Annons:
Etikettfrågor
Läst 711 ggr
[knugenskrona]
7/30/13, 11:39 PM

Shape shifters

Tror ni på dessa?

De behöver inte vara reptiler, de kan vara annat också men en sak har de gemensamt, att de inte är mänskliga.

Jag har sett en kvinna (som brukar delta i aktiviteter i vårt hus) hon bor några kvarter härifrån. Det verkar som att hon ställer till bråk och intriger och inte vet koden för hur man uppträder mot sina medmänniskor. Hon är helt borta långa stunder, helt onåbar. 

Vid de två tillfällen så såg jag kvinnan med ett helt annat ansikte, men vid båda tillfällena var det samma ansikte. Ett skrämmande ansikte som inte är av denna värld. En blandning av grågrön och skimrande ljusblå/rosa färg. Ansiktet ser nästan ut som ett skelett, eller en mumie eller vad heter de som inte dör………zombie.

Första gången jag såg henne så var det i Caféet i huset. Tänkte att hon passar inte in här, men visste inte varför. När jag gick förbi henne (utan att ha sett hennes ansikte) så fick jag kalla kårar och tänkte bevare mig väl om hon är med hos oss.

Så hon är uppenbarligen ingen ödla, eller? Men vad är hon? Från en annan dimension? Från en annan planet? En spion? 

Hon har skapat en "tycka-synd-om-mig" signal som de flesta kompisarna går på. De behandlar henne som en barnunge. Men det är ju bra eftersom hon beter sig som en sådan. Hon låter andra göra jobbet så att säga.

Någon mer som råkat ut för en shapeshifter?

Annons:
Nandini
7/31/13, 8:55 AM
#1

Usch, låter väldigt otäckt med de energierna. Jag tror inte hon är en ödla eller från en annan planet. Däremot kan hon ha fått mörka krafter in i sitt energifält, dvs. en ond ande som är i besittning av henne. Men det är kanske det du menar med att hon är en shapeshifter..

[knugenskrona]
7/31/13, 8:21 PM
#2

Egentligen så tror jag inte att hon är från en annan planet, men kanske en annan dimension. Kanske från en annan tid. 

Men det kan ju vara så att hon fått en ond ande på sig/ i sig och att denna varelse har visat sig för mig två gånger. 

Märkligt är det i alla fall!

Marr
7/31/13, 10:24 PM
#3

Förstår lite grann hur du menar för har sett detta på en människa jag hade tät kontakt med i många år. Men detta handlade om en form av psykos och många gånger fick jag se hur hen såg ut som en helt annan person. Det var i samband med psykoserna.

Sen kan man ju undra varför psykoser uppstår. Finns nog många orsaker. I detta fallet tror jag det var ett genetiskt arv då hens far hade samma symptom.

Narkotika av den mer tyngre varianten kan ju också förändra människor både till utseende och beteende. Även legala droger som skrivs ut av läkare kan ha denna effekt. Har sett det på personer som jag ej känner så väldigt väl.  

Därför aktar jag mig själv noga för läkemedel men äter en del Treo p.g.a. en nackskada.Tänker att vissa läkemedel gör det lättare att tappa sig själv… Kanske är det något sådant denna kvinna drabbats av? Fast det kanske man bara kan veta om man känner personen?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[knugenskrona]
7/31/13, 11:01 PM
#4

Jag vet ingenting om hennes medicinska historia mer än att hon lider av ätstörningar. Vet inte om hon tar mediciner.

Märkligt är det i alla fall om psykoser skulle kunna åstadkomma detta. 

Om man har psykiska problem så kan detta minska och ibland göra stora "hål" i auran, auran som skyddar oss. Och då kanske man släpper in dessa "väsen" som då gör sig synliga.

Cristine
7/31/13, 11:44 PM
#5

Jag aktar mej för att uttala mej om saker jag inte vet alls men men håller med Marr i att personer som droger sig kan byta fysonomi helt..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: