Annons:
Etikettupplevelser
Läst 885 ggr
Fizzy
2013-11-03 05:18

Ny art?

En kompis till mig gick ute i stormen för att säkra sina behörigheter innan han skulle sova. När han skulle hämta ett verktyg i boden såg han något stå när boden och titta på honom. När han ryckte till sträckte det på sig och hoppade iväg. Han han såklart inte ta en bild men han såg ganska tydligt figuren och ritade ner den under den stormiga natten. Nu undrar han om det kan vara något nytt?

Länkar bilden här genom mitt konto på photobucket.

http://i39.photobucket.com/albums/e164/Clonetrooper_2008/Nyras_zps9aa68603.jpg

May the Gerbils be with you :3

Annons:
Marr
2013-11-03 07:18
#1

Snygg bild, men mindre snyggt om man skulle möta en sådan!😮

Tämligen obehaglig måste jag säga, hoppas det var fantasin som spelade honom ett spratt…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Fizzy
2013-11-03 07:22
#2

Han är stensäker på det han såg. Han har tänkt att ge sig ut imorgon och leta då han är ledig för första gången sen stormen.

Hoppas han fångar något på bild.

May the Gerbils be with you :3

Marr
2013-11-03 07:34
#3

Ja verkligen, det skulle va något det. Denne gräshoppstyp hade nog havererat i stormen och tagit skydd i hans skjul…😉😃

Förlåt jag skrattar men vill inte alls förringa detta, det finns så mycket vi inte har en aaaning om…Så ser jag det.🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-11-03 07:40
#4

De som förvånar mig är att han hann se så många detaljer på så kort stund.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fizzy
2013-11-03 07:41
#5

Jag tror det vore på säkra sidan att ta med jaktgeväret. Man vet ju aldrig om den kanske försvunnit eller är kvar och defensiv.

Galaxen och universum är stort. Vi är inte ens klara med att utforska vår egen planet.

May the Gerbils be with you :3

Marr
2013-11-03 07:55
#6

Ja det skulle nog jag också gjort, men om vi har sådana där runt omkring oss och dom vore fientliga, så skulle dom säkert gått till anfall vid något tillfälle. Men ett/en skadat djur/människa är ju inget att leka med heller.

Ja det är så sant så Fizzy…och även om det finns saker som t.ex. Nasa vet om så döljs det ju en hel del för oss….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Fizzy
2013-11-03 08:22
#7

Jag får bara hoppas och se hur det här utvecklar sig. Kanske är bäst han aldrig ser det igen. Den kanske bara använde stormen för att kunna ta en närmre titt. Vi kanske aldrig får veta.

Ja dock publicera Nasa en sak som chockade till och med mig för några år sen med ljud som dom verkligen inte kunde förklara. Det var först då jag blev övertygad om att dom inte var långt borta.

#4 Bilden är en så bra uppskattning han kunde göra. Han var inte fullt säker på storlek och dylikt men det lilla han såg var den lite kortare än skjulet så vem vet. Han kunde utgöra formen och grunddelarna av varelsen men detaljer fyllde han i baserat på dom kroppsdelar som syntes mest av ljuset från hans bostad.

May the Gerbils be with you :3

CarlMH
2013-11-03 09:54
Gahella
2013-11-03 09:58
#9

Det finns mycket att upptäcka i de parallella världarna, men även i fablernas värld, tydligen 😉

Fizzy
2013-11-03 17:43
#10

Som många av dess "alien" bilder liknar varelser från berättelser och fabler.

May the Gerbils be with you :3

Keskitalo
2013-11-03 20:30
#11

Kanske för att staten vet om alla Aliens å sätter dom i spel å filmer så att vi antingen ska sakta acceptera eller för att sättas i en sorts "Fantasi trans" om att allt bara är påhitt för att fortsätta stanna kvar på denna nivå. 

Man vet ju aldrig, men hyfsat frän Alien(?)

Du Är Trygghet Ninja

Upp till toppen
Annons: