Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3963 ggr
Playja
2013-09-04 10:32

Hej hopp

Startar en ny tråd så inte Alicias blir helt kapad.  😉

Är tebax  efter ett långt uppehåll. Varit datalös bl.a och massa annat skit som jag inte går in på här. Men… har fått ledgångsreumatism i alla mina leder utom armbågarna och vänstra käken. Härligt! N O T! 😡

Har en hyfsad dag då mina händer/fingrar funkar rätt ok utan mastodont värk och det går att skriva men det går fasen inte fort då jag skriver fel hela tiden. *ha ha ha*

Har saknat er sköningar och iFokus så jag passa på att titta in och vinkar hej!

(det här inlägget tog väl en kvart att skriva… *fniss*)

Annons:
Gahella
2013-09-04 10:45
#1

Det är såå gott att se dig vännen!

Men det gör mig ont att du har fått så besvärligt med den värken som låter fruktansvärd!

Men det sägs att msm är jättebra mot den typen av sjukdom. Själv har jag en variant av reumatismen som är artrit och har ätit msm i c.a 2 månad nu och upplver att jag blivit mjukare i mina leder

Men hur som helst skriv så mycket/lite du orkar, det räcker bara med att se din Avatar igen med ett litet typiskt playja-ord till, det räcker såå långt 💋 ❤️

Gahella
2013-09-04 10:48
#2

Här kan du läsa mer http://www.vitaminer.nu/pub_docs/documents/VN11.htm

Du kan även gå in på Alternativa behandligar på iFokus där finns det 2 trådar att läsa om det

Gahella
2013-09-04 10:53
#3

Här är en av trådaran, där du längre ner ser var du kan köpa den billigaste http://alternativbehandlingar.ifokus.se/discussions/4f5e4f6288f472774801b288-msm-mineraler?discussions-1

Jag vill att du ska bli så frisk du bara kan ❤️

Playja
2013-09-04 10:54
#4

#1.
Gulle dig!  💋

Vi har samma …RA. Ja… t.o.m de på Huddinge tyckte synd om mig för jag har i stort alla mina leder drabbade med bautavärk… så man vet att man lever.

 Synket -   😮  Läste faktiskt om msm igår då jag googlade men får väl ta ett snack med läkaren först då jag käkar methotrexate och cortison så det inte blir fel liksom 😉Vet inte hur det funkar är ny på det här med mediciner och sånt… *s*

Ljuskristallen
2013-09-04 11:00
#5

Vad roligt att se dig Playja,tänkte på dig bara härom veckan att vi inte sett dig på länge. Hoppas du kryar på dig för det där lät inget vidare att ha.

Välkommen tillbaka 🌺

Gahella
2013-09-04 11:00
#6

Det jag har läst är att det inte kolliderar med någonting då det är ett organsikt ämne som ska var där i kroppen, men som vi har brist på pga av vår mat och mathantering

Och fråga läkare om sånt är tyvärr inte de rätta då de är i händerna på läkemedelsmaffian, som vill säkra sina inkomstkällor :(

Ja det är väl det som kallas för en gudomlig vink-synket 😉

Fyyy för att ha så ont, jag avskyr smärta det är det värsta som finns då man är helt uppslukad av det 😢

Annons:
Playja
2013-09-04 11:06
#7

#5. Tack fina du! 😃

#6" Och fråga läkare om sånt är tyvärr inte de rätta då de är i händerna på läkemedelsmaffian, som vill säkra sina inkomstkällor :( "

*ha ha ha* Så sa en granne med när vi pratade om gurkmeja.. ingefära häromdagen.

Cristine
2013-09-04 11:33
#8

Åhhhh Playa vad jag undrat och frågat ända sedan du försvann, så gott att du är tillbaka.Jag har undrat och frågat jag vet inte hur många gånger. Men snälla nån har du också blivit värkbruten, jag skickar dej en healings kram. Jag har fått artros i hela kroppen som inte går att operera, haft så ont så jag velat hoppa i sjön. Efter att prova på allt som de rekomenderar och inte kände nämnvärd bättring så kammade jag kgenom de utländska sajterna och fann mina mirakelmedel. nu har jag inte ont någonstans längre och alla ödem sommjag hade som läkare sade att de gick inte att få bort utan skulle gå med stödstrumpor resten av livet är borta för länge sedan..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2013-09-04 11:50
#9

Välkommen tillbaka Playa! 🌺

Har också saknat dej! Men fy vad jättetråkigt med värk i alla leder! 😕Hoppas Cristine och Gahella hittar några undermedel åt dej - så du blir bra igen!👍

[VSK]
2013-09-04 11:53
#10

Hej Playja vad kul att du är här, har saknat dig 🙂

Dock inte lika kul att du oxå är reumatiker 😕

Önskar jag kunde trolla för då hade vi alla varit friska och krya.

Krya på dig så gott det går.

Playja
2013-09-04 12:04
#11

#8… Tack goaste Cristine.   ❤️🤗

Det gör mig ont att även du har blivit drabbad av sjukdom …fasen vad trist. Men superglad för din skulle du hittat något som funkar så du kan fungera.  

Ja… den här sommaren har jag missat totalt då jag inte kunnat göra ett smack på grund av svullnad & värk. Har gått med krycka då jag knappt kunnat ta mig fram -  knän och fötter har varit värst drabbade  (förutom fingrar & handleder) har blivit lite bättre men har fortfarande en jäkla värk i stort sätt hela kroppen.

Mirakelmedel!? *nyfiken som bara den*  Vad är det?  🙂

Marr
2013-09-04 12:11
#12

Ledsamt att höra att du fått detta problem Playja😕. Vill tala om att min väninna som också fått reumatism använder msm och hon har svarat bra på det.👍

Hon trodde inte på det alls men testade trots det, när det blev för jä….t. Hon mår mycket mycket bättre idag! Hennes väninna använder det också men fick sluta då läkarna sa att det inte gick ihop med hennes antidepressiva medicin…hmmm? som f.ö. är väldigt dyr också.

Du är varmt välkommen tillbaka och är glad att få se dig, om det så bara blir ibland. Ett fång blommor till dig!🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2013-09-04 12:23
#13

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
2013-09-04 12:32
#14

Det andra är Boswellia som förutom att den botar det onda tar bort svullnader och ödem. Boswellian är det sista trädet. http://medialitetsgruppen.ifokus.se/articles/510b9675d3b4fd5631001006-mirakeltraden-4-st

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Playja
2013-09-04 12:36
#15

#12.

Tack så himla mycket för blommor och ditt varma mottagande.  😃

Har är sugen att prova msm då jag läst en del om de som fått goda resultat just för reumatism. Klart intressant är det.

[GunillaF]
2013-09-04 12:58
#16

HEJ PLAYA! Å så roligt att de dig igen. Välkommen tillbaka.🌺😃

Så tråkigt att du råkat ut för reumatism!😕

Playja
2013-09-04 13:18
#17

Hej Gunilla  vad jättekul att se dig med! Verkligen.    🤗   *vinkar glatt*

Ja, RA är inte kul alls men det skall bli bättre för DET har jag bestämt *s*

De skrattade åt mig när jag var på arbetsterapin och hämtade hjälpmedel för jag frågade direkt vart jag kunde lämma tillbaka sakerna när jag var bra igen.  Då var jag helt förstörd av värk. Positivt tänk du vet! 🙂

[GunillaF]
2013-09-04 13:20
#18

😉

Playja
2013-09-04 13:57
#19

Alltså! Jag vet inte varför jag missar  en del inlägg? *morr* ☺️

Tack snälla Amon & VSK för välkomnandet och era fina ord. *megaglad* 😃

Tack Cristine… skall kolla in länkarna.  🤗

[Mia-Li]
2013-09-04 17:23
#20

Åh stackare. Jag vet hur det kan vara för min mamma har ganska svårt ledgångsreumatism.
Hennes händer fungerar inte som de ska och de är svullna både här och där.

Säger kram till dej. ❤️

Annons:
Playja
2013-09-04 17:49
#21

Tack Mia-Li  *kramar tebax*   🤗

Fy vad trist. Stackars din mamma. 😕

Cristine
2013-09-04 18:10
#22

Mia, är din mamma händer svullna läs artikeln om trädet boswellia. Mmin fötter har varit så svullna att jag inte använt skor på cflera år. Efter en burk försvann det mesta så nag får på mej skor när det behövs. Min fot blir aldrig riktigt smal igen eftersom de opererat benet 50 ggr på grind sv kallbrand och det är trångt, men vänsterbenet var dubbelt så stort under 4 Månader..mu är det normalt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-09-04 18:17
#23

Ja det verkar faktiskt vara något av mirakelmedicin! Har ju följt dig med det här Cristine ett tag nu. Är så glad att det har blivit så mycket bättre sen du fick hem det här!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: