annons: