Off Topic - Utanför ämnet

Reptiler/Demoner/Archons/Jinnsetc..

2013-07-26 15:15 #0 av: stillness

Kärt barn har många namn Här har vi Reptilerna dom David Icke så länge har pratat om

Anmäl
2013-07-26 17:37 #1 av: Cristine

Har väldigt svårt att tro på detta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-07-26 18:07 #2 av: gubbenilådan

Jag tror på att reptil-människor existerar. Dock blir jag inte riktigt övertygad av dessa filmer då de ofta är redigerade flera gånger. Pixlar blir konstiga ibland då OskyldigMen det sägs att det finns några i Skandinavien under marken i komplexa grottsystem men de påstås vara väldigt skygga och det sista de vill är att bli filmade :)

Anmäl
2013-07-27 09:43 #3 av: VSK

Videon vill ej spela här. -har haft megaknas med Youtube för länge nu Ledsen

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-07-27 11:55 #4 av: stillness

gubbenilådan: är det ifrån dem våra folksagor kommer ifrån tex de underjordiska etc?

:)

Anmäl
2013-07-27 18:55 #5 av: gubbenilådan

Stillness: Så vitt jag vet så skall det finnas väldigt många underjordiska raser. De "trotsiga" (en urtida muterad människa som troligen ofta blir misstagen för något reptiliskt). Denna varelse sägs ha format mytologin kring övernaturliga underjordiska monster tydligen. Det skall även finnas blåa och gröna människor under marken och de första nordiska människorna "Altair" rasen som sägs vara mycket avancerade Skrattar

Reptilväsen är bara en liten del av det som påstås leva under marken (så vitt jag vet) Får idé

Anmäl
2013-07-28 08:56 #6 av: Gahella

Jag tror också på att de finns och varför skulle de inte? Det finns för många texter och berättelser om dem som bekräftar olika kulturers berättelser.

Anmäl
2013-07-28 09:12 #7 av: Marr

Har ju träffat väldigt mycket knepigt folk genom åren som inte alla verkar så goda direkt. Tuffa mc-grabbar som sysslat med våldsamheter bl.a...

Aldrig någonsin har jag sett hur någon shapeshiftat. Ärligt talat har jag bara sett det på sådana här videos, så därför ställer jag mig tveksam till dessa "bevis". Kanske man måste filma för att se det i slowmotion i efterhand? Nä, det verkar vara hemskt mycket fejk med detta. 

Att dom finns tror jag ju dock och några få videos kan man ju faktiskt undra över. Fast tycker det vore osmart att inte kunna kontrollera detta iså fall, om dom nu vet om det. 

Skulle detta ske med alla storbildskameror som finns på "talaren" eller nyhetsuppläsaren så borde det ju bli kalabalik i nyhetsstudion, salarna eller på arenorna vid något tillfälle, åtminstone...Funderar   

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-07-28 15:44 #8 av: gubbenilådan

Håller med dig Marr.

Tror de flesta av dessa videoklipp mest rör sig om felaktiga pixlar och dåliga videoformat faktiskt Tyst

Men jag är fortfarande övertygad om att de existerar. Fast att alla som jobbar inom media skulle vara just reptiler finner jag inte trovärdigt.

Anmäl
2013-07-31 00:46 #9 av: lyrah

Finns mycket stories om reptiler, något som jag finner märkligt är john lears teori om att d ska finnas en sk soulrecycling machine på månen dit själen far efter att man har dött, den ska ha funnits där i evigheter och har i syfte att radera våra minnen och skicka tillbaka oss till jorden för ett nytt liv, om och om igen, så att vi hålls här som fångar, och den ska vara konstruerad av reptiler, är d sant så känns ju livet rätt meningslöst, då man inte har möjlighet att flyga till månen och stänga av den, återstår ju att se ifall vi människor får veta hela sanningen om allt en vacker dag, dock känns d mörkt då man inte vet vad som är sant och vad som är lögn, d matas ut lögn på lögn hela tiden så att vi människor inte ska veta vad som exakt pågår

Anmäl
2013-07-31 10:06 #10 av: stass

De underjordiska, de små under jorden är inte reptiliska på nått sätt. Olika människor har olika lätt att se dom, precis som olika människor har olika svårt att se andar - om de ens vill visa sig förståss.

Jag har faktiskt sett en person skifta i sitt utseende( inte förvandlas) till någonting mer "reptiliskt" det verkade ha att göra med mer primitiva känslor, frågan är om inte vi alla kan få något djuriskt över oss ibland.

Anmäl
2013-07-31 23:40 #11 av: stillness

Lyrah! ok intressant det med månen.

David Icke skriver och talar i sin bok Human race get of your knees "The lion sleeps no more" att månen är ett rymdskepp som de sänder ut ett nät (signaler, frekvenser) som stänger in vårat medvetande så att vi inte kan connecta lika lätt med vårt högre jag)

många forskare menar på att månen rent matematiskt sett inte skall vara där den är samt dess storlek etc.

Dark side of the MOON etc finns mycket symbolism med detta

Bla Hollywood ger ut mycket tex Star wars har de en dödstjärna Death star som liknar vår måne som de för in framför planeter för att slå ut dem, dessa menar David Icke på  att reptilerna har gjort.

Man har skapar obalans med Månen för den manipulerar solens energier har jag för mig o detta påverkas vi av.

Transformers har med en Film "Dark of the Moon "med månens baksida där det är rymdskepp etc

Förresten transformers som så många andra Hollywood videos är till för att programmera oss att älska robotar och se dem som jämlikar som människor att de har , spirit Intuition, kärlek ,medkänsla att de är levande etc

Jag är inte förvånad för något idag jag är öppen

allt vi får är bara lögner så David Icke har säkert rätt.

Anmäl
2013-08-01 16:59 #12 av: lyrah

Nice, så om månen skulle försvinna så skulle vi kanske utvcklas till d vi egentligen är, eller går det ändå kanske:)? D pratas ju mycket om att d ska finnas ett secret spaceprogram som är finansierat med skattebetalarnas pengar, dom ska ha utforskat nästan hela vår galax med teknik som vi bara kan drömma om, galet i så fall, man undrar ju om ondskan alldrig tar stopp, d är ju så enormt mycket saker som hemlighålls, allt ont dom gör mot människorna som är ovetandes om d, nån gång borde ju d ta stopp

Anmäl
2013-08-01 17:21 #13 av: Marr

Ja det där med månen är intressant, känner att det är ngt skumt med det. kanske ska vi inget få veta om denna sattelit för att ngt gömmer sig där?

Ibland tänker jag att det finns ett samband med månen och det som sker vid antarktis...Funderar Men det kan ju vara min egen hjärna som spökar p.g.a. okunskap. Älskar ju när månen är full, ja jag älskar all slags händelser på himlen. Himlafenomen som Ufos!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-08-01 21:36 #14 av: stillness

Marr: sant månen är fin det tycker jag med, men det förvånar mig inte om den är av reptilerna/etc.

månen påverkas oss känslomässigt mycket beroende på hel full måne etc, varulvar fullmåne etc mycket hör i hop där

De gör allt för att kontrollera oss och varför skulle det inte vara på en andlig nivå med? i filmen Monsters inc (barn film) så är det monster i en paralllell värld som får sin energi till sin värld igenom att skrämma barn o spara deras rädsla i tuber.

väldigt talande illuminati symbolism

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.