Övrigt

Putins inlägg i New york times

2013-09-12 22:23 #0 av: Cristine

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5643578

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-12 23:04 #1 av: Gahella

Jo nu fick de allt höra Tummen upp

Vet inte vem det var men en amerikansk kongressman fick lust att spy när han hörde det här Skrattar

Måste kännas jättejobbigt för USA att inte bara få kliva rätt in i ett land när de tycker att behöver det genom att hitta på ett bra lögn till det.

Och det verkar som fler och fler genomskådar den *gode* världspolisens egentliga syften, äntligen

Anmäl
2013-09-12 23:53 #2 av: Cristine

Ja så är det!
De är genomskådade. . Äntligen!!

Anmäl
2013-09-13 05:38 #3 av: Marr

Suveränt! Ja snart får vi se hur det egentligen står till med detta suveräna frihetens och demokratins land. Illamående

Vi får snart bli varse om att ingenting är som det verkar vara och spelet för gallerian kommer bli genomskådat.Looser

Kaos må det kanske bli men om det krävs för att sanningen ska uppdagas så välkomnar jag det!Tummen upp

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-09-13 06:40 #4 av: Cristine

Jag skulle ha betalat för att få se minen på illuminatimedlemmarna...verkligen!

Anmäl
2013-09-13 06:47 #5 av: Marr

Ja sannerligen!Cool

Anmäl
2013-09-13 06:54 #6 av: Cristine

Jäkla gubbe.. jag litar inte på dej ett dugg.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17461580.ab

Anmäl
2013-09-13 06:59 #7 av: Marr

#6 Det här kan inte jag öppna...Ledsen

Anmäl
2013-09-13 08:15 #8 av: Magi-cat

Obama har en skicklig talskrivare, men frågan är om inte Putins skärpt blyertsen till ett ännu vassare vapen.

Apropå USA som världspolis: Såg ett inslag på TV härom kvällen. 11/9 är ju inte "bara" WTC och Anna Lindh, det är militärkuppen i Chile också. En militärkupp iscensatt av USA mot den folkvalde presidenten, följd av åratal av skoningslös diktatur! Exempellösa förföljelser och övergrepp, inte mot lömska terrorister, inte mot farliga brottslingar utan mot helt vanligt folk som inte gjort något värre än att hysa en demokratisk åsikt eller känna någon som kunde misstänkas att göra det.
En kvinna som lyckades fly berättade om tortyren hon blev utsatt för. Hon grät ännu efter alla dessa år, över förnedringen mer än smärtan, över orättvisan och över saknaden av dem som aldrig kom tillbaka. Det var Brustet hjärta

Ursäkta OT men jag blir så upprörd...Gråter

Anmäl
2013-09-13 08:20 #9 av: Marr

Ja det såg jag också Magi-cat, tänker som du...

Anmäl
2013-09-13 10:08 #10 av: [kajmal"]

skickade denna video till vitahuset senare till kreml......putins tal på g 20 mötet    likaså obamas var präglad av en viss genoskinnlig varelses ögon!

Anmäl
2013-09-13 17:57 #11 av: Gahella

#8 Håller så med dig och är så trött på denna terror mot vanligt folk!

Huuur länge till ???

”Dirty Wars” – Dokumentär om USA:s dolda krig över hela världen

Dokumentärfilmen visar USA:s smutsiga krig efter WTC 9/11 mot ”terrorismen”. Filmen avhandlar drönarattacker, nattliga räder mot hem och amerikansk tortyr riktad mot civilbefolkningar inklusive amerikaner. Undersökande journalist Jeremy Scahill visar vilka som ligger bakom, ”the Joint Special Operations Command” (JSOC).

Kolla gärna trailern här: http://newsvoice.se/2013/09/09/dirty-wars-dokumentar-om-usas-dolda-krig-over-hela-varlden/

Anmäl
2013-09-15 07:41 #12 av: [kajmal"]

det börjar ifrågasättas bland politiker med. vid en intervju talar rysslands eu ambasasadörr om telepati. många reportrar pratar om obamas roilling eys

Anmäl
2013-09-15 10:58 #13 av: Gahella

#10 Kajmal det är väldigt svårt att höra vad du säger för det brusar så högt och du talar väldigt otydligt

Men det jag har uppfattat är att du upplever att du påverkar dem telepatiskt?

Varifrån och från vilken källa får du veta vad du ska säga dem då?

Och du menar väl inte att du ensam påverkar dessa politiker?

Anmäl
2013-09-15 11:12 #14 av: [kajmal"]

du kan väl läsa den engelska texten?..jag väljer själv vad jag pratar om.men det är den genomskinnliga varelsens ögon.  som jag berättat om. jag använder.   övriga aliens frågar vad jag ser,.  jag svarar dem min astralkropp

Anmäl
2013-09-15 11:49 #15 av: [kajmal"]

denna varelse !

Anmäl
2013-09-15 14:09 #16 av: Gahella

Det går inte att brusreducera och artikulera lite mer då?

Int ska jag väl behöv sätt på den engelska textremsan för att hör vad du säger...? ;-)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.