Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1453 ggr
[Mia-Li]
9/4/13, 5:28 AM

Nåt på himlen

Igårkväll när jag skulle gå och lägga mej vart jag ute en stund för att kolla om min kisse.

Satt på trappan och kollar upp mot skyn.
Då får jag se en vit prick röra sej. I samma bana hela tiden…

Jag springer in för att hämta kamera…men när jag kommer ut är den borta….puts väck!
Jag tittar och spanar men den är borta..
Vad kan det ha varit?

Annons:
Cristine
9/4/13, 5:49 AM
#1

Det är svårt att säga på berskrivningen, det är mest sateliter som rör sig i samma bana men gick den snabbt kan det ha varit ett ufo.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mia-Li]
9/4/13, 5:56 AM
#2

Den gick inte så snabbt…men undrar vart den tog vägen. Tog ca 10 sekunder för mej att hämta kameran.
Men vart säkert en satellit…

Cristine
9/4/13, 6:00 AM
#3

Så snabba är nog inte satelitena

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mia-Li]
9/4/13, 6:02 AM
#4

Näää..det var det jag tyckte vart konstigt…och det kan inte ha gömt sej bland  några moln då det var molnfritt igår.

🤔

Nu när sonen inte är hemma så får jag ju hålla koll om kvällarna nu…hahhaha😂

Cristine
9/4/13, 6:35 AM
#5

Kanske några som ville möta upp Obama! :=))

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
9/4/13, 8:08 AM
#6

Såg också grejer på himlen igår/inatt igen. Det var så himla stjärnklart att jag nästan blev kvar därute med hunden. Åhh vad det var vackert!

Såg ett par satelliter, men sedan var det något annat som fångade min uppmärksamhet. En explosion av ljus på 1 sekund och runt den här "explosionen",  många småprickar som lyste till då och då. Ser det här då och då, ganska ofta faktiskt. Nu var det länge sen.

Detta var åt väster vid halv 1 tiden. Nu ska jag börja spana mer igen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Evisen
9/4/13, 3:52 PM
#7

#4 Du får ta med dig kamera och kikare ut på kvällen🙂. Eller göra som jag gjorde i förrgår när jag såg ett föremål som rörde sig rätt sakta(säkert flygplan men inte via den "väg" de brukar köra på).. Tänkte högt för mig själv: Nu håller du dig där tills jag har hunnit hämta kikaren. Kanske du har tur  och föremålet är kvar när du kommer ut igen*s*.

#6 Fram med kameran du med Marr😉.

Jag vill juh se vad ni ser👍.

[Mia-Li]
9/5/13, 5:44 AM
#8

Imorrn kommer min son hem igen så han får hålla utkik. En annan orkar ju inte det när man är så kvällstrött som mej…hahahha..

😂😎

Marr
9/5/13, 8:24 AM
#9

Evisen du skulle se hur månen ser ut när jag försöker fota den ha ha ha! Som en banan eller som en satellitprick på bilden.😊

Nää det måste till något större än små blänk på himlen. Behöver nog ha en något bättre kamera för sådana bilder. Men chemtrails går alldeles utmärkt, fast det är ju inte lika kul direkt.

Tar allt med mig kameran emellanåt på nattakissen med hunden och har fotat ut i tomma intet där jag ser aktivitet. Ännu har inget velat fastna på bild. Men jag vet ju hur nära dom kan komma som tillfället med "globen".

Då jäklar, det skulle vara något det…hoppas bara det händer igen och att jag då har kameran i fickan, eller mobilen t.o.m. den skulle duga då.😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
9/5/13, 12:30 PM
#10

#0

Vill du försöka beskriva objektet lite mera?

Går det att uppfatta höjd, storlek och hastighet? Jag vet att det är svårt, men var tvungen att fråga iaf 😛

[Mia-Li]
9/5/13, 5:23 PM
#11

#10

Nej det går inte…vart en liten vit prick bara….som helt plötsligt vart borta…😮

[VSK]
9/5/13, 5:28 PM
#12

🙂

Ghosthunter
9/5/13, 8:35 PM
#13

Det har jag sett några gånger också. En liten vit prick, något större än stjärnorna. Ibland så har dom t.o.m rört sig i cirklar och poff så försvinner dom.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Mia-Li]
9/5/13, 8:39 PM
#14

Jaa…Ghost…lite större än en stjärna var det…👍

Evisen
9/5/13, 8:42 PM
#15

Men Marr:). Du har sett mina bilder som jag smäller upp här. Inte jordens vackraste.. Så vågar jag, vågar du😉.

Ghosthunter
9/5/13, 10:02 PM
#16

👍😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
9/5/13, 10:13 PM
#17

MenMarr du måste ljusa bilderna, att du inte ser något betyder inte att där inget finns.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: