Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 1376 ggr
[Mia-Li]
8/16/13, 6:14 PM

Area 51 finns!

Nu har CIA kommit ur med info om att Area 51 verkligen finns. Men att det inte används till vad många tror: utomjordingar och ufos.

Är detta sant info eller är det falsk de kommit ut med i tron om att lugna folk som kanske är nära sanningen?
Vad tror ni?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17309054.ab

Annons:
stina63
8/16/13, 6:38 PM
#1

Tror att de inte är hela sanningen Mia, Så de är nog för att lugna andra.

[Mia-Li]
8/16/13, 6:42 PM
#2

Ja stina…jag känner så med. Folk är för nära sanningen…så för att lura och "lugna" så går de ut med detta.

Det känns inte äkta. 😕

stina63
8/16/13, 7:01 PM
#3

Ja dom har säkert de till de som står i artikeln Mia, Men där finns avdelningar som är strukna i dokumentet, Då undrar man varför?,, För vill dom lägga alla korten på bordet visa att det inte är så som andra säger, Varför döljer dom då fortfarande. Så hela sanningen är inte framme

[VSK]
8/16/13, 7:18 PM
#4

Asch du hann före med länken 😃

[Mia-Li]
8/16/13, 7:22 PM
#5

VSK

hahahahah….för en gångs skull….😉😂

[Mia-Li]
8/16/13, 7:24 PM
#6

Ja stina…är det avdelningar som är strukna så undrar man ju varför? Vad döljer de? De skulle väl ändå vart med i dokumenten annars? 🤔

Näää..det känns lurt! 😎

Annons:
[VSK]
8/16/13, 7:24 PM
#7

😛

Gahella
8/16/13, 8:00 PM
#8

Precis, de avslöjar lite lagom sådär för att vi ska nöja oss med det.

Men vi som varit med ett tag har läst massor av det här.

Jag har även lyssnat på vittnesmål från anhöriga vars män har dött under märkliga omständigheter och om hur de mådde som jobbade där och aldrig fick de yppa ett ord vad de jobbade med.

[Mia-Li]
8/16/13, 8:03 PM
#9

#8 OM det nu inte skulle pågå det vi tror där, varför fick de då inte yppa något? Så visst pågår det något som inte allmänheten får veta. 😎

Vissa kanske nöjer sej med det de nu gått ut med…men inte vi som är kanske lite mer pålästa om det.

Gahella
8/16/13, 8:09 PM
#10

#9 Ja eller hur.

Och det är bara och invänta när locket flyger av från alla som vill berätta. Allt har sin tid, och nu går det fort….😎

[Mia-Li]
8/16/13, 8:11 PM
#11

#10

Jag väntar med spänning på deras berättelser.

👍

[VSK]
8/16/13, 10:13 PM
#12

Klart som korvspad att det iaf förekom aliens/UFOs på AREA51.

Om inte så kan man ju undra varför det inte är hälften så rigorös bevakning på andra "hemliga" ställen där det är US Airforce 🤔

AREA51 torde väl vara enda stället på jorden där man bland annat har luktsensorer som bevakar. Luktar det människa så går larmet. Åker man fast så är det fängelse direkt utan rättegång.

En annan grej som har retat mig i massor med år. Om nu det inte finns UFO´s där utan "bara" militär utrustning, så kan man ju undra vart alla militära flygplan varit när det observerats UFO där. 

I normala fall så skulle det ju vara 200 flygplan i luften typ för att försöka skjuta ned UFO. De ljuger ju så dåligt så man mår illa.

För ett antal år sedan (minns ej när) när USA förnekade AREA51, så skickade Ryssland över lite satellitbilder föreställandes AREA51 😂

Cristine
8/16/13, 10:33 PM
#13

Ryssland har hotat att gå ut med sanningen om inte Usa gör det själva..tror inte ryssarna nöjer sig med detta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[VSK]
8/16/13, 10:47 PM
#14

Hoppas verkligen sanningen kommer fram fort.

[kajmal"]
8/17/13, 7:51 AM
#15

frågade faktiskt en "vän"  för bara två veckor sedan  , om de visste nåt om area 51

"dom har en"  svarade hon, vadå frågade jag ett ufo?   det var "buisness"  svarade hon,   i gengäld fick de rätt att kontakta människor

[Mia-Li]
8/17/13, 9:47 AM
#16

#13

Och varför skulle Ryssland lägga sej i detta om det nu inte fanns något hemligt där….

Mysko alltihop. 😎

[VSK]
8/17/13, 10:51 AM
#17

#16

Alla är nog trötta på alla lögner om att AREA51 inte fanns. Nu hux flux så finns det, men allmänheten lär väl få vänta 50 år till innan det erkänns att det fanns/finns aliens där.

Alltså miljontals människor har sett UFO, men ändå så finns det liksom inte 😂

Cristine
8/17/13, 11:50 AM
#18

Putin har kontakt med utomjordingarna http://m.youtube.com/watch?v=9AiMqlmtGn0

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: