Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2937 ggr
[KosmosBill]
8/30/13, 9:40 AM

ISON är inte en komet?

Tolec, som jag har den största respekt för, säger att ISON inte är en komet utan ett skepp.

http://www.andromedacouncil.com/ 

Announcement:  08.30.13.  Regarding the alleged - "Comet Ison".  It is not a comet.  This is a large scale ship operated by Galactic Federation forces.  Expect it to arrive in the 'sol' (solar) system, in Earth's 'space' & in orbit over this planet… sometime in the near future.  Consider this sighting to be another major harbinger of the many changes coming to this planet

Annons:
Cristine
8/30/13, 10:52 AM
#1

En hel del har man känt av sedan 11.11.11

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
8/30/13, 11:11 AM
#2

Ja det har jag också funderat på det här och har läst endel om det…men varför i 17 kan jag inte öppna endel länkar som denna?

Måste hitta någon här hemma som hjälper mig.

Ja just precis Cristine! Tycker det går i rekordfart nu, det var strax därefter jag började smyga här på ifokus för att sen anmäla mig som medlem…äntligen hade jag hittat en sajt som passade mina tankebanor.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
8/30/13, 8:29 PM
#3

Detta såg jag också som hastigast i dag - och tänkte att det får jag studera närmare - och ev lägga in här - men du hann före KosmosBill!
Om komet Ison från Wikipedia: http://sv.wikipedia.org/wiki/C/2012_S1

Här i alla fall en video om "kometen" :

Amon
8/30/13, 8:31 PM
#4

Del 2:

[KosmosBill]
8/31/13, 2:36 AM
#5

Då kan det vara så gott folk att…..nu är det dags.

Tror faktiskt det. Vi vet ju att det är hög tid.

Jag har penetrerat Tolecs själ noga och inte funnit några underligheter.

Tvärtom !

Han har regelbunden kontakt med Andromeda Council och har varit i en av deras enorma Biospheres

Om några månader så……

Den jättelika jordförändringen, som ska komma när som helst,(vad det nu är?)lär tydligen få en dominoeffekt med mindre men ändå stora geologiska förändringar.

Polskifte kanske….

Cristine
8/31/13, 2:40 AM
#6

Ja det är bara att vänta och se, inget vi kan styra över.

Ja har läst om skeppet men jag kommer inte ihåg var… kan nog vara i Ryssland

Det är över 1 mil långt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Amon
9/3/13, 1:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vid solnedgången i går kväll såg jag två "solar" bredvid varandra. Tyckte det var märkligt - tänkte att detta är nog ett sk optiskt fenomen.

Sprang och hämtade kameran - men när jag kom tillbaks så hade den lilla "solen" till vänster försvunnit ner bakom granskogen - och man såg bara övre hälften av vår egen sol.

I dag har jag funderat på om det faktiskt kan ha varit "kometen" Ison som jag såg. Den skall väl befinna sig i närheten av solen - från jorden sett? Och snart skall man ju kunna se den med blotta ögat..🤔

Detta är vad som då syntes på bilden:

Amon
9/3/13, 1:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Innan den andra solen försvann bakom granskogen - så såg det ut ungefär så här (en bild jag googlat fram):

[Mia-Li]
9/3/13, 7:48 PM
#9

#8 Vad häftigt…

Och vackert…👍

[KosmosBill]
9/3/13, 8:13 PM
#10

Det var nog en halo.

Men det kommer nog att synas både det ena och andra i skyn i höst och vinter.

Amon
9/3/13, 8:16 PM
#11

Tror också det KosmosBill.👍

Cristine
9/3/13, 11:08 PM
#12

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[KosmosBill]
9/30/13, 10:17 PM
#13

OJ OJ OJ ……!!!

Då var det dags !

Huruvida detta stämmer eller ej lär visa sig innan Februari 2014(min uppskattning….men ungefär ett sådant tidsperspektiv är det nog. Vi vet ju var den så kallade kometen är).

                                         MEN

Jag är ganska säker på att det stämmer då uppgifterna om att planetväsendet Jorden ska ta ett kliv i sin utveckling till ett 4 eller 5 dimensionellt tillstånd kommer från många håll. Bl.a. Drunvalo Melchizedek talar om detta.

Tolec berättar nu om att ISON är biosfären Xanterexx (450km/diameter)

Bakom den så följer en asteroid som inte kommer att kollidera med Jorden men potentialen för stora förändringar på jordytan ska tydligen vara mycket stora. Man gör tydligen klokt i att vara förberedd på att förflytta sig om man bor nära kusten. Lagra mat och vatten för några veckor.

Tiden är nu då förmodligen kommen för visitation från andra utomjordiska raser. Något som många av oss väntat på länge.

Time will tell……det dröjer ju inte länge förräns detta ska hända så Tolecs hand kommer nu att synas. Jag är medveten om att de flesta inte kommer att tro på detta. Det är ingen liten förändring som är på G.

Det finns mycket att säga om detta och ta gärna del av vad Drunvalo har att säga. Det finns en tråd på utomjordiskt. 

Även vi kommer ju att ta ett kliv till nästa dimension och förvandlas kroppsligt också.

Både Tolec och Drunvalo nämner att vi kommer att förvandlas från kol-baserade kroppar till kristallbaserade.  Det så kallade junk-dna kommer också att aktiveras.

Enl. vad de sagt tidigare så kommer vi även att bli av med våra fysiska krämpor….inte helt fel.Glad

ÄNTLIGEN!!!

…… men det kommer att bli tufft också med de enorma förändringarna som då troligen kommer.

Annons:
Amon
10/8/13, 11:18 PM
#14

Här en video på Komet Ison från ett kinesiskt radar teleskop den 3:e sept - alltså för drygt en månad sen. Man ser här tydligt att kometen har två följeslagare: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zeyV4fpEWlY

SolidShinta
10/9/13, 2:38 AM
#15

Häftigt! 😮
Snart ska man väl kunna se Ison med blotta ögat?
En sak jag inte förstår dock. Om det nu skulle vara en eller flera farkoster. Varför skulle de flyga så nära solen som Ison kommer att göra?

[KosmosBill]
10/9/13, 12:26 PM
#16

Här ser man asteroiden som följer med.

[KosmosBill]
10/9/13, 1:17 PM
#17

Something strange about ISON- You might want to see this.

Upp till toppen
Annons: