Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2016 ggr
Keskitalo
10/28/13, 1:50 AM

Rätt sida att få hjälp?

Tja! 
Jag blev just medlem för jag har verkligen så extremt många frågor som jag tror att jag kanske kan få svar på här. 
Har hittat denna sida för inte allt så länge sedan men läst igenom det mesta, spenderat ganska många timmar till å inse att man varit hyfsat ignorant.
Direkt jag hittade denna sida (Tack vare min tjej) så fick jag sån känsla som var trevlig. Har aldrig haft en sådan känsla, jag har vart ganska mycket av en Douchebag å gjort fel val ganska så ofta å kanske inte är så omtyckt av alla. Men efter att jag läst allt jag läst här så har jag blivit helt förändrad å känner mig så skum! 

Hittar jag på att jag känner mig skum?
Eftersom jag aldrig känt såhär så vet jag inte om det bara är min hjärna som kokade över efter allt intensiva läsande? 

Jag kan inte lyssna på all musik eller kolla på filmer nå mer för att jag inte vill bli utsatt för MK. Av någon anledning så vill jag verkligen vara en så bra människa jag kan men det känns som att det duger inte. Det känns som att jag ärrat denna fysiska form för mycket. 
Är det möjligt?

Jag tappar känsel i min kropp till och från men kan ändå röra på mig och le osv. Jag är inte säker på om vad jag känner är vad jag känner, om jag ser är vad jag ser. Jag får en massa tankar från ingenstans om allting som t.ex mockingbird å MK i den och andra saker.

Åter igen, hittar jag bara på? 
Med tanke på vad jag läst om implantat, hur vet jag om jag tänker rätt å inte spelar "Dom Onda" i handen!!!!

Du Är Trygghet Ninja

Annons:
Marr
10/28/13, 9:02 AM
#1

Hej Keskitalo och Välkommen till Uj!🌺

Ja du hur ska man förhålla sig till världen egentligen med allt som ingår? Det viktigaste tycker jag är att man försöker vara snäll och vara ödmjuk mot sina medmänniskor och livet på jorden. Man kan ju tycka att endel saker har man ingen som helst förståelse för, men man bör vara ödmjuk tycker jag.

Vilken väg man behöver för att komma dit eller till ett uppvaknande är ju väldigt individuellt. En del kan behöva den tuffa vägen och kanske därigenom begår handlingar som inte är av godo. Det kan kanske vara till nytta rent av då man lättare kan känna igen det som är gott eller ont??

Fast det viktigaste ändå är ju ändå att man förstår dom där dåliga vanorna och genom det kan förändra sig. Att man lämnar det där destruktiva och sorterar ut umgänge och saker som inte är av nytta för dig själv eller världen.

Naturligtvis ingår det ju att man "spelar det dåliga rätt i händerna", för det är ju hela systemet som är sjukt & fel. Vi röstar och bråkar inom politiken t.ex. och ser därför inte vad som sker bakom kulisserna.

Tycker ditt inlägg andas ödmjukhet och är glad att du har din tjej som inte verkar dum alls. Jag skulle vilja rekommendera dig att meditera eller ta en liten stund varje dag till avkoppling.

Jag tycker det låter som du håller på att vakna upp ordentligt. Att vara orolig för att "det onda" ska få grepp om dig behöver du absolut inte vara rädd för. Får för mig att du verkar vara helt på det klara med vad som är gott och ont.

Vila i din nyfunna "skumma" känsla och låt den sjunka in. De där fysiska fenomenen om att du tappar känseln, kan vara ett tecken på att du behöver det??? För att kanske meditera eller bara koppla av och andas? Ja jag vet inte, men de som är mer mediala kanske vet?

Ta det med lugn och ro och Kram till Dig & Din tjej!❤️

Ps. Jag äälskar musik i alla former och hårdrock ingår absolut där, slutar aldrig lyssna på musik. Har i.o.f. sorterat en del. D.s.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
10/28/13, 10:50 AM
#2

Jag tror Marr har tagit upp allt så jag har inte så mycket att tillägga än att du kommer att klara dej fint, du har huvudet på rätta stället och en intelligent tjej…vad mer behövs!

Hälsar dej välkommen till vår lilla vrå

Jag älskar också hårdrock och lyssnar på den varje dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Keskitalo
10/28/13, 1:06 PM
#3

Det känns mycket bättre nu :)
Tack för att ni är så fina å förstående på denna sida! Viste att jag skulle få bra svar :D
Tack för att ni svarade :)

Och jag har mediterat varje dag sen jag kom i kontakt med sidan och försökt fokusera energi till moder Jord och mig själv :)

Du Är Trygghet Ninja

Cristine
10/28/13, 11:00 PM
#4

.👍

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
10/29/13, 10:38 AM
#5

Kommer in med ett försenat välkommen hit 🌺

Och instämmer med de andras kloka kommentarer och fina tips du har fått. Det enda jag vill lägga till är vikten av rörelse och frisk luft för då släpper mycket skräp som finns i både i kroppen och i själen

Dricka vatten, äta bra mat gärna eko och sist men inte minst andas ordentligt 🙂

Keskitalo
10/30/13, 8:53 PM
#6

Jag har gjort allt, mediterat, druckit tropicana (100% juice utan koncentrat), ätit frukt å grönt. Men ändå lider jag av detta mörker. Det är hemskt, känns som att jag inte kan kontrollera det. Är det bäst för mig å alla andra om jag tar mitt liv?

Jag får fan ingen hjälp av vare sig Moder Jord, Ashtar Sheran, eller någon Som "Ska hjälpa". det är klart att man undrar om man är för ond? Vad jag jag för fel? enligt mina nära å kära har jag förändrats TOTALT. Men tydligen så täcker inte det. Orkar inte leva i detta mörker mer

Du Är Trygghet Ninja

Annons:
Gahella
10/30/13, 10:15 PM
#7

Vad jobbigt att känna så, jag har själv suttit i det där mörkret. Men vad menar du med att du är ond? Mörker är inte detsamma som att vara ond, inte i min värld i alla fall. På vilket sätt har du förändrats då enligt dina vänner?

Kanske KBT kan hjälpa dig eller någon annan form av terapi du känner dig dragen till? Och kanske du helt enkelt ska ta semester från alla info som MK-Ultra osv, för det påverkar oerhört. Jag blev själv jättedeppig och tappade tron helt på den här världen när jag började läsa sådan info. Mitt tips är endast läsa och ta del av det bra och fina som sker i vår värld istället, för det händer mycket bra saker nu.

Marr
10/31/13, 6:29 AM
#8

Aldrig ta sitt liv! Har befunnit mig i det där mörkret jag också och jag lovar dig det blir bättre. Att lämna livet ger bara massor med smärtor till dom som känner dig och så tänker jag att om man lämnar för att man inte orkar, då får man bara börja om igen. Jag tror att själen är evig.

När jag själv fyllde 40 så började livet vända, trots att jag drabbades av Morgellons och blev jättesjuk. Mycket i livet var katastrof och ibland önskade jag att jag inte skulle vakna nästa dag, bara somna in.

Var på kurser hos en härlig man som  där vi mediterade mycket och jobbade med kroppspsykoterapi m.m m.m. eftersom vården då bara kunde erbjuda samtasterapi och antidepressiva tabletter. Höll på i över 20 år med den där skolmedicinen och blev aldrig bättre, märkte inte någon som helst förbättring för egen del även om det kan hjälpa andra.

Gahella är klok och håller med henne där att kanske ta det lugnt med alla "sanningar" där ute i etern. Att tillåta dig att bara vara och inte förvänta sig en massa under genom meditationen. Men glöm för den sakens skull inte bort att meditera. Det händer massor med kropp och hjärna som du sedan har nytta av för framtiden.

Vet inte om detta är någon tröst när allt känns som jä…..st. Idag är jag över 50 och har aldrig i mitt liv mått så bra som jag gör nu. Även om jag har lätt för att brusa upp och bli helt ursinnig på orättvisor. Det är något jag jobbar på nu för egen del. För ser ingen som helst nytta med dessa utbrott som skrämmer både djur & människor.

Sen vill jag även säga att kanske det är så för vissa att man måste dyka ner i den där kolkällaren? För att sedan kunna nå ljuset med större kraft, för det kommer. Tänk på Siddharta/Buddha bara, som gick igenom allting innan han kunde bli upplyst.

Usch vad långdragen jag blir, men känner så med dig och önskar såå att våra ord på något sätt hjälper. I alla fall för stunden.

Kram på Dig!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
10/31/13, 10:20 AM
#9

Kloka fina medmänskliga Marr.❤️

Nej att ta sig sitt liv är ingen lösning, och vilken sorg du då skapar för andra.

Jag tror också på att vi "måste" gå ner i den där kolkällaren för att hitta sitt inre ljus där. Det är det som traotkortet Eremiten handlar om, och själv är jag stundtals en riktigt eremit

Och så kan du ha problem med sköldkörteln och några av symptomen är hjärndimma, att känna sig osocial, enorm trötthet och att tappa livslusten. Tyvärr så måste de vanliga blodproven visa enorma skillnader om det ska ge utslag, men de har effektivare än så på VC om man propsar. Men de är dyrare så därför kör de på med de sämre istället och låter människor hellre må dåligt 😕

Cristine
10/31/13, 11:31 AM
#10

Positiva tankar kan ändra på allt, nu bekräftat av forskarna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Keskitalo
11/1/13, 2:33 AM
#11

Tack för era stödjande ord å upplevelser. Vad jag menar med att jag är ond är bara mina ständiga tankar som jag måste trycka bort, Relativt svårt. för jag kan hamna i en så position vars jag inte bryr mig för det känns som att moder jord ändå inte vill ha nått med mig å göra :S 

Som bara en tanke som kommer från ingenstans å säger "Det är försent, du har gjort ditt val i livet å det var inte så bra!…. HAHAH" 

Då vill jag som bara dö just för att jag VILL vara en bra person men det krävs saker för det.

Men måste jag inte veta vars det finns MK för att undvika att bli påverkad av det? 
Jag menar "Lär dig tankekontroll så skall du aldrig påverkas själv" ?
En ond tanke? 

jag har förändrats på det sätt att jag blev en god människa men för 2 dagar sen så hände det något hemskt. jag kände återigen hatet i mig, jag tänkte "HAHA Implantat kan inte göra ett shizzle mot mig, kork…." 
Så jag börjar andas lite fint å gott..
BANG så blev jag bara ÄNNU Argare :S 

Blev tvungen att ta till drastiska metoder. Satte mig ner å mediterade å bad Moder Jord att hjälpa till att rensa mig från detta hat som bara kom. 
Det funkade inte heller, blev bara EXTREMT EXTREMT ARG. 
Gjorde ett desperat försök att till och med ropa på Ashtar Sheran om hjälp, Moder Jord, å ALLA som kan hjälpa mig som jag inte vet om. 
Slutade med att jag bara ville dö för att jag är så värdelös för att jag känner hat okontrollerat :(

Du Är Trygghet Ninja

Marr
11/1/13, 6:24 AM
#12

Släpp tankarna på implantat, Sheran och allt det där skulle jag vilja säga. Råkar nu människor gå omkring med implantat så vad göra? Det är nog väldigt många isåfall. Eller också är det ingen.🤔

Om jag "ber" så ber jag ingen specifik. Ber universum och allt gott som finns där som "änglar" och alla entiteter som jobbar för mänskligheten, jorden och universums bästa.

Om du har blivit så starkt påverkad av de mindre bra handlingar du tidigare sysslat med,så tycker i alla fall jag att du kanske behöver hjälp av någon.

Någon som är utbildad som kan hjälpa dig stressa av och bearbeta detta. För denna skuld du verkar gå och bära på ser jag som orsak till att du känner denna aggression. Definitivt inget implantat.

Livet är tufft många gånger men när ens liv blir begränsat av rädslor & aggressioner som tyvärr inte är ovanligt. Då kan man behöva tillfällig hjälp med det. Önskar jag hade en lösning men jag kan inte sånt här. Tror att någon form av samtalsterapi kunde vara på sin plats för dig som kan hjälpa dig få rätsida på detta.

Du ska tycka om dig själv för denna sida med att du känner att du blivit en god människa. Det är ju underbart att upptäcka sidor som man ej varit så bekant med innan. Meditera på det och låt den sidan växa i dig. Du är ju på god väg och tillåt dig inte nedslås av bestraffande känslor. För det verkar vara just det du gör. Du är lika bra som någon annan och ingen är "dömd". Vi har alltid möjligheter till att göra bra saker med vårt liv, men man kan behöva lite hjälp på vägen.🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Keskitalo
11/1/13, 11:38 PM
#13

Jag hade ett svagt ögonblick, jag måste nog ta det lite lugnt å inte tro för mycket på vad jag läser. Men man undrar ju om det verkligen är "jag" som varit elak. För jag kände sån helhet från vissa inlägg jag läst och en viss klarhet. Det  där ilskan jag fick var nog ett ganska så bra försök att hålla mig på den mörka sidan. Men jag löste det, mår återigen galant å känner mig starkare i mitt ljus å mer säker än någonsin då jag sprider det omkring mig med ett leende på mina läppar för nu har jag vunnit å mår bra. Jag besegrade min demon så stenhårt! Å mycket tack vare er, så tack :D Nu kan jag leva vidare utan rädsla, avund, hat :)  

Grymt skönt 

Tack alla! :D

Du Är Trygghet Ninja

Annons:
Gahella
11/2/13, 10:05 AM
#14

Det gläder mig att höra att det känns så mycket bättre nu ❤️

Och håller med Marr i alla hennes kloka tankar och fina råd.

Att vara människa på jorden är att befinna sig i dualiteten. Och det bästa vi kan göra är att försöka hålla balansen och undvika överdrifter, som jag tycker är A och O i sammanhanget.

Vi kommer ständigt att rådbråka med alla dessa motsatser och får då möta ljuset likväl som skuggan inom oss. Det ska vi tacka för då det är utvecklande för oss, annars står vi helt stilla

Och även om såna som vi har en fot i, låt oss säga 2 verkligheter, så går det att ha fotfäste i de båda 🌈

Tack själv fina du ❤️

Marr
11/2/13, 10:30 AM
#15

Åhhh blir så glad jag med! ❤️

Glöm föralldel inte bort att man dippar ju ibland. Det är ingen katastrof, det är ju så livet ser ut i detta rådande läge. Hade jag aldrig varit i den där kolkällaren, så hade jag aldrig varit så tillfreds med livet som jag är idag! Det är Yin & Yang det…

Tack ska du ha själv goa männska! Tror du satte ord på vad många genomlider idag och beundransvärt av dig att ta tag i det och skriva om det. För när problemen uppstår för var och en är det en chans till utveckling om man inte fastnar i det, som jag ser det…😇

Kram till Dig Keskitalo, Gahella och Cristine!🤗

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
11/2/13, 11:37 AM
#16

Kram tillbaka till er alla och mina ord är nu helt överflödiga här, ni har sagt allt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
11/3/13, 10:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag vill gärna tillägga en sak som ni vidrört tidigare, och det är att många av oss som när vi har jobbigt vänder oss till änglar och s.k uppstigna mästare, men glömmer jorden som är vår Moder.

Hon är både en mycket medveten, intelligent och väldigt kärleksfull kraft som tagit på sig den värsta rollen att i den 3 D-världen härbärgera så mycket hat, sorg, okunskap och förtvivlan som ska levas ut av oerhört många individer och som funnits under hennes tid som bebolig för oss människor

Jag vet av egen erfarenhet att där finns så mycket kärlek och omsorg att ge och ta emot, och även jordning som många av oss behöver. Och jag tror att när fler vänder sig mot jorden för att be om läkedom som många inom inkas gör, kommer hon bli mer införlivad och påtaglig i våra egna liv.

Att även tacka henne som vi tackar andra för mat, hälsa och tak över huvudet är jätteviktigt i vår utveckling, för så vi blir mer medvetna skapare i våra liv och det i symbios med både jorden och de "himmelska" krafterna.

Att aldrig ta något för givet utan att vara tacksam för allt tror jag är ett säkert sätt att bli en lyckligare människa på, det är i alla fall min egen erfarenhet.

Keskitalo
11/3/13, 8:26 PM
#18

Allt har blivit mycket bättre nu sen jag lyckades få bort det onda i mig, nu känner jag mig så ren på nått sätt. Ser allt med sånt ljus, det onda som händer i världen kan jag le åt eftersom det snart försvinner. Låt det desperat kämpa för det kommer ändå förlora. 

jag har några mörka kompisar som jag inte försöker vända till ljuset men dom påverkas av att jag står vars jag står å helt plötsligt vet vad jag vill å vad jag ska göra på denna Jord!

Jag får som Info från ingenstan men kan inte bekräfta eller neka. Känns dock förjävla bra. Jag vet min mening, jag vet vad jag ska göra. Det räcker att jag vet. jag behöver inte berätta eller övertala andra för då helt plötsligt kan det låta som religion å det är det ju inte. Men när jag kom till denna insikt om vem jag är å har varit (möjligtsvis) så vet jag nu vad jag måste göra helt enkelt. 

Jag måste fixa vad jag hjälpt till å förstöra för hundratals år sen, kanske låter skumt. Men som sagt jag kan inte förklara något så ni kan förstå. Det är dock inte viktigt som sagt, det enda viktiga är att jag nu åtgärdar alla fel jag gjort i "Past Life". Mår bara extremt bra vars jag än är å vad jag än gör trots vad som än händer. 

För jag vet 

Tack alla fina Christine, Gahella & Marr ! :) <3

Du Är Trygghet Ninja

Cristine
11/3/13, 10:35 PM
#19

Sååå glad för din skull!❤️🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
11/4/13, 12:08 AM
#20

Är också sååå glad för din skull ❤️Kraam på dig!

Annons:
Marr
11/4/13, 9:12 AM
#21

#18 🙂👍❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Keskitalo
11/4/13, 4:35 PM
#22

Tack till er! Å Stora Kramar! :D  <3

Du Är Trygghet Ninja

Upp till toppen
Annons: