Utomjordiskt

Alien Raser

2013-09-27 10:29 #0 av: stillness

Här kommer information om olika Alien (Utomjordingar) raser nedan, detta är Richard halls tolkningar så vi får ha ett öppett sinne med.

-DRACO REPTILIAN-

Draco Reptilian är Eliten av Reptilierna och de som är in COMMAND som är elitens gudar de som är bakom NWO finns det nån bakom dem?

Anmäl
2013-09-27 10:31 #1 av: stillness

THE INDIGENOUS REPTILIAN

Anmäl
2013-09-27 10:32 #2 av: stillness

-THE LARGE GREY-

Anmäl
2013-09-27 10:33 #3 av: stillness

-THE SMALL GREY-

Anmäl
2013-09-27 10:33 #4 av: stillness

-THE NORDICS/ARYAN RACE-

Anmäl
2013-09-27 10:34 #5 av: stillness

-THE SIRIANS-

Anmäl
2013-09-27 10:34 #6 av: stillness

-THE ANNUNAKI-

Anmäl
2013-09-28 17:07 #7 av: [Jarl]

Det finns inga alien raser inga som är dokumenterade i alla fall.

Anmäl
2013-09-28 19:10 #8 av: Gahella

Började googla på lite bilder som ska föreställa annanukis. Och flera statyer och reliefer har dessa typiska huvuden med veck på. Märkligt

Anmäl
2013-09-28 19:11 #9 av: Gahella

En till...

Anmäl
2013-09-28 19:11 #10 av: Gahella

*

Anmäl
2013-09-28 19:12 #11 av: Gahella

*

Anmäl
2013-09-28 19:16 #12 av: Gahella

*

Anmäl
2013-09-28 19:28 #13 av: Gahella

*

Anmäl
2013-09-28 23:33 #14 av: stillness

Vääldigt intressant :D

i bakgrunden på senaste bilden ser vi den som de har i egyptien förr och som även hitler hade som zymbol, "Vingarna" ovanför livetsträd symbolen man ser i bakgrunden

Anmäl
2013-09-29 00:16 #15 av: Cristine

ET mummy found in Egypt     

Cairo : Egypt | Sep 26, 2012 at 8:09 AM PDT

BY MichelleDevlin send a private message

130

VIEWS: 20,404

"The body of a perfectly preserved, carefully mummified an alien was found buried in an ancient pyramid. A mysterious creature from between 150 and 160 centimeters was found by an archaeologist near Lahun when exploring a small pyramid near the Dynasty doceaba of Senusret II. However, this fact was not revealed immediately. "The mummy of what appears to be an alien, dates back more than 2,000 years and it seems it would be a humanoid" said a source at the Egyptian Antiquities Department, who provided details and photographs of the find but did so under condition anonymity. "

These remains like an alien strangers have created much controversy in the world. Some online sources said that this is a species-being for its fur and reptilian traits that characterize them, such as their eyes, too large and oval shaped. Inscriptions on the tomb of the mummy showed that the king was a counselor named Osirunet, meaning star or sent from heaven. " The mummified body was buried with great respect and care, accompanied by a number of strange objects far from the archaeological museum managers can not identify.

According to Egyptian sources, the alien mummy was discovered by Dr. Viktor Lubek, Czechoslovakian citizen and retired professor of the University of Pennsylvania. Archaeologist located the hidden compartment while conducting an investigation into a small pyramid south of the main pyramid, Senusret II, which contains the queen of the pharaoh. At the site also found some gold and clay mixtures covering the body, and traces of cloth linen like appearance, the skin covering the enigmatic being.

Objects containing the tomb include artifacts made of a synthetic type resist that nobody could identify. No one has found similar elements in other Egyptian tombs, so the discovery would greatly importanca for current archeology.

The anonymous messenger which has obtained the information, also said that the discovery has caused great consternation among Egyptian officials, who want to keep it hidden until a plausible explanation for the strange mummy. The government has consulted a number of respected archaeologists, but to date none can explain the finding in ordinary terms.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-30 21:38 #16 av: [Jarl]

Vad har Annunaki med allien raser att göra med?

Annunaki eller Annuni är en grupp babyloniska och sumereriska gudomar som förekommer i skapelsemyten Enuma Elish. Enligt denna myt delade Marduk upp gruppen i två vardera omfattande 300 personer där den ena fick sin plats i himlen (Igigi) och den andra (Annunaki) på jorden i undervärlden. Annunaki var barnen av Anu och Antu.

Annunaki gudar förekommer också i flera datorspel, och i Zecharia Sitchins pseudovetenskapliga verk.

Anmäl
2013-09-30 21:47 #17 av: Gahella

#16  Om du vore det minsta intresserad skulle jag gärna svara dig, men så är inte fallet. Du är här för att tala om för oss att vi tror på sagor och vill  med wikipedias hjälp bevisa att du har rätt och vi har fel.

Du kanske ska vara på en annan sajt där du kan dela dina intressen med dina själsfränder, så får vi vara ifred och göra detsamma här på vår sajt? 

Anmäl
2013-09-30 21:54 #18 av: [Jarl]

#17 Nej för denna sida är tillför oss alla!Säg mig vad har Annunaki med alien raser att göra om det finns några sådana raser!

Anmäl
2013-09-30 21:59 #19 av: Gahella

Nopp det är en intressesajt.

Anmäl
2013-10-01 17:58 #20 av: stillness

fantastiska Bashar med Information om bla Annunaki och Greys

Anmäl
2013-10-01 18:14 #21 av: [Juel70]

Jag vill informera er om att aliens är demoner och ligger bakom NWO och den nya kommande världsreligionen. Bakom en falsk alien invasion ligger Project Blue Beam. 

Ta gärna en titt på denna video som förklara mer.

Anmäl
2013-10-01 18:15 #22 av: [Juel70]

Titta från 02:50 om du inte orkar kolla hela videon.

Anmäl
2013-10-01 18:38 #23 av: stillness

Tack för Videon Juel!

Men detta är ingen nyhet detta vet många om i dessa kretsar om att Eliten Illuminati har teknik 30 år minst före oss om inte mer och att de kan skapa hologram tex jesus o andvända i mind control syften.

Detta är en  agenda av reptilerna och de aliens av ondska.

de vill vad jag har hört ta med sig folk i sina skepp o ta dem som mattillgångar eller slavar

där av alla hollywood slutet på världen filmer så att de skall programmera oss för att allt kommer skita sig o spela på våra rädslor.

Alla Aliens är inte onda tex finns det plejader som just nu skyddar oss

och bromsar elitens planer och bla healar jordens vortex punkter etc

Anmäl
2013-10-02 09:43 #24 av: [Juel70]

Om ni vill bli räddade från ändens tid så finns det bara en väg att gå och det är genom Jesus Kristus. Det ska komma många falska profeter och messias.   Tro inte på någon budbärare, tro på Ordet självt.

Om ni förblir i mig, och mina ord förblir i er så ska ni bli räddade. 

Det finns inte så mycket tid kvar innan Jesus återvänder (Bara Gud vet när) men sök Honom medan det finns tid. Låt er inte luras eller vilseledas av olika irrläror. 

Jesus är vägen, sanningen och livet.

Guds frid!

Anmäl
2013-10-03 13:19 #25 av: stillness

Juel du är fri att utrycka din åsikt :)

Detta med att jesus skall komma tillbaka är i form av "Christ consciousness" alltså Kristus medvetandet i oss så att vi vaknar upp ur dimman och blir själva som jesus.

Som jesus själv sade "The kingdom of god lies within"

Detta är något som det mörka broder skapet (illuminati) har förtryckt igenom att manipulera texterna i biblen så att vi ser oss som offer.

som tomas Dileva sjunger "every one is Jesus" Gud är i oss vi är av gud

Jesus var en andlig lärare som kom ner till detta mörker kallad jorden och ville undervisa oss att kunna nå gud i oss bortom vårt ego (Separation ifrån gud= vårt högre jag)

Anmäl
2013-10-03 14:26 #27 av: [Juel70]

Som jesus själv sade "The kingdom of god lies within"

För att det ska ske så måste man tagit emot Jesus och den helige ande i sitt liv.

Men jag ska inte förstöra tråden, vill bara varna. Gud är alltid densamme och han förändras inte.

Anmäl
2013-10-04 10:13 #28 av: Gahella

Håller med om att man måste tagit in/aktiverat gud/jesus inom sig för att känna den kontakten. Och den energin finns i allt och i alla då allt kommer från källan.

Men att säga att gud är en han är lite gammeldags för den kraften innehåller som sagt alla delar, både feminint och maskulint som vi kallar det för

Anmäl
2013-10-04 13:40 #29 av: stillness

Precis Gahella!

Vi är alla fast i trosystem "religion" gud finns i hjärtat i oss livet i oss

att gå bortom vår personlighet (egot) där finner vi Gud i oss som är en ej dömande kärleksraft.

Jag kan även komma med en upplyssning att enligt mina forskningar så är Jehova alltså biblens gud en falsk gud som är en Reptil/Archon som utgav sig för att vara gud. alltså den tog på sig den riktiga gudens namn "prime creator" och igenom rädsla fogade människorna samt kontrollerade dem.

För reptilerna nedmonterade den fullkommliga människan "Adam kadmon" som hade 12 strängat DNA sedan fick vi 2 strängat DNA och det är detta som i Toran de beskriver, hjälp hjälp gud vi kan inte se, vi kan inte se mer vi kan inte se. Alltså vi blev disconnectade ifrån gud vårt högre jag och blev fångad i MAJA det vill säga ILLUSIONEN 3D världen.

Detta beskriver biblen som THE FALL OF MAN vi föll i medvetande och blev från kopplade gud och ur denna separation kom allt mörker som avund, svartsjuka ,hat ,EGO etc viljan att dominera andra för att vi INTE KÄNNER OSS HELA världen vi har idag med andra ord..

Dessa reptil gud/gudar ansåg då att de är vår gud för att den nedmonterade oss haha

Men gudsanden i oss nu är starkare än till o med denna nedmontering och allt annat crap de trycke ner oss med, gifter i mat, tv manipulation, skolsystemet Mån-matrisen som håller oss låsta i frekvens trots det är vårt medvetande starkare, det är gudskraft.

Detta är tiden då Kristus i oss vaknar och har vaknat

fler o fler väljer idag kärlek och många får dramatiska liv för att vakna upp till dessa läxor tex gå in i väggen så att deras ego kan bli ödmjukt att de erkänner sina brister, stoltheter etc och ber Gud universum om hjälp o öppnar upp sina hjärtan.

Vi är gudomliga för evigt

Låt oss vakna och sprida sanning ljus och kärlek med allt vad det innebär

och avslöja kabalen samt banksystemet som just nu skuldsätter människor, skapar arbetslöshet och skapar stor skada i samhället

/Namaste

Anmäl
2013-10-04 14:23 #30 av: [Juel70]

Lucifer är slug. Han ska vilseleda många.

http://media.bibelfokus.se/docs/new_age_1.html

Anmäl
2013-10-04 14:40 #31 av: stillness

Juel Du är fri att tro på denna rädsla om du vill det är din fria vilja av universum, men jag kan endast säga till dig av kärlek, stäng inte in dig i en box detta har illuminati gjort igenom deras rädsla trossystem igenom århundraden med människan, de manipulerade biblen texterna via Konstantin de tog bort massa viktig information.

Googla detta juel70 o bilda dig en egen uppfattning

Man mjölkade de gamla shamanerna på all visdom och dödade dem bla indianerna och införde kyrkans trosystem (deras manipulation) och fördömde det gamla allt för trycka ner människan och fördömma.

kyrkan brände häxor över allt det var kaos, allt pga rädsla

idag vet vi att örter, ekologisk mat är läkande att kroppen är gjord av energier som hör i hop inre och yttre i oss och att guds läkande av NATUREN örter har läkande kraft.

där av de kallar sig för illuminati (de upplysta) de har informationen de vet mer. I Sverige förr fick man inte läsa biblen i husen med andra detta var att djävulen talade orden till en och man blev straffad alltså det var förbjudet, redan där ser du kontroll systemet.

För biblen har en röd tråd av sanningar likt massa andra heliga skrifter har men dessa har det mörka broder skapet (Lucifermedvetandet) manipulerat allt för att hålla människan i mörkret.

Detta är tiden då rädslans fäste inte biter mer då människan frigörs i guds eviga kärlek och hon vaknar upp som det med står i biblen 

"I said, 'You are "gods"; you are all sons of the Most High.'Psalm 82:6

:)

Anmäl
2013-10-04 14:43 #32 av: Gahella

#29 Och jag håller med dig :)

#30 Lucifer är en ängel och betyder ljusbringare. H*n som gick ner i det omedvetna för att hjälpa själarna som behövde komma i kontakt med delar av Källan de klarade av. Har säkert själv behövt den hjälpen flera gånger Glad

Satan betyder motstånd och är den skugga och det omedvetna inom oss själva.

Sedan får du kalla det här för newage om du vill, men detta är min egna upplevda sanning.

Så vad tror du själv förutom vad bibeln säger att du ska tro på? Som är refuserad många gånger genom historien och som sägs bygga på sumernas bibel som i sin tur sägs bygga på maya-kalendern.

Jag vet inte om det är så men är öppen för allt Glad

Anmäl
2013-10-05 12:58 #33 av: stillness

Juel: Du har rätt angående karma synen via  kastsystemet  detta är mer ett kontroll verktyg  dock finns det större sammanhang med just KARMA , men denna delen känner jag har de manipulerat

och det är helt sjukt och detta har jag hört är skapat av reptilerna eller om det var archoner/jinns demoner kärt barn har många namn för att kontrollera folket och där håller jag med dig helt.

Då blir det MIND CONTROL.

Något som inom new age med man kan se där man endast inte skall se mörker utan bara ljus och detta kan ju lätt bli ignorans.

Jag respekterar din syn på jesus och tackar dig för att du vill varna oss att inte svälja alla bitar, vi måste ifrågasätta saker alltid

Vem vet jag har inte heller alla svaren, som skrivit innan eliten Illuminati har tekniker att kunna skapa 3D hologram att aliens eller JESUS uppenbarar sig och detta kan man ju vilse leda människor med etc..

Men låt oss inte heller falla in i absolut rädsla för där finns ju inte kärlek vad jag förstår

God bless :)

Anmäl
2013-10-05 16:18 #34 av: Eliiza

Hej på er! :-)

Här är lite info, dock på engelska.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Human lifeforms in the Universe...

During the 469th contact of 11th August 2009, the plejaren Ptaah listed the following different kinds of human beings that they know of:

Humanoids (Like the Plejaren themselves and the Earth humans.)

Amphiboids (People who resemble animals that live in the water; they live on land and in water, like Asina and her people.)

Reptileoids (Human-reptilian forms with a skin covered with scales.)

Insectoids (Human-insectoid forms; their skin having a chitin quality.)

Sauroids (Human-sauropode form, their skin resembling that of an elephant.)

Primatoide (Human-primate form with more hair on his skin than the Earth human.)

Condicoids (Humanoids who are capable to move along through levitation, like the ones who were seen sitting on the roof of the SSSC.)

Teropoids (Human-birdlike body with a long neck, face and beak-like mouth.)

Hydroids (Human-fishlike body, who are living in the water, but can leave it for longer periods.)

Thermoids (Humanoids who are living in hot zones of very high temperature.)

Frigoroids (Humanoids who are living in regions with very low temperatures.)

Aërioids (Humanoids who are breathing poisonous gas or living in different gas environments, respectively.)

Acoroids (Humanoids of humanoid body, whose skin is covered by a fine acid layer, as it is the case with the Trilaner (Trilans).)

Floroids (Humanlike and diverse plant bodies.)

Kentauroids (Life forms with part human, part horse-like bodies.)

Faunoids (Bodies part human, part animals with hooves.)

Cheruboids (Very light human life forms, with wings with which they are capable to fly.)

Seraphoids (Very light life forms with a human-animal body, with feathered wings by which they are able to fly.)

The non-humanoid life forms are called Peregrinhumanoids, which means strange-humanoids (Fremdartighumanoide).

Note: There are no Reptiloids disguised as members of governments etc. on Earth!

Anmäl
2013-10-05 17:24 #35 av: Eliiza

Hej Juel70 och likasinnade!

Det är en stor tragedi att bl.a. judar, kristna och muslimer t.ex. fortfarande väntar på den store profetens återkomst. För, utan att de ser eller förstår så finns den verkliga Sanningen redan nu här bland oss alla och går dem förbi, mitt framför näsan på dem...och förbi den som inte ser... Tiden är dyrbar och i ständig rörelse, så snart så är tiden nu för vissa möjligheter ute och förbi. Väldigt tragiskt... Men detta är just vad tro och religion gör med människor...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2013-10-07 14:08 #36 av: stillness

eliza vad menar ud med att tiden är ute?

Anmäl
2013-10-08 09:35 #37 av: [Juel70]

35- Undrar också vad du menar med att tiden är ute för vissa möjligheter?

Anmäl
2013-10-14 14:39 #38 av: Eliiza

Hej igen!
Den sjunde profeten är den sista i ordningen, och hans tid är nu...

(Men nu är vi OT.)

Salome,
Eliiza

Anmäl
2013-10-14 16:09 #39 av: stillness

eliza vad exakt menar du? jag förstår inte alls :)

Anmäl
2013-10-17 11:33 #41 av: Hukanson

Jesus sade "Jag är sanningens ljus - kom till mig och ta del av sanningen". Så det var religionens tidevarv. Men ... nu sägs sanningens ljus verka på alla människor och det är inte längre en religion utan bister vardagsverklighet... vilka klarar av att förstå och leva sanningen i denna nya tidsålder...? 

Kär

Oneness can not be divided.

Anmäl
2013-10-17 13:14 #42 av: [Juel70]

Gud är och förblir alltid densamme, han förändras inte och heller inte sanningen.

Anmäl
2013-10-17 13:19 #43 av: Gahella

Tror inte gud är endast en han då den kraften är allomfattande och exkluderar ingen och ingenting

Anmäl
2013-10-17 15:23 #44 av: [kajmal"]

gud är alla och envar i sej själv.  gud är allas gemensamma andliga kroppar.

jesus kom med utomjordingar, för att lära oss känna och leva med våra andliga kroppar

Anmäl
2013-10-17 15:48 #45 av: [kajmal"]

jag har sett gud !   jag har sett min astralkropp!

Anmäl
2013-10-17 16:45 #46 av: JonasDuregard

Är det ingen av er öppensinnade personer som tar anstöt av att snubben i #4 presenterar den ariska rasen som en del av sin lilla rasbiologiska exposé? Att de dessutom beskrivs som ädla och stolta och så vidare. Vem var det som höllpå med det nu igen Oberörd.

Men David Icke har ju hela tiden haft lite nazi-tendenser med sina "judar är rymdödlor"-teorier och så vidare...

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2013-10-17 17:01 #47 av: Gahella

#46 Ja det håller jag med om. Man kan vara både stolt och ädel utan att vara s.k arisk.

Men det är väl inte D Icke som ligger bakom dessa videon

Anmäl
2013-10-17 17:16 #48 av: JonasDuregard

#47 "Men det är väl inte D Icke som ligger bakom dessa videon"

Nej, inte vad jag vet. Men personen som postade det har honom på sin profilbild, och Icke är en förgrundsfigur i hela rymdödle-grejen. Och det verkar vara Icke som hittat på de ariska utomjordingarna också (han skrev om det i en bok 2001, men det är olkart om han beskriver dem lika odelat positivt, vilket i och för sig inte är avgörande).

Anmäl
2013-10-17 17:33 #49 av: Gahella

Okej då förstår jag för jag fattade inte vad han hade med detta att göra.

Ja vad Icke sagt och icke har jag ingen aning om utan det får stå för honom. Jag tror på somligt och annat icke, i detta fallet.

Och det gäller samtliga som föreläser och presenterar sina s.k sanningar, jag är öppen och lyssnar och funderar, men vad som är sant har jag tyvärr ingen aning om.

Men det kommer en gång att visa sig är jag 100 på.

Anmäl
2013-10-17 17:35 #50 av: [kajmal"]

#48  har främst  (ariska)   nordisk aliens som kontakter!

Anmäl
2013-10-17 17:45 #51 av: Gahella

Vi ska nog inte använda oss av det ordet överhuvudtaget då Hitler och C:o har missuppfattat saken alldeles och som skapat detta begrepp, och har inte med detta att göra

Enligt wikipedia: Ordet har bevarats som egenbeteckningen för ett antal indoiranska folk som alaner och iranier (forniranska eg. Avestiska, Airyanam Vaeja och medelpersiska Ērān šahr betyder "ariernas land", därav namnet Iran). I Indien är ārya en hederstitel, och betyder ungefär "ädel", "ren". I vedaböckerna förekommer hymner som hoppas på ariernas seger över dāsa och dasyu, vilka bland annat beskrivs som mörkhyade (kṛṣna-tvac) och med fientligt tal (mṛdhra-vāc), men också som omänskliga varelser (det månghövdade vidundret Vritra), fyrfotade (catupada), fotlösa (apada), treögda eller trehövdade.

Anmäl
2013-10-17 18:43 #52 av: [Juel70]

Kajmal, Ingen kan se Guds ansikte utan att falla ner död direkt.

Däremot kan den onde komma i olika former, även som ängel.

Anmäl
2013-10-17 18:48 #53 av: Klass

Hur vet du det? 

Anmäl
2013-10-17 18:49 #54 av: [kajmal"]

#52 din ande är en del av vår gemensama gud!

Anmäl
2013-10-17 18:55 #55 av: [Juel70]

Det står ju i bibeln. Moses var nog den ende, och Elia som fick se  Herrens ängels ansikte utan att dö, men då i Moses fall så var det i en brinnande buske och genom busken fick Moses höra Guds röst. Moses var ju rättfärdig inför Gud. Hur skulle då någon som inte tillhör Gud kunna se Gud. 

Jesus kan man få se ibland och änglar, men inte Guds ansikte. Men det står att man kan "söka" Guds ansikte när man ber. Då får man förnimma Guds ansikte i ens inre.

Kajmal, en själ har jag och Guds ande har jag tagit emot som en gåva.

Anmäl
2013-10-17 18:56 #56 av: [kajmal"]

för övrigt har jag  även sett den onde en svart fysisk demon!

det har varit förhandlingar i mitt hem mellan den svarta och vita sidan.  mitt hem är beskyddad av väktarna, det finns två väktare i varje universium

Anmäl
2013-10-17 19:05 #57 av: Klass

Hur vet du att det som står i Bibeln är sant? 

Och, vet du förresten att det finns väldigt många tolkningar av det som står där - hur det du att just din tolkning är den Sanna?

Anmäl
2013-10-17 19:07 #58 av: [kajmal"]

gud för människorna skötts av atlanisarna, men är tillsatt av annunuki.   gud är en fjant som går omkring och klappar änglar i backen, mens djävulen har ordning på sina led. därför blev det han djävulen, som fick uppdraget  att organisera de stora plattformarna med havs invånarnas städer som kommer upp till havsytan, när det är fred på jorden

Anmäl
2013-10-17 20:05 #59 av: JonasDuregard

Det här är officiellt den mest skruvade tråden någonsin Gapskrattar

Anmäl
2013-10-17 20:16 #60 av: Gahella

JD, om du här endast för att göra dig lustig över människors tankar så tycker jag att du inte har här att göra.

Det här är en intressesajt, och har ni problem med det så håll er där ni känner er hemma, istället för att förlöjliga människor härinne

Anmäl
2013-10-17 20:26 #61 av: JonasDuregard

#59 "JD, om du här endast för att göra dig lustig över människors tankar så tycker jag att du inte har här att göra."

Öhhh, om jag vore här bara för göra mig lustig så skulle jag väl inte skrivit flera inlägg med seriöst innehåll (för jag antar att du inte tror att det jag skrev om David Icke och nynazismen var ett skämt). Det du kanske egentligen vill fråga är om jag bland annat är här för att göra mig lustig över andra människors tankar.

Men det är ju faktiskt inte jag som är stjärnan i det här skämtet, så om det står något roligt här så är det inte jag som gjort mig lustig utan någon annan. 

"Det här är en intressesajt, och har ni problem med det så håll er där ni känner er hemma, istället för att förlöjliga människor härinne"

Jag håller inte med dig om att jag förlöjligat någon, men jag ska ha det du skriver i åtanke.

Anmäl
2013-10-17 21:23 #62 av: Gahella

Jag vet att du kan skriva både seriöst och intressant om saker och ting och inget jag ifrågasätter, jag menade mer din attityd

Så ja tack skulle uppskatta om du hade det i åtanke nästa gång Glad

Anmäl
2014-02-02 20:55 #63 av: Eliiza

En religiös stagnativ skröna och irrlära utan sanningshalt.
Både Gudar och Gudinnor har vandrat här på Jorden och setts av många människor utan att dessa människor har fallit döda ner av åsynen.

Det är dessutom helt ologiskt att, Gud, den som genom hårt arbete och evolution har uppnått vittgående kunskap, vishet och visdom; som lever sitt liv i fred, frihet, kärlek, visdom och harmoni; och som är bärare utav ett högre medvetande, och vars uppgift bl.a. är att undervisa och vara behjälplig de ärligt sökande, då han är den verkliga Sanningens och Vishetens förkunnare, skulle orsaka att människor som söker Skapelsens Sanningar, vill utbilda sig och evolutivt öka sina kunskaper skulle falla döda ner vid hans åsyn.

Lärande och evolution är en utav de mest grundläggande byggstenarna i Universum och en förutsättning för Dess fortsatta existensiella utveckling.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.