Utomjordiskt

Drunvalos liv innan han kom till jorden

2013-10-13 20:20 #0 av: alicia80

Jag känner mig såååå lycklig av dessa berättelser denna man berättar

http://www.youtube.com/watch?v=jCXKoFmSjVA

Anmäl
2013-10-13 21:33 #1 av: Playja

Oj... det var ett lång "rulle" Glad

Den får jag kolla lite senare.

Anmäl
2013-10-13 22:34 #2 av: Nandini

Vad spännande!! Jag har nyss lyssnat klart på Drunvalos Flower of Life. Ska kolla in den här så snart nytt tillfälle ges!

Anmäl
2013-10-13 22:51 #3 av: alicia80

gör det Får idé

Anmäl
2013-10-14 22:15 #4 av: Nandini

Det här var den länken jag saknat när det gäller Drunvalo Melchizedek. Tack!

För över 15 år sedan hörde jag en person berätta att Drunvalo var en sk. walk-in. Och den här videon, där han berättar denna otroliga historia om sin bakgrund från ett annat medvetande, från Melchizedek-metvetandet, till att gå över som människa på jorden, bekräftar det.

Först att hans medvetande delade sig och han föddes som tvilling i en indianstam, där den ena tvillingen var manlig och den andra kvinnlig. Sedan efter dramatiken i det livet då han dog och därefter levde med de uppstigna mästarna i 82 år för att den 10/4 1972 gå över i en annan människas kropp (en människa som dog) och leva igen som en Melchizedek. Vilket han alltså fortfarande gör.

Lyssna själva så får ni hela historien!  Glad

Anmäl
2013-10-14 23:09 #5 av: alicia80

Jag kan inte få nog! Slukar allt han säger. Vill gå hans utbildning. Skulle vara trevligt att höra från någon som själv gått den.

Anmäl
2013-10-14 23:49 #6 av: Amon

Här finns hans kurser - bla på Syd Koster i Bohuslän. Jag har träffat Monica Öhrn - som har atelje lövås - där kurserna hålls. Hon är mycket andlig - och gör vackra konstverk i lera inspirerade av änglar. http://ateljelovas.se/?page_id=1131 

Anmäl
2013-10-15 07:51 #7 av: Nandini

Något att tänka på! Tack för info. Jag vet några som var på en Flower of Life-kurs på 90-talet och de var helt tagna. Fast jag vet inte vem/vilka som höll kursen då.

Drunvalo påpekar ju hur viktigt det är att lära sig om Mer-Ka-Ban som han menar är en av anledningarna till att han är här på jorden för att lära ut. 

Jag såg ju videon i går kväll och under natten har jag drömt om det men också om chemtrails (det senare var ju inte så kul att drömma om).

Anmäl
2013-10-15 09:46 #8 av: [Olaf]

Jag litar inte på Drunvaldo. Sorry jag vill inte vara en party pooper, men jag gör inte det. Har hört folk tala om sektliknande saker där. Och den där merkhaban eller vad den heter varför skulle vi människor bygga sånt runt oss?

Anmäl
2013-10-15 10:11 #9 av: [Olaf]

Vill bara tillägga att jag själv sett flera intervjuer och läst hans grejer tidigare och gillade honom. Jag kastar inte bort allt han pratar om, mycket är intressant. Men jag tror han är lite megaloman.

Anmäl
2013-10-15 21:27 #10 av: alicia80

Men han säger inte att alla ska hitta sin merkaba, bara vissa. Vi alla kommer klara oss fint ändå när tiden är inne även om vi inte följer hans lära.  Han säger också att han gjort mycket misstag i sitt sätt att sprida och att det är så det är här i denna dimension. Merkaban är inte något vi ska bygga runt oss det är den energin, kroppen vi alltid använder för att på ett säkert sätt färdas genom dimensioner.

Anmäl
2013-10-15 22:54 #11 av: [KosmosBill]

Jag har inga betänkligheter alls angående Drunvalo.

Inte ens efter att ha hört den vidunderliga historien om resan till Agartha

Använd gärna hans magiska kosttillskott Humicin.

Han tipsade också om enzymer från Dr.Wong.

Använder nu bägge dessa.

Patrik Flanagans(Nicola Tesla) kosttillskott tillmäter jag samma värde.

Anmäl
2013-10-16 07:51 #12 av: alicia80

Hur får du tag i dem? Jag har faktiskt försökt Skrattar

Anmäl
2013-10-16 08:22 #13 av: [Olaf]

Hej!
Som sagt jag tycker mycket av det han talar om är intressant...men jag såg några grejer som jag reagerade på. Och jag har en instinktiv misstänksamhet mot folk som bygger upp en allt för stor air av upphöjdhet och frälsar-gåva kring sig.
Jag säger inte att jag har rätt i min misstanke, men jag tycker ändå att en viss vaksamhet kan vara bra att ha. Tänker på little grandmother som alla var så begeistrade i ett tag. Det blir lite av personkulter. Och när folk berättar att de rest till Andromeda galaxen och hämtat livets vatten (jag bara hittar på nu) träffat Jesus och Buddha osv
Grejen är den jag är helt inne på att verkligheten är helt magisk, så det är inte det att jag kommer från nåt gnälligt skeptikerhåll. Men samtidigt så vet vi ju att i dessa sammanhang frodas det folk som blir megalomaniska och som skapar kulter kring sig.
Men känner ni att ni litar på honom så ska jag vara tyst nu. Var och en måste ju själv avgöra vad som känns sant och inte sant.

Anmäl
2013-10-16 09:05 #14 av: [KosmosBill]

Visst har du rätt i att man ska vara skeptisk och försiktig när man bedömer något/någon, Olaf. I sista hand så går man på personens vibbar. Hur han säger det. Hela kroppsspråket....skrattet säger mycket. Det finns mycket information i det.

I ögonen finns nog dock den mesta informationen.

Man lyssnar ju med motsvarande områden i sig själv....flödet som alltid finns där.

Man kan då få en plötslig insikt hur det förhåller sig.

Drunvalo är en vacker och stor själ.....ingen tvekan om den saken.

Alicia.....Du kan enkelt beställa humucin på  http://onelotus.net/home.php

De magiska enzymerna som Drunvalo talar om finns hos Dr Wong.

Dess områden är inte bara att vara inblandat i matsmältningen utan städar bl.a. upp i artärerna. Tar bort allt plack i dem. 

http://www.totalityofbeing.com/FramelessPages/DrWongsRecommendations.htm

I klippet så nämner Drunvalo enzymerna, nästan överröstad av översättaren, men man hör vad Drunvalo säger om man lyssnar noga.

Anmäl
2013-10-16 17:23 #15 av: alicia80

Hej! Jo självklart ska man vara försiktig men människokännare som jag vill kalla mig kände bara enorm kärlek för denna man.

Jag har redan varit inne på dessa sidor och inte riktigt vetat om det går att betälla från Sverige. Men det var ju bra att du gjort det då Kosmosboll. De kanske inte var så besvärligt heller? Det var efter den filmen jag blev intresserad av enzymer och fortsatte kolla upp mer. Mycket intressant. Märker du någon skillnad på din hälsa?

Anmäl
2013-10-16 18:30 #16 av: Nandini

Drunvalo är den jag verkligen tror på. Kan inte känna att han är överlägsen på något vis. Han skulle kunna skryta om sig själv men inte för en sekund vill han verka som han är mer värd än någon annan. 

Det är så jag känner.

Jag håller också med Olaf om att man ska vara skeptisk och inte tro på allt. Dock känner jag i mitt hjärta att Drunvalo är sann.

Anmäl
2013-10-16 22:00 #17 av: Nandini

Har just kollat den här länken från 2007 med Drunvalo Ler

Anmäl
2013-10-16 23:05 #18 av: alicia80

Redan sett, så töntigt, Gör man samma på sig själv ser man också ut som en reptil eller nåt. Det går inte ihop ändå med allt han säger

Anmäl
2013-10-16 23:20 #19 av: alicia80

Han är för allt som s.k reptilerna är emot. Han vill bara att vi ska hitta in i hjärtat. Och dr William Wong är också motståndare till läkemedels industrin så varför skulle Drunvalo då tala så gott om honom. Det finns reptilfilmer om David Icke också. De är antagligen reptilerna som gör dessa.

Anmäl
2013-10-16 23:24 #20 av: alicia80

Alltså förlåt mig !!!! TystTyst Tittade inte ens på denna filmen. Det finns nämligen några som gjort om den filmen där man sommat in hans ögon och uttryck och påstått att han är en reptil. Trodde de ar den som var upplagd. Looser

Nu ska jag se denna istället.

Anmäl
2013-10-17 00:50 #21 av: [KosmosBill]

Man kan redigera inlägg 1 timme efter att man skrivit dem aliciaGlad

Anmäl
2013-10-17 07:05 #22 av: alicia80

Oj GalenDet missade jag!

Anmäl
2013-10-17 08:08 #23 av: Nandini

He! He! Fattade inte först vad du menade med dina kommentarer, alicia80! Men som sagt, det är Ok att missa! Oskyldig Blinkar

Anmäl
2013-10-17 12:21 #24 av: alicia80

haha!! nej jag förstår att ingen fattade. Men det var just den filnen som ligger på youtube där någon försöker få tittare att se hans reptildrag.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.