Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2750 ggr
[kajmal"]
10/20/13, 11:21 AM

rymdresa

på tal om gud och djävulen, så har mitt hem varit en andlig mötes plats för dessa.  förhandlingar har pågått.   som jag säjer, gud är en som går och daskar änglar i baken, menns djävulen har ordning på sina led. därför fick djävulen i uppdrag att organisera havsvarelsernas städer, som kommer upp till havsytan,på stora plattformar, när det blir fred på hela jorden.

de  andliga och telepatiska rösterna har sagt tidigare, som jag skrivit om, att nåt ska ske i mitten av november.

hörde en röst i köket för ett tag sedan.    "vill du följa med till stjärnorna"    ja svarade jag naturligtvis,   "jag vill ta ett prov"  sa hon.  " du kommer att ersättas av en klon".   " det är någon som väntar på dej i skeppet"   sa hon.  för samvaro frågade jag.  "ja " svarade hon.  sedan sa hon senare.  "det är reserverat"     "det kommer en pingla "  sa hon. " men gör henne inte med barn".  

får hon följa med frågade jag.  "ja svarade rösten, men vi tar inte något ansvar för henne"

jag tror det är alienblenda som skall komma.

detta får jag inte tala om.   men det har gått en månad nu, så jag skriver ner det.  rösten tycker jag jag kände igen som palien. min första guid, en grey.               får se vad som händer i november. men hur som helst, ingen kommer att märka nåt, om jag ersätts med en klon

Annons:
[kajmal"]
10/20/13, 11:52 AM
#1

hon sa dessutom, att vi brukar vänta ett decinium   innan vi tar beslut efter kontakt

det har gått 12 år sedan min första kontakt

Gahella
10/20/13, 11:59 AM
#2

Ja då får du se vad som händer i november. För vi skulle ju inte märka någon skillnad sa du

[kajmal"]
10/20/13, 12:03 PM
#3

nej ingen märker nåt.

hon sa tydligt att "det är reserverat"   så jag hoppas!

dessutom tycker jag det var en intressant upplysning, att de väntar 10 år efter första kontakten, innan de bestämmer någonting

[kajmal"]
10/20/13, 12:38 PM
#4

enda jag vet om allt, är att de bett mej hålla bilen körbar. att jag ska köra bil 15 mil.  till nån mötesplats antar jag

Gahella
10/20/13, 1:22 PM
#5

Hoppas du inte blir lurad av samma gäng du blev lurad av tidigare.

Så ett tips i all välmening var uppmärksam på inre och yttre varningar

[kajmal"]
10/20/13, 1:26 PM
#6

jag litar alltid på palien, kände igen hennes röst, fast det var länge sedan hon var här

hon vet om gänget , de har varit väldigt envisa, de vill följa med

Annons:
[kajmal"]
10/20/13, 2:33 PM
#7

# 5   tack för varningen gahella…..nu vet jag att pratet om bilen är "gänget"    palien har inte nämnt nåt närmare.   hon vet att jag dricker av det jag såg min astralkropp. det räcker till hur mycket som helst ur kranen har hon sagt,  de gänget har varit väldigt inensiva . de frågar vad jag ser.  de kommer inte åt mej, när jag bygger på hela tiden med min astralkropp…..pinglan hon pratar om tror jag hon menar är en av gänget, därför varnar hon mej för detta. att inte säga nåt åt dem, jag har försökt undvika att tänka på det, men det håller inte i längden, så de vet vad som händer.

Gahella
10/20/13, 3:04 PM
#8

Tack själv för att du lyssnade. Skulle vara tråkigt om du var med om samma hemska resa igen. Kram på dig

[kajmal"]
10/22/13, 8:26 AM
#9

datorskydd

Posted on oktober 22, 2013

i samband med uppgifterna att något skulle hända i november,   så var det många som talade.  bland annat så var det som nån läste upp något skrivet,  det var långt, kommer bara ihåg de sista raderna, tyvärr kan jag inte upprepa dessa.   så ville de att jag skulle anylasera för dem vad som händer i världen till dess…………..så ville de skydda min computer. det var en man som sa detta..ssen var det en kvinna som pratade. hon lät väldigt yrkesmässig,   hon läste en rad bokstavskombinationer, och bad mig goggla det……….det hände många gånger, det lät som om hon räknade ut efterhand,  å jag skrev ner kombinationer eftersom.  rösten kom från luften.  när jag googlat kombinationer många gånger utan att få någon träff, så var hon nöjd….

[kajmal"]
10/22/13, 9:37 AM
#10

även en ärkeängel talade jag kände med kroppen att han var ljusblå. kommer icke ihåg vem det var av dem,,,,,,han blev lite arg, för jag svarade honom kaxigt.

men en manlig kontakt förklarade hur jag var, så till slut skrattade han ärkeängeln

han pratade ochså i samband med november.

Gahella
10/22/13, 3:09 PM
#11

Ja vi får se vad som händer då. Men det är bra om du är kritisk till rösterna, särskilt när de blir arga och kritiska.

För på en högre vibrerande kärleksfull nivå är de alltid tålmodiga och aldrig krävande i någonting någon gång ❤️

[kajmal"]
10/22/13, 3:27 PM
#12

jag var skeptisk till han som var ärkeängel……..men han hade väldigt fin färg, klar ljusblå,      så jag vet inte riktigt vad han var…….han ingav dessutom ett myndigt intryck. brukar bli kaxig till sådana andar/varelser

visst är dom kärleksfulla,  men nog kan dom säga ifrån, när man protesterar för mycket,………………….även kamjal min guid har sagt ifrån när jag dummat mej

det är en myt,   att de bara gullar med en

[kajmal"]
10/22/13, 4:10 PM
#13

då ska man nog vara försiktigare, om de bara håller med, och strycker en medhårs!

Annons:
Gahella
10/22/13, 4:46 PM
#14

Det var inte så jag sa eller menade heller, jag sa arga, kritiska och krävande

Upp till toppen
Annons: