Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2795 ggr
Marr
2013-08-13 08:32

Intelligent ljus i Göteborg

När jag märker att det är saker på gång i himlen här hemma hos mig så brukar jag kolla hur det är hos "Sävedalarn".

Detta fångade han för ett par dar sedan. Måste hålla med honom att även om inte bildkvalite'n är den bästa så är det väl himla bra att han filmar. Tycker dock den här duger bra!

http://www.youtube.com/watch?v=kmDNK0DUGn8&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2013-08-13 10:13
#1

Jag undrar vad de säger med sin morse.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2013-08-13 10:22
#2

Väldigt bra video, nu måste väl folk vakna. Jag låg i hallen i natt där jag har tre föönster att titta ut genom och tittade på blixtarna och då såg jag nära dessa ett tiotal små prickar som lyste upp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2013-08-13 11:22
#3

Ja det känns att det är aktivitet. Igårkväll när vi väntade på stjärnfallet så gick grannen/kompisen ut på balkongen för att titta. Här kommer en satellit sa han. Men det var sannerligen ingen satellit hi hi hi…😃

Lös med ett fast sken på 4a punkter, gulorange och var liksom fyrkantig, gled väldigt sakta på låg höjd, ljudlös. Jag stirrade så jag tappade ena kontaktlinsen, kameran var full. Jag lät min vän få titta på den i kikaren för jag såg samma förra året då dom "patrullerade" här utanför. Jätteglad han fick se!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
2013-08-13 14:21
#4

Marr, är det ok om jag flyttar hem till dig?*skojar bara*

Det händer saker hos dig och Cristine, som jag missar här trots "näsan i vädret".

Synd att din kamera var fullproppad, hade varit jättekul att se vad det var. Vad sa din kompis om den flygande tingesten?

Och Cristine, du hade tur du med att se något häftigt.

Riktigt avis på er bägge!

En tanke slog mig: "De" kanske passar på att vara extra aktiva när det är meteoriter på nedväg osv för kunna susa runt obemärkt? <--spånar lite bara.

Cristine
2013-08-13 16:24
#5

Mina sågs bara när det blixtrade och små små prickar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2013-08-13 17:49
#6

Ja det var väldans vad det blinkade 🙂

Annons:
Evisen
2013-08-13 18:16
#7

Hahaha ännu en jag ska vara avis på😉. Jag bor tydligen på fel ort, för här i sthlm händer det inget.😂

Marr
2013-08-14 08:37
#8

Jamen jag tror att när det är sådana här uppståndelser på himlen så finns dom där för att visa sig ibland. Då står ju fler människor än vanligt och blickar uppåt.

Jo han är fortfarande konfunderad vännen. Han trodde att satelliterna kunde ändra bana och komma neråt och zooma in oss😃…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[pepparkatt]2
2013-08-15 11:18
#9

Hej! Måste kolla med er då jag ej fått något bra svar än. Det rör sig säkert inte om något men då jag googlar länge har jag bara hittat folk utanför Sverige som sett samma sak, och som heller inte vet vad de såg. Min pojkvän o jag låg och tittade på meteoregnet den 10/8, vi såg tre fall, en himla massa satelliter och två konstiga saker. Jag bor vid Arlanda och vet skillnaden mellan plan och helikopter, detta var varken eller då båda passerade oss. En polishelikopter flög rätt över oss och sen en del plan. Detta var något nytt för mig. Tittade upp mot himlen då vi letade efter fallen, ur ingenstans - alltså det kom inte från något håll från början, för rätt som det var såg jag ett blinkande vitt ljus. Lika stort som en "stor" stjärna i formen. Det började på vänster sida och rörde sig långsammare än en satellit över till höger där den såg ut att "åka ut i rymden", asså det såg ut som att den blev mindre o mindre som att den åkte uppåt och försvann. Den blinkade med ca 5 sekunders mellanrum, som ett pulserande inte som ett "stjärnigt glittrande". Om ni förstår va jag menar. En kvart senare kom ett likadant ljus även det från vänster, dök upp ur ingenstans men denna försvann snabbare. Någon som har en aning om vad det kan ha varit? Jag har hittat roterande satellit men det känns faktiskt inte så.

Cristine
2013-08-15 22:15
#10

Det oåter definitivt som ett ufo oxh jag tror att det var samma som visade sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

lyrah
2013-08-16 01:50
#11

Ser ljusorber/skepp som lyser upp nästan varje dag, har blivit mycket observationer på sistone, följde en nyligen när jag skulle gå ut, den svävade framåt på himlen länge och väldigt synligt, en hundägare gick nära där jag gick men han verkade inte haja allsvad som gled fram på himlen och vips så var den borta, samma saker som folk världen över dokumenterar och lägger upp på youtube, ljusbollar som tonar upp och ner och svävar svajandes och ljudlöst fram på himlen, nattid som dagtid, får mig att stanna upp av nyfikenhet och frågor inom mig, får vi kanske en vacker dag veta vad det är, d hoppas jag för nu kryllar d verkligen av dom där uppe, så att d nästan börjar bli lite små trist och långtråkigt när man så gärna vill veta vad som pågår men inga svar får man bara samma mystiska fenomen som upprepar sig dagligen utan överdrift

Cristine
2013-08-16 05:49
#12

Jag är övertygad om att de som verkligen vill ha kontakt ser mycket mer än andra, för det finns de som är nyfikna mn är rädda för kontakt och de ser väl något ibland.Sedan finns de som inte är intresserade b och e ser skeptikerna som inte ser något alls.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: