Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2125 ggr
Marr
2013-08-31 08:19

Skywatcher Sävedalen

Denna filmade han den 1:a mars. Riktigt bra! Så här ser jag dom också emellanåt och eftersom jag inte duger till att filma så lägger jag med glädje in hans fynd!

http://www.youtube.com/watch?v=bhdN6TvpWhs

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2013-08-31 08:23
#1

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2013-08-31 08:30
#2

Denna från veckan före den 23/8. Så igår berättade min vän och granne att när dom gjorde lumpen på 70-talet i detta område. Såg dom dessa ljusbollar redan då…

http://www.youtube.com/watch?v=OZoF_MBZTm4&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Mia-Li]
2013-08-31 08:48
#3

Oj.
Vad det hoppar runt och vad det ändrar storlek. 😮
Jag har kanske sett en sådan men den ändrade ej storlek och den stod oftast still i luften. Men den ändrade färg.

Marr
2013-08-31 09:42
#4

Ja Mia ibland står dom helt stilla läänge. Man kan luras att tro att det är en ljusstark stjärna…ända tills dom börjar röra på sig.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Mia-Li]
2013-08-31 09:48
#5

ahaaaa….ja för när man stod och tittade så verkade den rört lite på sej efter ett tag. Men man undrade om det bara var en synvilla.
👍

[VSK]
2013-08-31 11:14
#6

Alltid intressant med bra videos.

Jag kan ju filma via optiska sökaren på videokameran men har aldrig brytt mig om att läsa instruktionsboken för hur man kopplar över till den optiska eftersom jag kollar på displayen när jag filmat. -och då är det omöjligt att filma i mörker och zooma på ett objekt så som UFO.  

Jag får leta rätt på instruktionsboken 😃

Annons:
Ghosthunter
2013-08-31 19:07
#7

Han i Sävedalen har verkligen något på spåret. Nu får jag få tummen ur och gå ut och kolla nån kväll/natt….jag bor ju bara 3-4 km därifrån ju😛

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2013-08-31 19:20
#8

Sen så har han kämpat flera år nu att få folk att öppna ögonen om vad som händer där borta. Någonting finns där vid Delsjön och berget, så är det bara! Jag har sett exakt samma bollar här i mitt län i många år…

Han har inte råd med dyra utrustningar och det är jäkligt bra gjort av honom att fortsätta. Vore jag rik skulle jag sponsra honom med en värstingkamera…åsså köpt en till mig själv också då, men hade väl inte klarat av den tekniska biten utan en lång kurs i kamerahantering…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2013-09-10 11:33
#9

För några dagar sen filmade han denna…

Här är nu sen någon vecka ingen aktivitet alls, som man kan se.

http://www.youtube.com/watch?v=4CCMEYLLMu0&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2013-09-10 12:45
#10

#9

Märklig farkost. Ett tag tyckte jag den dubbelblinkade typ helikopter, men det varade inte i många sekunder man såg det.

🤔

Ghosthunter
2013-09-10 14:59
#11

Väldiga problem med pixlar.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: