Annons:
Etikettenergier
Läst 2426 ggr
Amon
2013-10-19 01:01

Månförmörkelse 18:e - 19:e oktober

Just nu i skrivande stund har vi en liten månförmörkelse. Den kanske inte syns med blotta ögat - men kan ha en stor betydelse ändå.
http://www.astroinfo.se/articles/197/2013-10-29-liten-manfoermoerkelse  

Enligt den här sidan så sker just nu under månförmörkelsen en stor utrensning av astrala entiteter:  http://2012portal.blogspot.se/2013_10_01_archive.html 

Och här finns bla följande info:

"Fönstret öppnas med en halvskugga månförmörkelse den 18 oktober. Detta månförmörkelse kommer att utlösa en acceleration av rening av alla återstående icke-fysiska negativa enheter från veck förvrängd eteriska rymden och denna reningsprocess kan bli ganska intensiv.

Den 1 november kommer vi att ha ännu en Pluto-Uranus kvadratur när en kraftfull dynamisk spänning kommer att släppas. Detta kommer att vara den mest sannolika tidpunkten för upplösningen av den amerikanska regeringen avstängning och ett positivt utfall är troligt. 

Den 3: e november kommer det att finnas en hybrid total solförmörkelse med en bana över hela Kongofloden. Denna solförmörkelse kommer att börja läka den anomali som skapades i samband med Kongo Archon invasionen 1996. 

_Vändpunkten för denna möjlighet kommer av aktiveringen av Aion portalen den 23 November 2013. På grund av vikten av denna portal kommer jag att ägna en separat blogginlägg till det. 

_

  
 

Sedan den 28 november, kommer komet ISON att nå sitt perihelium (läge närmast jorden). Det är ganska troligt att denna komet kommer att sätta en trevlig visning på vår himmel. Och nej, det är inte ett rymdskepp. Dess energi fungerar som en trigger för massorna att utvidga sitt medvetande bortom jordens karantän. 

_Denna möjlighet kommer att stänga den 25 december, 2013."
_

Annons:
Amon
2013-10-19 01:19
#1

Det finns mycket mera spännande att läsa på denna sida: http://2012portal.blogspot.se/2013_10_01_archive.html

Bla  beskrivs våra eteriska energifält - och vilka eteriska implantat som fortfarande finns kvar här.

Gahella
2013-10-19 11:26
#2

Det är märkligt för just idag ska jag på en initiering med den peruanska shamanen jag var hos i våras. Fick det är födelsedagspresent av mina barn.

Så just nu är jag väldigt pirrig. Ska ner till kollolotten och gräva i jorden så jag jordar mig, för det är väldigt starka energier idag.

Cristine
2013-10-19 15:21
#3

#2 Du berättar väl när du kommer tillbaka Gahella…

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-10-19 16:02
#4

Det låter intressant Gahella! 👍

Ja - det är starka energier - i dag med..🥵

Marr
2013-10-19 16:23
#5

Oj vad intressant det här är Amon!

Vad häftigt Gahella, en fantastisk present du fick. Ja vill också höra hur det var senare.

Jag är så seg och lite virrig allt tar evigheter för mig idag. Tog evigheter i affären när jag var och handlade och bestämde mig där i kassakön att jag ska gå ut i skogen.

Känner jag behöver hålla om en tall en bra stund!😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2013-10-19 20:16
#6

Jag var inte redo ännu 😭Hade en liten varnande röst som sa att jag nog inte riktigt var där ännu, men den ville jag inte lyssna på

Men tog en healing istället och som gjort mig redo till det när de kommer nästa gång. Och deras healing är som en djupgående dammsugare som suger upp allt till ytan, och nu är jag heelt slut.

Det ska bli intressant att se om det kommer påverka min sköldkörtel på något sätt, för i halsen satt det nästan som en propp som han löste upp.

Annons:
Marr
2013-10-20 09:42
#7

Ohh en sådan healing skulle jag vilja ha. Fick det i Mullingstorp för 22 år sedan, men hajade inte så mycket då, då allt var så överväldigande med allt.

Ja mycket intressant att se de positiva effekterna av detta senare, då denna "blockering" är "borttagen". Så ser jag det…

Tack för att du berättade och ta det lugnt några dagar nu. Det är ju det din kropp säger nu. Kram Gahella!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2013-10-20 11:36
#8

Tack Marr för ditt fina gensvar ❤️Ja det blir vila idag helt klart för jag är jättetrött.

Jag ser det även som ett samarbete för jag ligger ju inte bara där och tycker han ska fixa det här, utan min del är ju att våga följa vad min kropp vill uttrycka och tillåta det utan att hindra det utloppet.

För om jag skulle försitta ett sådant gyllene tillfälle att vara i händerna på en så skicklig och kärleksfull broder som vet precis vad han gör, ja då skulle jag ångra mig djupt efteråt.

Sist blev jag av med massor av sorg och blev mycket gladare och lättare till sinnet efteråt. Så nu ska det bli spännande och se vad som händer när "proppen" är borta från min hals, som står för kommunikation bland annat

Amon
2013-10-20 12:26
#9

Det låter härligt Gahella! Skönt att bli av med gammalt skräp som man inte behöver längre! 👍

Jag var på en hälsomässa i slutet av sommaren - och provade på trancehealing av en kvinna där. Hon plockade bort en massa långa vassa "trästickor" ur kroppen på mej. När jag frågade om vad detta var - så sa hon att det var andra personers ilska som riktats mot mej.😕

Och efter denna behandling så känner jag mej betydligt lättare i både kropp och sinne - faktiskt!🙂

Gahella
2013-10-20 13:20
#10

Amon, vissa klarar inte av ljuset och den kärleken du sprider omkring dig. Det kan även handla om avund och dålig självkänsla från andra som du får känna av. Ja du vet 😉

Visst är det härligt att vägen blir både lättare och gladare, och sist men inte minst även känna mer sinnesfrid inom sig som är mer än guld värt 🙂

Amon
2013-10-20 13:29
#11

Tack Gahella - jag tror jag vet vem det är som detta kom ifrån - en närstående. Annars möter jag inte så mycket ilska nuförtiden. Men det är klart att där det finns mörka skrymslen - kan det bli lite turbulens när man försöker belysa det hela.. 🤔

Jo - sånt är det gott att bli av med igen! 👍

Upp till toppen
Annons: