Framtiden -2012 och efter

2013 09 21 - En historisk dag!

2013-09-22 09:49 #0 av: Amon

I torsdags var det fullmåne - i dag är det höstdagjämning. I går morse 2013 09 21 stod det 33333 på min kilometerräknare när jag kom till jobbet - och 21, 12 och 3 är mina lyckotal - så detta blir en fantastisk helg! Glad
Och det har verkligen strömmat ner frid, kärleks och lycko-energier genom huvudet, hjärtat och kroppen! Och alla ni andra som också känner av kosmiska energier - känner säkert av samma sak.. SolHjärta
Ps. Det är också exakt nio månader sedan 2012 12 21 - då den gamla Mayakalendern med den gamla tiden tog slut - och vi äntligen började vår resa in i den Nya Guldåldern! Och det var också en dag med alldeles Gudomliga energipåslag - som jag och många tydligt kände av! Stjärnor

Mer om denna dag och tid kan ni läsa här:  

http://goldenageofgaia.com/2013/09/a-date-which-will-live-in-glory/  

Anmäl
2013-09-22 10:53 #1 av: Cristine

Det låter härligt Amon, håller tummarna för att din söndag ska bli något alldeles extra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-22 22:44 #2 av: Amon

Jag har jobbat hela helgen i vården - vi har mycket att göra på jobbet - så det har inte hänt så mycket på det privata planet.Funderar

Det här är nog mera att man känner inombords att det är några alldeles speciella energier som kommer ner nu. Känner ju ofta av energier - och arbetar med dessa nästan dagligen. Men de kan ofta vara betydligt jobbigare, tunga och mycket gammalt som skall rensas bort. Pustar

Men det känns nu som om vi lyft oss själva i kragen uppåt ett snäpp. Och när jag läser texten som jag länkat till - så förklarar den ju mycket.. Tummen upp 

Anmäl
2013-09-23 05:46 #3 av: alicia80

Oh de va därför jag fick se ett ufo i lördags Skrattar

Anmäl
2013-09-23 10:26 #4 av: Gahella

#0 Härlig känsla vännen! 

Själv kände av energierna igår och låg helt däckad av dem hela dagen Pustar

Anmäl
2013-09-23 11:02 #5 av: Marr

Underbart Amon!Glad

Har ju varit däckad av tandvärk ja' men nu ok. Har aldrig i mitt liv varit sjuk så många gånger som detta halvåret, med olika konstiga åkommor. Var även jag däckad igår och yrsel. Den där yrseln som kommer och går är konstig för den varierar i uttryck. Just nu tror jag det beror på att jag är full med penicillin...Funderar 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-09-23 12:35 #6 av: Amon

Krya på dej Marr!Tummen upp Tandvärk är inget vidare! Illamående

Men jag håller med om att det har varit mycket energipåslag senaste halvåret. Och speciellt starka är de ju vid fullmåne, sol- och månförmörkelser, vinter- och sommarsolstånd samt vår- och höstdagjämningar!

Det sägs ju att energierna accelererat i styrka och mängd under de senaste åren: 2010 - 2012 och i år har vi kommit upp på en helt ny nivå. Jag känner också tydligt att mycket av de höga positiva energierna kanaliseras från just vår egen sol!Sol

När det är klart väder känner man av solens energier direkt när man vaknar på morgonen - och under hela dagen. Men vid moln och regn - så bromsas/ hindras ju dessa energier från att komma ner till oss - och det märks tydligt. Många blir väldigt trötta och orkeslösa vid lågtryck. Somnar

Solen har också blivit allt starkare i sitt ljus - och det märks även på månen som reflekterar solens ljus. I går kväll när jag åkte hem från jobbet - så blev jag nästa bländad av den gula månen - så starkt lyste den i ögonen på mej!SolMåne 

Anmäl
2013-10-02 12:06 #7 av: Amon

Det är många fler än jag som känt av ett stort energiskifte den senaste veckan.Oskyldig     Bla denna kvinna:

Anmäl
2013-10-02 12:07 #8 av: Amon

Och denne man:

Anmäl
2013-10-02 23:37 #10 av: Amon

Mer om de nya 5D energierna - och hur de påverkar oss alla - även världspolitiken!Tummen upp

Från Kauilapeles blogg: http://kauilapele.wordpress.com/2013/10/02/a-note-from-stankovuniversallaw-com/

En not från StankovUniversalLaw.com ...

Publicerat 2013/10/02 av kauilapele

20131002-134851.jpg

"Detta är inte något som jag ofta citerar från, men jag tittar på några av kommentarerna på senaste GaiaPortal och märkte detta här , från Georgi Stankov och företag ( StankovUniversalLaw.com ).

Här är vad jag slås av ...

[Georgi] "USA är nu officiellt i konkurs eftersom budgeten blockerades av kongressen och måste stänga av regeringen och även militären. Skuldtaket verkar ha överskridits redan och detta skulle innebära officiell statlig standard (?) för första gången i mänsklighetens historia. Det är osannolikt att det kommer att bli något krig under dessa omständigheter på den del av USA och detta leder mig till slutsatsen, vilket jag gjorde oberoende av denna politiska faktum, att vi redan skulle ha överskridit tröskeln till den nya jorden, sakta men säkert efter den ärorika segern över de mörka arkonterna under höstdagjämnings- portalen ...

[Carla / Elohim] "Stor utrensning av mörk materia och ande flöde från Christed uttryck inom din verklighet. Detta är en intensiv process, men det naturliga flödet av mörker till ljus sker tystgående och med flit.

" Alla som vill hålla fast vid den mörka kapitulera slutligen som greppet försvagar och naturliga ordning ersätter den för syntetisk design.

[Georgi] "Det gamla Orion-systemet kommer att implodera under de kommande dagarna, och det kommer att börja i mitten av makten i Washington - inte bara med en statlig avstängning, som de kallar det, men med en riktig standard för den amerikanska staten, som de har redan överskridit skuldtaket och bara döljer detta faktum genom manipulation av den federala budget statistiken. Den statliga avstängningen är bara det första steget på denna väg till undergång och den styrande kabalen i Washington kan inte längre laga situationen eftersom det inte finns någon väg tillbaka till de "gamla goda tiderna" av politiska lögner, svek och okontrollerade skatteskulder genom att skriva ut pengar ur luften. De nya energierna efter höstdagjämnings portalen tillåter inte detta gamla beteendemönster att manifestera på samhällsnivå längre, eftersom detta redan har aviserats av GaiaPortal den 27 september :

"" Återgå till gamla goda tider "paradigm redovisas som" inte ett alternativ ". hu-manity och Hue-manity förstår. "

"Därför kommer vi att bevittna mycket snart en kaskad av kollapser i den finansiella och sedan i den politiska sektorn, som förutsagts av mig själv sedan mitten av 90-talet till slutet Time . Detta kommer dock inte att leda till en revolution, eftersom revolutioner är den värsta sortens katastrofala krig med en massa oskyldiga offer och den nya övre 4D tidslinje som just har kommit in över tröskeln till 5D efter vår episka seger över de mörka arkonterna vid astral planet kommer att vara en lugn en. Den mörka kabalen kommer helt enkelt att försvinna från scenen i ett slags implosion, precis som hur det forna Sovjetunionen försvunnit helt plötsligt 1992, och den nya världen kommer att komma till stånd med vår hjälp som uppstigna mästare ...

"Tröskeln för övre 4D jord nåddes under höstdagjämnings portalen när den nya 5D blå-koder (blueprint) helt införlivades i DNA i den breda stigande befolkningen. Flera källor har precis bekräftat den breda tillämpningen av dessa blå koder (blueprint) av universellt expanderat medvetande och sanning, som

http://lightworkers.org/channeling/189205/archangeloi-elohim-return-blue-rays-consciousness

som du och jag överförs till mänskligheten - i första nivån av 5D som jag själv och som du på den då nyinrättade 12th nivå 4D redan i mitten av augusti, precis en och en halv månad innan mänskligheten var i stånd att införliva dessa koder och vinst från dem i nuläget.

"Detta kan endast ske efter att de mörka arkonterna besegrades på den astrala nivån och många människor (gamla och vuxna själar) befriades från sina demoner och utomjordiska energier som fortfarande besatte dem. Detta faktum belyser hur långsamt uppstigningsprocessen fortskrider även i detta sista skede ...

"Dessa nya blå 5D koder har nu en gång för alla eliminerat det förvrängda, compartmentalized mänskliga tänkandet på kollektiv nivå som har regerat under eoner av tid på jorden. Det har ersatts av det universella, holistiska, utökade tänkande av 5D, vilket jag faktiskt förespråkar med den nya teorin om den universella lagen sedan mitten av 90-talet. Detta ger dig en aning om hur lång och mödosam vår resa var att väcka dessa mired inkarnerade människan ...

"Denna nya energiska skick efter införlivandet av 5D blå koder har alltså en dubbel effekt på mänskligheten på övre 4D jorden:

"1) Det har tagit upp den till tröskeln för uppstigning till 5D genom att förbättra ett expanderat, flerdimensionellt kollektivt medvetande, vilket eliminerar det förflutna compartmentalized mänskliga medvetandet om delning, separation och antagonism, vilket var den grogrund som alla krig i hela historien om mänskligheten frodades så väl. Detta faktum var som alltid prospektivt bekräftad av GaiaPortal den 27 september efter att vi hade vunnit denna episka strid och jag hade denna fullkomlig känsla av triumf :

"" Process mot slutförandet av Gaia Ascension beredskap fortsätter och alla hu-manity, liksom Hue-manity, närmar sig fullt medvetande . "

"Det nuvarande krigshetsandet av den härskande mörka kabalen som nyligen kulminerade under Syrien krisen är ute ur spelet, efter att vi har vunnit vår episka strid i de högre världarna som en ersättning för det förväntade globala kriget på ytan av denna 12th 4D jorden.

"Även Israel vill följa exemplet i Syrien nu och underteckna FN: s konvention om avskaffande av kemiska massförstörelsevapen, även om Israel hittills inte ens officiellt har medgett att den har sådana vapen. Detta är en stor U-sväng i världspolitiken endast i ett par dagar. Låt oss inte glömma att senast i förra veckan ville de israeliska fortfarande att USA skulle bomba Syrien och nu följer Assads exempel.

"Den senaste tidens massiva västerländska anklagelser om att Assad påstås ha beställt de kemiska attackerna i Damaskus har också tystats nu som ryssarna och Syrien har gett nya övertygande bevis för att rebellerna, med stöd av CIA och saudierna, var de verkliga förövarna av detta lömska brott mot mänskligheten. USA, GB och Frankrike var sedan tvungna att rösta för det ryska utkastet till FN-resolution om att Syrien skulle förstöra sina kemiska arsenaler, även om de ursprungligen häftigt motsatt sig det och ville i stället ha en resolution baserad på kapitel 7 som möjliggör en automatisk militär bestraffning av Assad och Syrien, som de gjorde med Libyen.

"Omgiven av charmig freds offensiv den nyvalde iranske presidenten i FN möte förra veckan, även den största krig Monger av alla, var Obama tvungen att ringa honom först på telefonen och prata med honom om fred, även om han benhårt bara avvisade för några dagar sedan ett samtal med den nye iranske presidenten under denna FN-session. Nästa dag flög Netanyahu till Washington i panik när han såg att hans enda fiende som motiverade Israels perenna kriminella krig mot de angränsande arabländerna nu var borta och fred måste regera.

"Jag har aldrig sett en så dramatisk helomvändning i världspolitiken till det bättre och orsaken till allt detta är ett globalt genomförande av 5D blå koder till fullt medvetande som först överfördes till mänskligheten i augusti. Detta är hur ljuset vinner över mörkret.

"Trenden att freden nu är ostoppbar, efter att vi vunnit det astrala kriget mot de mörka och alla mörka tankar och planer för den styrande mänskliga kabalen är nu helt enkelt avledda på de nya kristallina rutnät som också innehåller denna plan och därmed inte kan nå massorna längre. Politikerna bor nu i ett totalt vakuum (void), eftersom utöver denna energiska inkapsling i den linjära tiden som tillgripits för flera dagar sedan tills den sista tröskel uppstigningen nås i bakgrunden (på högre nivåer), så att vi nu helt enkelt glider in i 5D, vilket gör den slutliga ID split.

"Det är en ganska surrealistisk situation där stora syntetiska Orion illusionen är sönder, men den nya verkligheten ses fortfarande endast av ett fåtal siare som vi är. Det kommer att vara så tills händelserna börjar framskrida. De kommande dagarna kommer att bli riktigt intressanta och dramatiska.

"Love George"

[Hela artikeln här ]

Så, genljuder med denna webbplats eller inte, genljöd budskapet med mig, så jag kände starkt att det (budskapet, som är) ville gå ut.

Se hur det genljuder med dig.

Aloha Kp"     

Anmäl
2013-10-03 00:30 #11 av: Cristine

Aloha!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-10-03 07:49 #12 av: Marr

Underbart! Fantastiskt och Strålande!Kär

Sen kan jag inte låta bli att tänka på vad som händer med de som just nu sitter anhållna för mord här i mina trakter. Här mördas till höger och vänster i våra små grannstäder de sista 2 månaderna. Kan dom inte bara sluta!Ledsen

Anmäl
2013-10-03 10:13 #13 av: Gahella

Det här gillade jag att läsa för det känns verkligen rätt i mig.

Jag märker en drastisk skillnad i mig själv för jag känner mycket mer glädje och sinnesro än någonsin förr. Jag ser hur jag får mer stöd där jag behöver och ser även hur det löser sig för människor omkring mig som tragglat med sitt.

Men jag ser och hör detsamma som du Marr, så det väldigt dubbelt fortfarande, men mörkret inom oss ska väl vridas ut till sista droppen innan det är klart

Anmäl
2013-10-03 10:34 #14 av: Marr

Ja Gahella det är så man får se det och det tror jag också att det som sker är tvunget att ske. Men det gör ont...då en av de mördade i Mariestad 2009 var en av mina gamla vänner.

Nu har samme människa som mördade min vän mördat en pojk i Lidköping förra månaden.Ledsen

Fast jag har aldrig mått så bra ändå i mitt sinne som jag gör nu. Kan inte förklara det.

Anmäl
2013-10-03 11:45 #15 av: Amon

Ojdå - ser nu att inlägget blivit dubbelt! Förskräckt Ni får gärna ta bort det första av dem: inlägg #9 - det som inte är redigerat. Tack! Glad

Håller med Er om att det är dubbelt - både och. Men det känns ändå som om det mörka som ändå händer - snabbt vill klaras upp - och folk är mycket mer medvetna och säger ifrån! Som om det finns en större tydlighet - och att det inte går att dölja mörka handlingar hur som helst längre! Glad

Tänker bla på styckmordet här utanför Strömstad. Det var dumpat på en populär dykplats - och hittades därför efter ett par veckor. Sedan har man snabbt kunnat identifiera den mördade mannen - och nu hoppas man också att mördaren snart skall ringas in.Oberörd

Så det uppmärksammade gruppvåldtäcktsmålet - där pojkarna först fälldes i tingsrätten men sedan friades i hovrätten. Folk är mycket kritiska till denna dom och protesterar - och den kommer förhoppningsvis att gå vidare till Högsta Domstolen. Funderar

Anmäl
2013-10-03 12:41 #16 av: Gahella

Nu är det fixat Amon Glad

Anmäl
2013-10-03 12:56 #17 av: Amon

Tack Gahella - men du tog bort inlägg #10 - det som jag hade redigerat.Skämtar

Går väl bra att läsa detta också - om man läser höstdagjämning ist för vårdagjämning osv.. Skrattar

Anmäl
2013-10-04 10:15 #18 av: Gahella

Ojdå missade det, men det nu är även det fixat Glad

Anmäl
2013-10-04 15:27 #19 av: Amon

Tusen tack för allt besvär Gahella! Tummen uppHjärta

Visste inte att man kunde plocka fram gamla inlägg som raderats!Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.