Viktigt

Underjordisk bas England/Reptiler

2013-09-27 10:45 #0 av: stillness

Överjorden finns det underjordiska gångar där bla Reptiler håller hus

Man fraktar ingeom dessa underjordiska tunnlar kidnappade barn etc som offras i sataniska blodsritualer åt Illuminati nätverk åt deras Reptil gudar.

Anmäl
2013-09-27 10:48 #1 av: stillness

Video #2

Anmäl
2013-09-27 10:59 #2 av: Cristine

Jag har väldigt svårt att ta till mig något sådant.. det är alldeles för bestialiskt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-27 11:09 #3 av: stillness

Cristine, det är tyvärr sanningen ibland

Känner du till MK-Ultra Mind control , Monarch Mind control program som Illuminati utför på diverse människor bla artister som Britney spears?

hur man skapar en sex slavar (Porr industrin), terrorist, självmordsbombare (columbine skjutningarna)

Man programmerar under terror barns hjärnor och kan skapa egna personligheter som lyder sedan sin (mästare) med olika ljus , tecken koder att utföra saker bli en slav.

jag rekommenderar att du söker på "Cathy o Brien" hennes bok trance formation of America där hon beskriver sitt helvete som mind control sex slav åt topp politiker som bla George bush mfla och deras sjuka lekar bla "Hunger games lekar" där man dödar människor i skogar samt ritualer

Allt detta är väldigt mörkt och hemskt men det måste upp till ytan

Världen är inte vad vi trott den har varit och för dessa offerskull måste detta fram så att det kan läkas i sanningens ljus

Anmäl
2014-12-06 19:22 #4 av: Huygens

Kan man kontrollera och styra någon enbart med hypnos?

Ingen hjärntvätt?

Inga droger?

-

Kolla på följande artikel. En rånare kommer in i en butik i Highgate London, pratar med butiksinnehavaren och rånar honom utan att använda våld.

Rånare pratar vänligt med butiksinnehavaren, klappar honom, tar butiksinnehavarens pengar i dennes hand, tar butiksinnehavarens plånbok (?) och tömmer den på pengar och sedan går rånaren sin väg.

Butiksinnehavaren gör inget motstånd. Står som i trans.

"The 45 second heist is believed to be the first time the crime, which has been reported in Nigeria, India and Italy, has been filmed in Britain.

Hypnotherapist, Trevor Hoskisson, told MailOnline: 'If someone is naturally very highly hypnotisable it would be possible to do something like this. It's extremely rare in the UK for a crime to be committed using hypnosis but strangely, in Italy, there are about half a dozen crimes committed like this each year.'"

Och...

Allt fångades på video. Det är först när rånaren lämnat butiken som butiksinnehavaren jagar efter rånaren, men rånaren hinner undan.

Det intressanta är att brittisk polis nekar till att butiksinnehavaren försatts i trans eller hypnotiserats. Jag antar att händelsen kommer lite för nära MI5s mind control-metoder.

Illuminati - MKULTRA

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.