Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1048 ggr
[Mia-Li]
8/29/13, 9:46 AM

Sonen ser mycket

Hej på er.☀️

Min son som är uppe mycket senare än mig, ser mycket ute sena kvällar när han röker.

Härom kvällen såg han röd/vita ljus som for omkring.
De stannade….sedan for de iväg….kom åter igen….så höll det på, sa han. 🌛
Jag ska be han berätta lite mer om vad han ser.
Det är spännande att höra han berätta om sådana här saker.
En annan sover ju vid det dagset.

Annons:
Gahella
8/29/13, 9:51 AM
#1

Kul, ja be honom komma in och berätta vad han sett om han känner för det

Zofia89
8/29/13, 9:55 AM
#2

Ibland när jag är ute sent på natten då jag vaknar och går ut för att röka kan jag se något som liknar eldklot med "svans" (altså när nåt rör sig fort blir det ju en liknande svans efter) som far med en otrolig fart vågrätt över himlen en kort bit och sedan bara försvinner/slocknar…

Intressant om han kommer och berättar mer här! Jag har aldrig hört att någon annan skulle vara med om nåt liknande så skulle vara spännande om han berättade lite mer! =)

[Mia-Li]
8/29/13, 9:58 AM
#3

#1 Ja Gahella. Jag ska be han göra detta.

#2 Han ser nästan varje kväll. Det han ser ibland går med väldigt fort.

[VSK]
8/29/13, 10:01 AM
#4

#0

Det kan ju inte vara rymdskrot som beter sig så där. Allt som stannar upp utan att dala nedåt bryter ju mot jordens gravitation 🙂

[Mia-Li]
8/29/13, 10:02 AM
#5

#4 Nej det kan det inte vara.
Då ska det ju som du skriver, dala neråt. Och det gör det inte.
Utan fortsätter antingen uppåt eller parallellt.

Marr
8/29/13, 10:03 AM
#6

Jättekul alltså och önskar också att han har lust att berätta här för oss!

Kanske inte så nyttigt att röka, men det är ju samma här. Ser ju oftast vid dessa tillfällen eller när jag går ut med hunden. För nuförtiden sitter man ju mest med näsan i datorskärmen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
8/29/13, 10:04 AM
#7

#5

Har din son filmkamera? Förvisso så är det otroligt svårt att filma vid mörker och på avstånd utan stativ. Men det vore väldans intressant å få se.

[Mia-Li]
8/29/13, 10:05 AM
#8

#6 Nä jag gillar inte heller att han röker…men han är 21 och jag kan inte göra något än att förmana.
Men tack vare det så ser han ju mycket.
Och samma här….näsan i datorskärmen…

#7 Nej…bara mobilen och det blir ju inte bra.

[VSK]
8/29/13, 10:25 AM
#9

#8

Nä man lär ha riktig filmkamera med bildstabilisator för att det skall kunna bli hyfsat. Sen att zooma i mörker är inte det lättaste.

[Mia-Li]
8/29/13, 10:26 AM
#10

#9 Jag försökte ta kort på en formation för några år sedan, med min mobil. Och även med sonens..Men det blev jättekass.
Synd…för det var något konstigt med det.

[VSK]
8/29/13, 10:40 AM
#11

#10

En mobil lär knappast gå för dess autofokus hinner inte med. Möjligt att dagens värstingar kanske hade lyckats.

Ghosthunter
8/29/13, 7:44 PM
#12

Jag röker och jag ser ibland också konstiga saker på natthimlen (ja alltså, jag röker tobak, är bäst att tillägga…hahaha🙂)

Det händer mest när jag är hos mina föräldrar nere i Halland. Där är det ganska mörkt runt om och då kan jag ibland se märkliga "ljusorber" i himlen som rör sig på ett onaturligt vis.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: