Viktigt

Ännu mer kontanter tas bort

2013-10-10 12:15 #0 av: stillness

Skrot hantering hos skrothandlare förbjuder nu kontanter

Denna smutskastning ser vi överallt i samhället enligt frimurarnas agenda (illuminati bankfamiljerna)

Detta är brainwashing för att införa ett kontroll samhälle.

http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2322640

Anmäl
2013-10-10 17:00 #1 av: [Mustangcab]

Det är för att kriminella inte ska stjäla koppar från våra järnvägar som de  gjort detta.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-10-10 22:56 #2 av: Gahella

Flera banker har inga kontanter alls, det tycker jag är lite märkligt

Anmäl
2013-10-11 13:15 #3 av: stillness

Inte märkligt allt är enligt Agendan att ta bort kontanterna

Man gör allt för att smutskasta kontanterna och att bara fråga om man får växla pengar i nån kassa i dag så får man blickar som om man är en misstänk terrorism

Vakna folk!!!

Vi lever i  paranoija att det finns terrorister överallt

detta är media som skapar denna rädsla

FOREX har jag hört skyddar kontanterna och att man kan ha konto hos dem kanske är något att kolla upp.

Peace!

Anmäl
2013-10-12 23:48 #4 av: [Mustangcab]

En sån bank är jag delägare i, Länsförsäkringar Babk heter den, och den ägs av kunderna och deras ansätllda behvöver aldrig vara rädda för att bli rånade.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-10-13 04:14 #5 av: Cristine

#4 Det är ju toppen,det är så det ska vara.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-10-13 07:28 #6 av: [kajmal"]

vad ska vi ha kontanter till ! det är ett  föråldrat gammaldagssystem,.  framtidens värde   är v.v.   vattenvärde       havsvarelserna har sedan länge haft vattenvärde som valuta över planeten

Anmäl
2013-10-13 09:25 #7 av: Gahella

Ännu bättre är det om fler inser att vi idag handlar med valutor och inte med fysiska pengar, alltså elektroniska ettor och nollor

Dollarn är inte knuten sedan 70-talet till guldfoten och är inte värt mer än pappret den är tryckt på, och som den svenska kronan är bunden till...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.