E.T. / Utomjordiska raser

Jesse Ventura tror ....

2013-09-09 12:38 #0 av: Cristine

Inte på reptiler

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-09-09 21:53 #1 av: Gahella

Såg en film film med honom och Icke, och hur han typ skällde ut Icke för att han spred ut denna tro till omvärlden

Anmäl
2013-09-09 21:57 #2 av: Cristine

Här vill han ha en adress någonstans dit han kan gå och finna ödlorna.

Anmäl
2013-09-09 22:02 #3 av: Gahella

Ja vem skulle inte vilja veta det?
Eller förresten tror jag hoppar över det just nu och inväntar hellre tills jag passerat dessa typer ;)

Anmäl
2013-09-10 08:02 #4 av: Playja

*kliar mig i skallen*

Såg en stund, men stängde av då jag insåg att deras research b.l.a är att kolla YouTube klipp på vilka som kunde tänkas vara reptilians.  

Minns för ett gäng år sedan när det var jättepoppis på "tuben" att redigera in reptilögon på var och varannan person. Såna klipp kollade dom på. Lipar

Anmäl
2013-09-10 08:51 #5 av: Marr

David Icke har man också satt reptilögon på och det missbrukas ju något hemskt. Sen bara för att man inte kan se något så behöver det ju inte betyda att det inte finns.

Har i.o.f. sett en människa ändra utseende vid flera tillfällen, men det är jag övertygad om att det beror på att h*n var psykotisk och definitivt ingen reptil.

Annars gillar jag att Ventura ifrågasätter dessa haarps, men det är en annan femma...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-09-10 09:09 #6 av: Playja

#5.

"Har i.o.f. sett en människa ändra utseende vid flera tillfällen"

Det har jag med. Det är ingen angenäm upplevelse. *hua*

Anmäl
2013-09-10 09:13 #7 av: Cristine

Det kan väl inte finnas många som tror på dessa videos med ögon tungorw och tänder

Anmäl
2013-09-10 09:13 #8 av: Cristine

Psykopater kan ändra utseende, åtminstonde en jag kände.

Anmäl
2013-09-10 09:18 #9 av: Marr

Nej Playa, det var det verkligen inte! Inget roligt alls då personen i fråga även hade ångest vid dessa tillfällen och mycket oförutsägbar...(heter det så?)

Anmäl
2013-09-10 09:49 #10 av: Playja

#9.
Ja Marr... oförutsägbar kan man lugnt säga.

Anmäl
2013-09-10 10:00 #11 av: Marr

Jo Cristine det kan jag tänka mig och är förresten medveten om det. Undrar bara var det kommer ifrån? Någon "etnitet" som tar över när vissa tappar sig själva? Funderar

Det borde ju inte vara möjligt att ändra utseende så till den milda grad att man ej ser ut som innan? Hur det än är så har jag sett det själv under flera år då jag hade denna person i min närhet...Ledsen

Anmäl
2013-09-10 10:30 #12 av: Gahella

Jag tror inte heller på dessa reptilutseenden.

Men vet av egen erfarenhet att döda människor/ entiteter kan ta plats i våra kroppar, oftast för att de känner igen energin och därmed känner sig trygga med den. Sedan finns de de som vill ta över en krop och gör det oftast när människor är djupt deprimerade eller drogade då det är lättar för dem att ta över.

Anmäl
2013-09-10 11:07 #13 av: Amon

Håller med ovanstående. "Psykotiska" människor, missbrukare mfl. kan ofta bli besatta av entiteter, andar eller demoner. Och då kan de helt byta personlighet - säkert utseende också. Och det kan växla snabbt.

Har själv haft en närstående som ofta hade andar runt sig som påverkade henne. När jag väl hade lärt mej att skicka iväg dem - så fick jag rensa hennes lägenhet då och då. Det hjälpte ett tag.

Om man som barn blivit utsatt för övergrepp - eller annat trauma - så kan man få en skada i sin aura - som dessa entiteter slinker in igenom - har jag läst. Oskyldig

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.