Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 935 ggr
alicia80
9/21/13, 10:07 PM

Tror jag så ett

Ufo just precis!!!    😮

Ett stort rosa-rött sken utanför fönstret och ett mindre breve. Jag bor på högsta våningen. Ser fönstret när jag ligger i soffan. LJuset liksom expanderade innan det svängde bort åt vänster. det var så nära. Först tänkte jag helikopter, sen raket men när det sedan blev så starkt och stort och svängde insåg jag att det inte var något av alternativen.

Jag har ju bett om detta sista tiden. Men inte trodde jag att jag skulle reagera som jag gjorde nu. Började gråta och skrika med en mörk stämma som jag inte kände igen haha!!

Sprang sedan ut på balkongen då ser jag som en vanlig blixt skymta vid molnen. Men detta var inte rosa.

Kanske finns det en logisk förklaring??? Men det vari alla fall häftigt!

Annons:
Marr
9/22/13, 5:28 AM
#1

Men vad roligt Alicia Grattis!🙂

Själv så har jag inte sett mer än vanligt, ganska lugnt med andra ord men det är fler som sett konstigheter det sista. Här i mina trakter med. Jag tror jag sovit för mycket det sista…

Fortsätt titta utåt & uppåt Alicia, för visst är det roligt när det händer sådana här grejer…👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

alicia80
9/22/13, 7:09 AM
#2

Ja det är det sannerligen!! Jag kommer behöva en nackkudde för jag kommer bara stirra uppåt i fortsättnigen.

Nu vill jag gärna veta om det finns fler som sett detta rosa-röda i Göteborg.  

😃

Ghosthunter
9/22/13, 11:03 AM
#3

Kul….härlig upplevelse🙂 Det verkar ju vara mycket observationer här i Göteborgstrakten, men själv ser jag sällan något. Men jag har väl å andra sidan inte tittat så noga heller😃

Man ser mycket märkligheter i natthimlen ovanför Falkenberg också. Brukar kolla lite extra när jag är där.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Evisen
9/22/13, 12:20 PM
#4

Grattis Alicia :). Ett minne för livet kan jag tänka mig. (och japp, jag är iaf liiiiite avis på dig ;-) ).

alicia80
9/22/13, 9:39 PM
#5

Ja det är det, men jag tror inte att det är det sista jag ser! Tror det kryllar där uppe. Och snart ser vi alla hela tiden!

😃

Ghosthunter
9/23/13, 7:40 AM
#6

Det har du rätt i, Alicia. Allt tyder på att observationerna kommer att öka nu framåt🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[VSK]
9/23/13, 5:36 PM
#7

Spännande upplevelse 🙂

alicia80
9/24/13, 11:09 AM
#8

Jag har letat efter något liknande det jag såg och detta är nog det närmsta jag kan komma i färgen. Men jag har för mig att mittendelen var lika rosa. Och så var det ju två som sagt.

http://ufosightingshotspot.blogspot.se/2013/06/ufo-ball-of-light-near-iss-june-26-2013.html

Upp till toppen
Annons: