U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Tror jag så ett

2013-09-21 22:07 #0 av: alicia80

Ufo just precis!!!    Förskräckt

Ett stort rosa-rött sken utanför fönstret och ett mindre breve. Jag bor på högsta våningen. Ser fönstret när jag ligger i soffan. LJuset liksom expanderade innan det svängde bort åt vänster. det var så nära. Först tänkte jag helikopter, sen raket men när det sedan blev så starkt och stort och svängde insåg jag att det inte var något av alternativen.

Jag har ju bett om detta sista tiden. Men inte trodde jag att jag skulle reagera som jag gjorde nu. Började gråta och skrika med en mörk stämma som jag inte kände igen haha!!

Sprang sedan ut på balkongen då ser jag som en vanlig blixt skymta vid molnen. Men detta var inte rosa.

Kanske finns det en logisk förklaring??? Men det vari alla fall häftigt!

Anmäl
2013-09-22 05:28 #1 av: Marr

Men vad roligt Alicia Grattis!Glad

Själv så har jag inte sett mer än vanligt, ganska lugnt med andra ord men det är fler som sett konstigheter det sista. Här i mina trakter med. Jag tror jag sovit för mycket det sista...

Fortsätt titta utåt & uppåt Alicia, för visst är det roligt när det händer sådana här grejer...Tummen upp

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-09-22 07:09 #2 av: alicia80

Ja det är det sannerligen!! Jag kommer behöva en nackkudde för jag kommer bara stirra uppåt i fortsättnigen.

Nu vill jag gärna veta om det finns fler som sett detta rosa-röda i Göteborg.  

Skrattar

Anmäl
2013-09-22 11:03 #3 av: Ghosthunter

Kul....härlig upplevelseGlad Det verkar ju vara mycket observationer här i Göteborgstrakten, men själv ser jag sällan något. Men jag har väl å andra sidan inte tittat så noga hellerSkrattar

Man ser mycket märkligheter i natthimlen ovanför Falkenberg också. Brukar kolla lite extra när jag är där.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-09-22 12:20 #4 av: Evisen

Grattis Alicia :). Ett minne för livet kan jag tänka mig. (och japp, jag är iaf liiiiite avis på dig ;-) ).

Anmäl
2013-09-22 21:39 #5 av: alicia80

Ja det är det, men jag tror inte att det är det sista jag ser! Tror det kryllar där uppe. Och snart ser vi alla hela tiden!

Skrattar

Anmäl
2013-09-23 07:40 #6 av: Ghosthunter

Det har du rätt i, Alicia. Allt tyder på att observationerna kommer att öka nu framåtGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2013-09-23 17:36 #7 av: VSK

Spännande upplevelse Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.