Annons:
Etikettupplevelser
Läst 548 ggr
Cristine
9/11/13, 11:51 AM

Seminarium och andar?

NDottern lämnade Tv.n på så jag sk kunna hör avad som händeri seminarium till Anna Linds minne för Eu kommisionen om . gmed demokrati och friheDå börjar plötsligt en man tala i paddan, jag söker källan trycker på alla flikar och går runt och tiittar men hittar ingenting och när jag stänger den helt fortsätter han att tala…jag stänger av och på tror jag 7 gånger minst, men inget händer ..jag kan inte heller sänka volymen så den överröstar TV.n När över 30 min gått och jag inte får bort det så lägger jag paddan i en låda under alla lakan. han hördes ändå lite. Jag har filmat det men kan inte se det förrän i kväll.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Playja
9/11/13, 12:04 PM
#1

Vad galet. 😮

Cristine
9/11/13, 12:42 PM
#2

Ännu mer galet år att ljudet går upp och ned på tv.n så när de börjar prata om New world order så hör jag inte vad de säger, det är visst meningen att jag inte ska höra detta. Jag kan inte simtta framför tv.n för jag har en hel del annat

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
9/11/13, 1:22 PM
#3

Hurra Margot (wallström?) som gjorde bra frågor..svaren var ng inte lika nöjd över.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
9/11/13, 6:51 PM
#4

Men jizuz va det spökar hos dig!

Men vi bara "måste" få höra vad de sa om det går, annars dör jag av nyfikenhet 😉

Cristine
9/11/13, 7:01 PM
#5

Hon gjorde en fråga till de som talat om det Anna Lind värnade så om, oss, fred, sanning och till slut New world order obama osv.Hon ville veta vad som låg bakom allt det där… eller hon sade att vi vill veta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
9/11/13, 7:04 PM
#6

palestina svarade men hon svävade ut tyckte jag inågot annat, nu hörde jag knappt vad som sades och inte hela talet heller

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: