Vetenskap

Afrikanernas okända påbrå

2013-09-17 08:48 #0 av: VSK

"I en ny artikel som kommer att publiceras den 3 augusti i tidskriften Cell skriver en grupp genetiker att de har funnit bevis för att afrikaner är blandade med en hittills okänd förhistorisk människoart".

Länk

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-09-17 22:09 #1 av: Cristine

Inget förvånar längre!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-17 22:11 #2 av: VSK

Nepp.

Och mer överraskningar lär komma tids nog Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-09-17 22:12 #3 av: Cristine

Läs okänd människoart

Anmäl
2013-09-17 22:14 #4 av: VSK

Finns ju flera okända människoarter. Nu vet jag inte hur det gick med de 15-20 (eller hur många det nu va) människoarter man hittade i Syd-Afrika som man inte visste vart de kom ifrån.

Anmäl
2013-09-18 09:55 #5 av: Marr

Mer kommer det är jag övertygad om det med. Fast jag blir så sur när jag inte kan öppna vissa länkar som här t.ex.. Ett popup fönster blockerar. Varför det?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-09-18 10:06 #6 av: VSK

Jag behöver mer info för att kunna svara. -är det i den är tråden du inte kan öppna?

Anmäl
2013-09-18 10:22 #7 av: Marr

I alla möjliga trådar, de andra med du lagt in om människoarter. T.ex. tråden Naturarvet också. Den fick jag ta in på favoriter i stället och klicka därifrån, då går det.

En del trådar hamnar långt till vänster och kan ej se inläggningslistan då. När jag frågat lille datanörden här om hjälp så säger han bara att det blir så ibland.

Han är ju aldrig hemma fast han ska bo här. Har massor jag skulle behöva hans hjälp med som bildinlägg. T.o.m. länkar från Aftonbladet går ej att öppna ibland, men rätt var det är går det...senare.Funderar

Är säkert något enkelt som inte jag fattar. Provat att rensa & defragmentera, men hjälper ej...

Anmäl
2013-09-18 11:00 #8 av: VSK

Hmmm va skumt.

Pop-up styrs ju av script och borde inte ha nåt med städning och defrag å göra. 

Anmäl
2013-09-18 11:15 #9 av: Marr

Ja det är skumt och får väl försöka hugga grabben och binda fast honom vid stolen nästa gång han kommer. Något ska han ju kunna hjälpa mig med när han bor här gratis...Skrattar

Anmäl
2013-09-18 11:20 #10 av: Cristine

Välkommen in i familjen Marr!

Anmäl
2013-09-18 16:37 #11 av: Marr

#10 Jag bugar och tackar!Gapskrattar

Men om det spökar här så har dom inget för det, för jag märker inget. Det är bara mormor som varit här som jag märkt och sen hon fick kaffe har det varit lugnt.Skämtar

Har säkerligen ordnat till det här alldeles själv stackars lelle dator, tur det är en bra en. Dom bör vara tåliga när dom kommer under min behandling.Skrattar

Förlåt VSK för jag jiddrar massa i din tråd!Skämsmen vill ju kunna öppna det här.Arg

Anmäl
2013-09-18 19:22 #12 av: VSK

Nemas Problemas Lipar

Anmäl