Annons:
Etiketterplanetergalaxersolsystem
Läst 1211 ggr
[Mia-Li]
2013-08-30 10:24

Livet började på Mars?

Kan detta stämma? Kan vi vara Utomjordingar från början?

Vad tror ni?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17376744.ab

Annons:
Cristine
2013-08-30 10:32
#1

Om vi kom med en sten från Mars eller om Anunnaki  är upphovsmännen det är frågan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mia-Li]
2013-08-30 10:50
#2

Jag slog upp Molybden som nämns i artikeln.
Och det sägs så här om den på Wiki:

"Molybden

Molybden är ett metalliskt grundämne. Molybden har en bland de högsta smältpunkterna av alla grundämnen. Rent molybden är vitt eller silverfärgat"

Detta är ett ämne som tros ha startat allt och ska ha kommit med en meteorit till jorden. 

Jag vet inte så mycket om kemiska grundämnen eller vad det nu heter. Men kan detta stämma, ni som kan sånt här?

Hmmm…..🤔

Marr
2013-08-30 10:56
#3

Mmmmm det kan man fundera på Cristine…🤔 Eftersom man inte vill/vågar släppa den sensationella nyheten om Mars vi blev delgivna för 1 år sen, så kan man ju undra vad vi inte får veta? Varför tar det sån tid? Har man sagt A ska man väl säga B utan att åren går?🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Mia-Li]
2013-08-30 10:57
#4

Vad är Anunnaki?

Cristine
2013-08-30 10:58
#5

Jag hade för mig att molybden var platinum men de ligger väldig nära varandra båda används för att göra glas..de har hög smältpunkt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mia-Li]
2013-08-30 11:01
#6

Stod så här med på Wiki:

Symbol: Mo

Elektronkonfiguration: Kr 4d5 5s1

Smältpunkt: 2 623 °C

CAS-nummer: 7439-98-7

Atomnummer: 42

Atommassa: 95,94 ± 0,02 u

Så visst är smältpunkten hög.

Annons:
Cristine
2013-08-30 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mia-Li]
2013-08-30 11:18
#8

Åh tack för länken Cristine. ❤️
Har skummat i genom det och jag tror nu mer på att Anunnaki är upphovsmännen till mänskligheten, än att vi ska komma från Mars.

fatcat
2013-08-30 11:30
#9

Tänker bara på låten som David Bowie gjort, Life on Mars 

Kanske att vi uppstått där.. Inget är omöjligt i denna kosmiska jätte soppa vi befinner oss i. 😎

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[VSK]
2013-08-30 12:42
#10

Undras om skeptikerna vill förstå mig lite bättre nu när forskarna hittar mer och mer bevis om utomjordingar 😉

Men det är ju klart… Darwin har ju rätt 😂

Eliiza
2013-08-30 13:44
#11

Hej på er! Utomjordingar har besökt Jorden, till och från, sedan mer än 22 miljoner år tillbaka. Men människor har även uppkommit på Jorden genom dess egen evolution, och då uppstår i regel endast tre människoraser. Med tanke på hur många olika människoraser som det finns här nu så kan jag ju säga att ni är inne på ett viktigt spår i vår jordemänskliga, och framför allt mänskliga, historia. :-) Alla jordemänniskor som har en livslängd, som begränsar dem till att leva blott ca 100 år, är bärare av gener som härrör från utomjordiska förehavanden… Längre tillbaka, fast med kosmiska mått så var det ganska nyligen, fanns det tre människobebodda och vackra planeter som kretsade kring vår sol. Nu finns bara en kvar; Jorden… Med vänlig hälsning, Eliiza

Upp till toppen
Annons: