Annons:
Etikettvetenskap
Läst 1266 ggr
SolidShinta
10/3/13, 1:44 PM

Varför nu?

Varför väljer de att stänga av NASAs fundings nu? När de just har kommit fram till att det faktiskt FINNS vatten på Mars tex. Många vetenskapsmän har ju till och med uttalat sig om att det är stora chanser att det faktiskt finns liv, möjligtvis under marken på den så kallade döda planeten. Så varför just nu? Någon som vet anledningen? 🤔

http://www.universetoday.com/105143/what-does-the-government-shutdown-mean-for-nasa/

http://www.space.com/17933-nasa-television-webcasts-live-space-tv.html

Annons:
Marr
10/3/13, 3:33 PM
#1

Jaha det var ju typiskt. Varför kan man verkligen fråga sig. Kan det vara så att den världsomvälvande nyheten/upptäckten på Mars vi skulle bli delgivna för ett år sedan är orsaken? Vad är det vi inte får se? Har ju fortfarande inte fått veta vad det var.

Eller kan det vara så att NASA som blev privatägt för ett tag sen, ska stoppas sprida sina upptäckter för allmänheten?

Som så ofta blir jag misstänksam, när den amerikanska regeringen är inblandad.

Måste nog läsa i länkarna igen för nu spånade jag snabbt igenom bara.

Tack SolidShinta det här var intressant!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

SolidShinta
10/3/13, 5:25 PM
#2

Var det något man skulle fått reda på redan för ett år sedan? Det kan inte ha varit vatten upptäkten då?

Ja, jag är ganska skeptisk i vanliga fall mot "konspirations-teorier" och sånt men jag hajade till rejält på det här.
Det känns verkligen bara som det sämsta läget någonsin, nu när de gjort sådana stora, positiva upptäkter.

Känns ju lite som att det kanske är något de inte vill att vi ska få reda på. Men jag vet inte. Kanske bara jag som skenar iväg nu. :)

Marr
10/3/13, 6:28 PM
#3

Ja kanske jag med skenar…🤔men alltförmycket börjar komma upp till ytan med både det ena och det andra. Allt är inte vad det verkar vara många gånger.

Man undrar ju om en väldigt massa nu för tiden, ju äldre man blir. Kanske inte "man" utan "jag". Rätten att ifrågasätta har vi alla ialla fall.

Jag ser det som det döljs en väldigt massa för oss vanligt folk.😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
10/3/13, 8:19 PM
#4

Jahg tänktem just skriva en tråd om dubbla budskap bl.a på tv..det måste vara förvirrande för barnen att de talar om månen  och mars i 2 an som planeter utan liv  och på kunskapskanalen tror jag det var talade de om  byggnader och annat på båda nästan samma dag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

SolidShinta
10/4/13, 7:00 AM
#5

Ja, de planerar ju att skicka folk till Mars som ska bo där. Så byggnader kommer ju helt klart att byggas.
Jag hoppas att de kan hitta någon form av liv där också, då jag är övertygad om att vi inte kan vara ensamma i detta enorma universum. Hur livet ser ut det vet jag inte, men jag är ÖVERTYGAD om att vi inte är ensamma.

Sen teorin om att det kan finnas liv i underjordiska gångar på Mars känns ju än mer trovärdig när man läser sånt här:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2441450/Er-Wang-Dong-cave-China-huge-weather-system.html

Kan det finnas gigantiska underjordiska gångar med sitt egna vädersystem här på jorden, varför skulle det då inte kunna finnas på Mars? Speciellt som de faktiskt redan har kommit fram till att det kommer ut metangas innifrån Mars. Sånt som skapas av djur eller växter här på jorden.

Cristine
10/4/13, 8:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vilka grottor  man tappar andan !

I mexico sägs de att grottorna är bebodda av utomjordingar. 

Här skulle en man ta ett foto av svalorna i svalgrottan de är tusentals som flyger runt runt och jagar insekter trodde man. Han hann inte få med dem sså han trodde det var ett tomt foto på grottan tills han kom hem.

Där syns en man hoppa der i djupet och det verkar som han  har en rymdräkt på sig..han har sällskap av en rod somman inte ser med blotta ögat men de finns där alltid och jagas för att ätas  av svalorna

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
10/4/13, 8:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Annars är det många människor som hoppar där ochså..väldigt populärt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
10/4/13, 9:05 AM
#8

Nu blev jag inspirerad av grottorna och har lagt ut en Artikel som legat ute förut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
10/4/13, 10:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

.

SolidShinta
10/6/13, 6:43 AM
#10

Oj! Intressant! Har sett en del bilder på det där men aldrig vetat vart det kom ifrån.

Cristine
10/6/13, 10:18 PM
#11

Här kan man se hur ufos flyger ner i en krater.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: