Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 10419 ggr
Amon
7/24/13, 1:16 AM

Mycket ovanlig Planetkonstellation

En mycket ovanlig Planetkonstellation: Davidsstjärnan kommer att inträffa på måndag 29:e juli. Den innehåller två stortrigoner i kors med varandra - en i vatten och en i jordtecken - och med planeterna Saturnus, Neptunus, Jupiter, Pluto, Venus och Månen inblandade.

Grand Sextil Sky Magic - 29 juli 2013 

Alla ögon tittar på himlen när den super sällsynta planetariska figuren som kallas Grand Sextil visar sej den 29 juli 2013. Denna kosmiska geometriska figur består av de tre yttre planeterna (Saturnus, Neptunus och Jupiter) som bildar en liksidig triangel (Grand Trine) i Vatten tecken medan månen, Pluto & Venus bildar ett genomträngande Grand Trine i de motstående jordtecknen.

Den sista Grand Sextil hände den 7 Februari 1945 mot slutet av andra världskriget. I själva verket fanns det hemliga möten som ägde rum mellan Franklin D. Roosevelt, Winston Churchill och Stalin för att diskutera efterkrigstidens rekonstruktion efter nedgången av Tyskland på den tiden. Se Jaltakonferensen , kodnamnet Argonaut konferensen , för mer information. Även om tolkningen av detta ur många aspekter är oerhört komplicerat, ser de flesta astrologer Grand Sextil som sätter scenen med gynnsamma förutsättningar för genomgripande förändringar. Låt oss hoppas på något speciellt!

Läs mer om detta också här: http://goldenageofgaia.com/2013/07/sirian-archangel-hermes-the-star-of-david-alignment-29-july-2013/

Annons:
Nandini
7/24/13, 9:19 AM
#1

Oj, vad häftigt! Tack för den här upplysningen. Mycket intressant!

Gahella
7/24/13, 1:16 PM
#2

Intressant!

I want to belive
7/24/13, 1:30 PM
#3

Oj,.. Ja då hoppas vi på stjärnklart , eller behöver man teleskop för o se ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

maribell
7/24/13, 3:01 PM
#4

WOW Tack Tack för detta, JÄTTE Spännande !!!!

Har lite kopplingar via Davidsstjärnan som symbol.

Tarotstollan
7/24/13, 7:42 PM
#5

Spännande!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
7/25/13, 7:06 AM
#6

Astrologi är spännande och det här är intressant, ska titta mer på detta nu. Tack Amon!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
maribell
7/25/13, 9:01 PM
#7

Hittade detta klipp också

http://www.youtube.com/watch?v=P-RZNqa5ghg

🌈

Amon
7/26/13, 12:08 AM
#8

Tack så mycket maribell för den videon! 🙂 

Den lånar jag till Astrologi i Fokus!

#3  Man kan tyvärr inte själv se den här figuren på himlen. De yttre planeterna Neptunus och Pluto går inte att se med blotta ögat - då måste man ha en stjärnkikare. Och Månen och Jupiter ligger under horisonten under de mörka timmarna. 🌛

Då återstår Venus - som bör kunna ses i väster strax efter solens nedgång - och Saturnus - som kommer lite efteråt.

Venus ligger ju nära jorden och är därför ljusstark - men försvinner bakom horisonten innan det blivit helt mörkt - så den kanske är lite svår att se på grund av det. Saturnus ligger betydligt längre bort från jorden. Den bör kunna ses - men lyser betydligt svagare än Venus. ✨

maribell
7/28/13, 6:45 PM
#9

Imorrn är den här 🙂

Nandini
7/30/13, 9:10 AM
#10

Hoppas det är många små själar (eller stora) som föddes den 29 juli! Med den planetpositionen borde de väl vara speciella?!

Amon
7/31/13, 10:59 PM
#12

För min egen del har jag känt av en massa härliga - men sövande ljusenergier som har passerat min kropp från 29:e - 31:e juli. 😴

Jag har också haft långväga släktingar på besök ett par dar nu - som hjälper oss med att skapa bättre relationer i släkten - och detta behövs verkligen!👍

Så jag tror nog att vi blir påverkade mer än vi tror kanske - av den här kraftfulla och välgörande himmelska stjärnan! ❤️

På ett annat plan har det ju förts fredssamtal mellan Palestina och Israel tex. Dessa ledde ju inte ända fram denna gång, tyvärr - men det blir säkert en ny chans när denna konstellation återkommer i slutet av augusti!🙂

Gahella
8/1/13, 10:24 AM
#13

För min egen del har det varit jobbig med flera nära relationer :(

Och när jag ser denna planetkonstellation kanske jag/vi även får inse att det kommer bli en hel del jobb med det omedvetna och ohelade inom oss

Annons:
Marr
8/1/13, 10:49 AM
#14

Många intressanta länkar där som jag suttit och läst i en stund nu.

Kan faktiskt känna igen lite i det här med släkten bl.a. T.ex. far och jag bestämde i förrgår att vi skulle gå igenom alla foton och diabilder och prata om dom. Sådant som kan vara roligt och bra att veta när han är borta.

En länk kvar att titta igenom nu och just nu önskar man att man var mer astrologiskt kunnig, för det här är spännande.

Tack Amon!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
8/13/13, 12:49 AM
#15

Den Stora Davidsstjärnan på himlen återkommer den 25:e augusti - ännu kraftfullare! 👍

http://2012portal.blogspot.se/2013/08/make-this-viral-peace-portal-activation_4.html

Amon
8/13/13, 7:24 PM
#16

Den 25 augusti, kommer en mycket viktig portal öppnas som kommer att ge en stark infusion av Ljus i den konfliktfyllda situationen på ytan av denna planet.
 

På den dagen, kommer nästa astrologiska konfiguration av den stora sextilen - eller Davidsstjärnan - att ske denna sommar efter den stora sextilen den 29 juli:
 

 

 

Denna konfiguration kommer att vara mer kraftfull än den tidigare storslagna sextilen eftersom utöver den stora sextilen av månen, Jupiter, Sol / Merkurius, Saturnus, Pluto och Neptunus, har det astrologiska diagrammet av augusti även ett kardinalt kors av Pluto, Uranus, Jupiter och Venus.  
 
Därför kommer aktiveringen av Peace Portal att erbjuda en unik möjlighet att omvandla spänningen på Uranus / Pluto kvadraturen (intensifieras den dagen med Jupiter och Venus i ett kardinalt kors) med harmoniserande effekter av stor sextilen. Detta innebär att alla djupt rotade konflikter på ytan av planeten äntligen kan börja lösas om den kritiska massan av 144.000 personer som aktiverar denna portal uppnås. 

 

 

Detta är tidskänsligt och behöver gå viral! Vi måste nå massor av människor, så att den kritiska massan av människor som faktiskt gör det uppnås. Vänligen skicka den på din webbplats och bloggar. Vetenskapliga studier har bekräftat positiva effekter av mass-meditationer på det mänskliga samhället, så var och en av er som kommer att delta i denna meditation kan faktiskt rädda människoliv:

http://www.mum.edu/m_effect/dc_md.html

Vi gör alla denna aktivering på 11 timmar 11 minuter pm Cairo tid den 25 augusti. Detta motsvarar 11:11 i Centraleuropa, 10:11 i Storbritannien, 05:11 EDT, 16:11 CDT, 03:11 MDT och 02:11 PDT. För andra platser och andra tidszoner, kan du se denna länk:

 
 

 
1. Slappna av din kropp och själ genom att andas djupt i några minuter
 

2. Visualisera en pelare av elektriskt blått ljus, som kommer från den galaktiska Centrala Solen och sedan strömmar ner genom kroppen
 
3. Visualisera att Ljuset flödar genom ditt hjärta och sedan genom dina händer direkt ut i Syrien konflikten, Egyptens frigörelseprocess, fånglägren i Nordkorea och alla andra olösta situationer på planeten, fyll dem med ljus och eliminera allt mörker som finns där.

 
4. Be gudinnenärvaron (gudomliga feminina) att komma igenom din kropp
 

5. Be gudinnenärvaron att rikta energier av frid och harmoni till alla dessa olösta situationer och alla inblandade i dem. Låt den energin flöda genom ditt hjärta och sedan genom dina händer i dessa situationer i några minuter.

 
Gudinnan vill ha fred och frihet så fred och frihet kommer.

 
Uppdateringar om Peace Portal Aktivering:

http://2012portal.blogspot.com/

Amon
8/21/13, 10:43 PM
#17

Nu närmar vi oss det andra tillfället som den supersällsynta Davidsstjärnan visar sej för oss på himlen - nämligen nu på söndag den 25:e augusti! 🌛✨❤️

Här en video som visar hur vi alla kan hjälpa till att skapa fred på jorden:

Amon
8/21/13, 11:44 PM
#18

Lite mera info om detta:

Plejadernas Höga Råd

via Anna Merkaba:

The Grand Sextil, August 25th,

The Salomos Sigill.

Tema - Transformation         

grandsextileaugust2520131

Plejadernas Höga Råd: The Grand Sextil, August 25th, The Salomos Sigill. Tema - Transformation, kanaliserat av Anna Merkaba 19 augusti 2013 till http://sacredascensionmerkaba.wordpress.com

Under de närmaste dagarna av din jordiska tid, kommer det återigen att uppstå en stor himmelsk händelse i din himmel när som stora himlakroppar rör sig på plats för att bilda en sexuddig stjärna. En annan portal kommer återigen öppna och föra med sig en stark infusion av ljus på den här planeten.

Detta är den tid som ni alla kommer att kunna fullt ut, medvetet och kollektivt ansluta ännu en gång till det gudomliga. Tillsammans med de energier som ni alla har samlat och härbärgerat i era kroppar under de senaste veckorna, kommer den energi som kommer att släppas loss på GAIA att ha en enorm makt att bryta ned de gamla systemen och att omvandla allt som står i dess väg.

Och så ber vi att ni alla, med all Er kraft och vilja till förändring, ansluter till det Gudomliga och låt era kroppar att bli ljusankare, pelare av ljus, genom vilka de rena kosmiska energierna av kärlek, fred, stillhet, lugn och förståelse kan passera igenom och in i djupet av er planet.

Vi ber att allt eftersom denna energi passerar genom dig, låt dig helt smälta samman med energierna och övervaka dina tankar kontinuerligt under 3 dagar. En dag före portalen, under portalen och nästa dag efter stängning av grindarna.

Ni skall bli RENA kanaler av denna energi, för allt mörker skall omvandlas till ljus, tvivel och farhågor till förtroende och fred. Tänk på att när denna energi passerar genom dig, och renar ditt väsen, kan du uppleva olika energi fluktuationer under en 3 dagars cykel. Ni måste förstå att detta skall vara ett naturligt tillstånd, för era kroppar kommer att förvandlas under hela 3 dagar (22-24) - Ni SKALL BLI RENA PELARE AV LJUS.

Dina sinnen kommer att växa. Din vision kommer att vässas. Din hörsel kommer att avsevärt förbättras. Varje ord du yttrar bär en enorm makt inom. Dina tankar kommer snabbt att manifestera i din verklighet och så ber vi Er alla att vara mer medvetna om dessa processer och att noga övervaka varje tanke, ord och handling, för Du måste tänka kärlek, andas kärlek, vara kärlek. Du måste helt förändra dig i den rena Violetta Flamman.

Låt energierna tränga igenom din kropp och om du börjar känna något annat än kärlek, fred, lugn och glädje, flytta helt enkelt fokus tillbaka till kärlek och ljus. Kom ihåg att hålla dina tankar positiva, tillåt inte någon negativitet att sippra igenom. Flytta helt enkelt fokus och vet att för dessa 3 dagar du är en oerhört kraftfull varelse, som bär det rena, kristallina medvetandet, den universella sanningen i ditt kärl och levererar den till Moder Gaia.

Och så den 25 augusti kan Du sitta i ett meditativt tillstånd och tänka och se och känna dig själv som en ren, pelare av Den Violetta Flamman. Se dig själv ansluta med ditt kronchakra till källan. Var noga med att "tänka" att din länk till källan är helt skyddad i gyllene ljus när den färdas ner från källan till ditt kronchakra, går hela vägen ner i mitten av din kropp och strömmar genom din kropp genom ditt bas chakra och går hela vägen ner till själva kärnan av jorden.

Sitt stilla och andas djupt in och ut. Med varje andetag som du tar drar du mer och mer av den violetta flamman genom ditt kronchakra, din kropp och ut ur ditt bas chakra in i hjärtat av jorden, varifrån det ska omsluta hela planeten och distribueras till varje själ som bor däri. Allt under känslan av kärlek, medkänsla, förståelse, renhet, sanning, glädje, förtroende och evig salighet.

Vi älskar dig. Vi är med dig. Adjö för nu.

Plejadernas Höga Råd - kanaliseras av Anna Merkaba - Energy Healer-channeler - Lightworker. För att boka en Healing eller Pychic session med Anna och för mer kanaliserade budskap för att hjälpa dig på din resa till själv upptäckt besök: Sacred Ascension - Key of Life - Upptäck ditt sanna jag genom vibrationella BUDSKAP FRÅN bakom slöjan - http://sacredascensionmerkaba . wordpress.com /    

Amon
8/22/13, 7:56 PM
#19

Davidsstjärnan finns nu även som sädesfältscirkel från 11:e aug:

Amon
8/28/13, 1:41 AM
#20

Om man skall tro på detta - så blir det inget krig i Syrien:

http://2012portal.blogspot.se/2013/08/peace-portal-activation-report.html

Peace Portal Aktivering Rapport: 

Jag har väldigt goda nyheter. Vi har lyckats nå den kritiska massan! Många webbplatser och bloggar har spridit budskapet och vår freds Portal aktivering video ensam har nått nästan en kvarts miljon visningar på bara några dagar. Vårt kollektiva medvetande vid tidpunkten för aktiveringen har lyckats stärka nätverket av ljus på det eteriska planet till den grad att hela eteriska arkontens galler upplöstes snabbt och händelser kommer nu snabbt följa.

Det har begärts av ljusets krafter att de som känner så kan fortsätta med freds meditation varje söndag kl 11:11 Kairo tid:

https://www.facebook.com/events/204974432995863/?ref=3

Detta motsvarar 11:11 i Centraleuropa, 10:11 i Storbritannien, 05:11 EDT, 16:11 CDT, 03:11 MDT och 02:11 PDT. För andra platser och andra tidszoner, kan du se denna länk: http://

www.timeanddate.com/WorldClock /fixedtime.html? msg = PEACE + PORTAL + AKTIVERING & iso = 20130825T2310 & p1 = 53

 

Den negativa arkont virveln på det eteriska planet ovanför Syrien har upplösts till följd av vår mass meditation. Detta innebär att Cabal inte har någon enorm energi stöd för att skapa ett krig i Syrien längre. En utländsk militär invasion i Syrien av Cabal kan nu utlösa en åtgärd från Positive militära och faktiskt börja Event. Det är ytterst osannolikt att Cabal kommer att vara villiga att riskera att även de kommer sannolikt driva situationen till kanten.

De eteriska arkonterna har inte någon storskalig geopolitisk makt inflytande längre efter att de förlorat Egypten virveln förra veckan och Syrien virvel på söndag. Nu riktar de all sin makt för att påverka nyckelpersoner på planeten, liksom medlemmar av Cabal, personer med ekonomisk och politisk makt, personer med media inflytande och även viktiga ljuskrigare och ljus arbetare. Oavsett vad de gör, kommer de inte att kunna fördröja deras fall mycket längre.

September att bli en mycket intressant månad.

Annons:
Marr
8/28/13, 7:42 AM
#21

Vilka positiva nyheter! Vad vi får hoppas och önska nu att detta är sant, så det blir en ände på denna terror. Söndagsmeditationer är väl att rekommendera denna månaden nu.👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
8/28/13, 10:16 AM
#22

Men nu förstår jag inte det är ju redan krig i Syrien?

Menar de kanske att den offentliga invasionen från Usa kommer att hindras, eller?

Marr
8/28/13, 10:45 AM
#23

Ja så tolkade jag det Gahella…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
9/3/13, 12:47 PM
#24

Här är en intressant sida - där man kan läsa mera om denna portal bla - och om mycket annat som också händer runt om i världen just nu:

 http://galacticconnection.com/all-interview-transcripts/cobra-and-alexandra-meadors-transcription-and-listeners-q-a-for-aug-27-2013/

Gahella
9/3/13, 3:26 PM
#25

Tack Amon ska gå in och läsa mer om den

Ja vi får se hur det går med den offentliga invasionen av Syrien?

England har ju backat i saken men Obama pratar sig varm i media att de ska gå in i Syrien och att de har rätt att strunta i vad FN tycker. Han har t.om fått stöd av 2 republikanska ledare McCain och en till jag inte minns namnet på

Amon
9/3/13, 4:38 PM
#26

Gillar faktiskt Putin i detta läget👍 - han säger till Obama - att:

"Du som är en fredspristagare skall väl inte invadera Syrien?  

Och visa fram de sk kemiska vapnen - utan bevis finns inget motiv!"

..ungefär så sa han häromdagen har jag läst…  😇

Gahella
9/3/13, 5:00 PM
#27

Ja eller huuur?! Mycket bra svarat! Hörde du vad Obama svarade på det?

Annons:
Amon
9/3/13, 5:56 PM
#28

Nix?🤔

Marr
9/3/13, 7:14 PM
#29

Det var även barn som fick ställa frågor till Obama på radion idag. Där frågade ett av barnen liknande fråga, som Putin. "Varför han som har fått fredspris kan attackera ett annat land?"…

Man behöver ju inte vara geni för att man undrar. Det är ju bara en ren logisk fråga. Blir det nu attack ändå… då tycker jag man ska ta ifrån honom detta oförtjänta fredspris.😟

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
10/29/13, 9:29 PM
#30

Och nu är det snart dags igen! För tredje gången på fyra månader - så kommer den mycket ovanliga Davidsstjärnan att lysa upp himlen - närmare bestämt den 23:e november:

http://2012portal.blogspot.se/2013/10/make-this-viral-aion-portal-activation.html

Amon
10/29/13, 9:47 PM
#31

Har kopierat följande text från denna sida: http://2012portal.blogspot.se/2013/10/make-this-viral-aion-portal-activation.html 

"Sprid Detta!AION PORTAL AKTIVERING

(Shift of the Ages)

2013/11/23

Det är dags att agera igen! Det är dags att ta ödet i vår värld i våra egna händer! Därför kommer vi att träffas i grupper stora och små, som individer och par, vid tidpunkten för den heliocentriska Uranus Pluto kvadraturen den 23 november. Många av oss kommer att samla in och visualisera evenemang som händer nu och kommer att på så sätt skapa en tydlig och harmonisk kanal av manifestation för den slutliga befrielsen av planeten.

Vår visualisering kommer att stödja planen för planetarisk frigörelse, så att den manifesterar så snart som möjligt, så icke-våldsamt och smidigt som möjligt. Vi kan göra det! Det måste spridas! Vi måste nå ut till många människor, så att den kritiska massan av människor som faktiskt gör det uppnås. Vänligen skicka den på din webbplats och bloggar. Om du känner till en alternativ media, kan du skicka det till dem. Du kan skapa en Facebook-grupp för din lokala grupp av människor i din del av världen. Du kan skapa en video om detta och lägga upp den på Youtube.

Tiden för Aion portalens aktivering innebär toppen av Uranus Pluto kvadraturen, vilket sker inom 2012-2015 tidsramen. Detta är den viktigaste astrologiska aspekten av vår tid och dess innebörd är mycket enkel: Ljusets revolution!

Det exakta heliocentriska ögonblicket av Uranus Pluto kvadraturen kommer den 23 november. I det ögonblicket, kommer en mycket intressant heliocentrisk konfiguration att äga rum förutom Uranus Pluto kvadraturen. Merkurius, Venus, Jupiter, Saturnus, Neptunus och Pluto bildar en sexuddig Davidsstjärna som en mandala runt solen:

_Den sexuddiga stjärnan är precis samma konfiguration som hände på Harmonic Concordance i november 2003 (när motståndet hackade det eteriska programmet datorimplantatet) och det hände igen på Peace Portal den 25 augusti i år (när vi kollektivt hindrade militär invasionen i Syrien). Aktivering av Aion portalen är ögonblicket på toppen av tidvattnet. Tack vare nätförhållandet, har de ljusa krafterna fram tills nu varit passiva och främst svarat på åtgärder av de mörka krafterna. Från och med Aion portalens öppnande, börjar ljuset att initiera åtgärder.
_

Vid tidpunkten för aktiveringen av portalen, kommer den galaktiska Centrala Solen att skicka en minipulse av energi genom Solen och genom den sexuddiga stjärn mandalan av planeter. Denna energi puls kommer att likna det som kommer att hända vid ett evenemang, men denna puls blir nu sannolikt mycket mindre kraftfull. Pulsen kommer att skicka harmoniska resonans vågor i hela solsystemet och kan utlösa solens magnetiska pol återföring.  

_Den galaktiska minipulsen kommer att sändas via Aion och Iona, ett kosmiskt par av tvillingsjälar som spelade en mycket viktig roll när de i hög grad bidrog till bildandet av Den Galaktiska Centrala Civilisationen av Ljus för miljoner år sedan:

_

_Syftet med Iona är nu att sprida gudinnemedvetande från galaxens centrum mot de mindre utvecklade planeterna i de yttre spiralarmarna av Vintergatan. I den galaktiska mytologin, är hon avbildad som den bevingade gudinnan:
 
_

_Syftet med Aion är att hjälpa till att övervaka toppen av kosmiska cykler i Galaxy i harmoni med den 25.000 år gamla pulsen i hjärtat av den Galaktiska Central Solen:
_http://en.wikipedia.org/wiki/Aion_% 28deity% 29

_Han kommer att övervaka vår AION aktivering på planeten Jorden. Denna aktivering kommer att innebära en förskjutning av tiderna.
_

För första gången i vår historia, kommer en direkt koppling att göras mellan det fysiska planet (3: e dimensionen) och det kosmiska atmiska planet (11th dimension) på planeten Jorden.   

_Denna aktivering kommer också att vara den utlösande faktorn för den nya renässansen. Därför kommer vi att ha vår aktivering i Firenze, Italien. Du är mer än välkommen att följa med oss:
_http://portal2012.org/AION.html

Även om du inte kan ansluta dig till oss i Firenze, kan du göra denna aktivering i din egen grupp eller tom. ensam, oavsett var i världen du befinner dig. Vi alla kommer att göra denna aktivering samtidigt, vid tidpunkten för öppnandet av Aion portalen, som kommer den 23 november  kl 10 timmar 11 minuter pm centraleuropeisk tid. Detta motsvarar 09:11 BST i London, 4:11 EST i New York, 3:11 CST i Chicago, 14:11 MST i Phoenix och 13:11 PST i LA.  

_Du kan visa den exakta tiden för aktivering av många platser här:
_http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=AION+PORTAL+ACTIVATION&iso=20131123T2210&p1=341

_Instruktioner:
_1. Slappna av din kropp och själ genom att observera andningen i några minuter

2. Kalla på närvaron av din själ (högre jaget) och dina andliga guider, änglar och uppstigna mästare

3. Visualisera tidpunkten för komprimerings genombrott, blixthändelsen, tidpunkten för den planetariska frigörelse som händer nu  

_Uppdateringar om öppnandet av Aion portalen:
_http://2012portal.blogspot.com/

_Seger NU!    Frihet NU!"        
_

Amon
11/24/13, 12:21 AM
#32

I dag har det varit aktivering av AION-portalen - från denna sida:  http://2012portal.blogspot.se/2013/11/intel-update-before-aion-portal.html

Uppdateringar Innan Aion Portalens Aktivering 2013 11 21:

 
Energier byggs upp för Aion portalens aktivering.

Vi är mindre än ett par veckor från solens magnetfälts återföring:
http://www.telegraph.co.uk/science/space/10450581/Sun-expected-to-flip-upside-down-as-magnetic-field-reverses-its-polarity.html
 

Dessutom är närmar sig kometen ISON perihelium. Denna komet förebådar förskjutning av tiderna. Dess energi utlöser en medvetenhet om slutförandet av viktiga kosmiska cykler.  

Kabalen försöker att sprida denna medvetenhet med att sprida disinfo om kometen. Så låt mig klargöra ett par saker: Denna komet är INTE Nibiru, kommer inte krascha in i jorden, kommer inte att utlösa någon form av Jord förändringar eller katastrofer, är inte orsaken till det hårda väder som vissa delar av vår planet upplevde nyligen, är inte ett rymdskepp, är INTE lekplats för kosmiska strider mellan Reptilerna och de goda, åtföljs inte med synliga rymdskepp, är inte (… du kan infoga allt mer disinfo du kan hitta på internet …).

Det finns många falska videor av kometen som cirkulerar på Youtube, en del av dem kommer förmodligen från den kinesiska National Space Administration. Låt mig klargöra att Tian Lian 1 är en mycket gammal kinesisk reläsatellit som inte har kapacitet för radarbilder som många av dessa YouTube-videor hävdar som en källa till deras Ison bilder. Dessutom gjorde jag lite bildbehandling på tidiga Hubble Ison bilder och såg inte några rymdskepps bilder på slutresultatet, bara en nedtonad kometkärna. Också, jag hittade inte några vetenskapliga rapporter om något ISON beteende som skulle vara otypiskt för en komet. 

På det fysiska planet, är det inget ovanligt med kometen ISON. Det är en typisk sungrazing komet. Den är verkligen mycket vacker och för några dagar sedan såg den ut så här:

 

På ett energi plan, finns det en slående likhet mellan den stora kometen 1965 (Ikeya-Seki) och ISON. Ikeya Seki var synlig på Uranus-Pluto konjunktionen som utlöste den sexuella revolu-tionen och hippierörelsen i mitten och slutet av sextiotalet. Komet ISON syns nu på Uranus Pluto kvadraturen / Aion portal aktiveringen, vilket kommer att utlösa revolutionen av medvetande som kommer att resultera i den planetariska frigörelsen. På det fysiska planet, har både kometer en mycket liknande bana och kan ha sitt ursprung från samma överordnade organ. 
Vid tidpunkten för Aion portalens aktivering, kommer en blixt av energi som härrör från supergalaxen M87 i Jungfrun. Du kan ansluta med din energi på lördagen under aktiveringen:

Denna galax är den viktigaste energikällan i vår kosmiska sektor och övervakar utvecklingen av våra lokala kluster av galaxer. Blixten av energi från M87 på Aion portals aktiveringen utlöser försiktigt uppvaknandet av den centrala solen i vår galax Vintergatan.

Därför är Aion portalens aktivering är en av de viktigaste energi händelserna i våra liv, och det är av största vikt att så många som möjligt deltar i detta.
Du kan hitta grundläggande information om Aion portalens aktivering här:

http://2012portal.blogspot.com/2013/10/make-this-viral-aion-portal-activation.html

Och videofilmer om aktivering på 13 språk här:

http://2012portal.blogspot.com/2013/11/aion-portal-activation-videos.html 

Låt oss göra detta! Seger NU! Frihet NU!

Gahella
11/24/13, 10:39 AM
#33

Jag håller tummarna för att det här stämmer för jag längtar efter något riktigt frigörande nu, och ser gärna fram emot en nya hippi-era men utan droger 🌈

Nandini
11/24/13, 2:24 PM
#34

Tack! Bra info!

Annons:
Amon
11/26/13, 1:18 AM
#35

Själv har jag känt av energier hela helgen - men det är bättre idag..🤔

Måndag 25 november, 2013

Öppnande av Aion Portal Rapportera

Vi har öppnat Aion portalen!  Vi har nått den kritiska massan! Enbart filmerna hade mer än 200.000 visningar och oräkneliga tusentals människor över hela världen har aktiverat portalen.
 

Det är inte en tillfällighet att den historiska kärnkrafts överens-kommelsen i Iran nåddes inom timmar efter öppnandet av Aion portalen:
 

http://rt.com/news/iran-historic-nuclear-deal-201/
 

Detta visar på kraften i vårt enade medvetande, som har potential att påverka den geopolitiska situationen. Som vi har kunnat hjälpa till att förhindra militär invasionen i Syrien efter aktiveringen av fredsportalen den 25 augusti, så har vi nu i stort sett eliminerat möjligheten till ett framtida krig med Iran. 
 

Som en följd av ökad medvetenhet, har fler och fler människor med pengar och inflytande blivit medvetna om att krig inte ger vinst, bara elände. Denna insikt kommer att skapa fred på den här planeten snabbare än alla fredsförhandlingar och samtal i det förflutna:
 

http://www.washingtonsblog.com/2013/09/attacking-syria-or-iran-would-destroy-the-american-economy.html
 

Energier från Aion och Iona är energier av evig fred och global fred kommer snart att bli den geopolitiska verkligheten på den här planeten som ett resultat av vårt enade beslut. 
 

Vår grupp i Firenze har öppnat vägen för den nya renässansen med denna vackra musik, fram för vår grupp, via sin kompositör:
 

https://marco-missinato-drb0.squarespace.com/videos/
 

Vi har aktiverat Firenze energivirvel och det var den viktigaste energiledningen på ytan av planeten för energi blixten som reste från M87 galaxen, genom vår Galactic Central Solen via vår fysiska sol och nådde planetytan vid tidpunkten för aktiveringen av Aion portalen.
 

Min erfarenhet av energi blixten var djup och nu vet jag av egen erfarenhet vad energi blixten vid evenemanget kommer att kännas som. Du kan läsa mer om eventet och den nya kollektiva myten vi skapar som den nya renässansen framträder, i min intervju nyligen:
 

http://timebandit15.wordpress.com/2013/11/17/conversations-with-cobra-chapter-one/
 

Vår grupp i Firenze som helhet hade en mycket stark upplevelse, som du kan höra i detta vittnesbörd:
 

https://www.wetransfer.com/downloads/1c5ab4797bdfa969510584622879455420131125130654/1af40a
 

Det har meddelats från de ljusa krafterna att det skulle vara mycket bra för så många som möjligt på jorden att integrera energierna som följde med portalen genom att själva fortsätta att ta kontakt med Aion, Iona, M87 galaxen och energin i blixthändelsen. Denna subtila video kan hjälpa dig att uppnå detta:
 

https://www.youtube.com/watch?v=HYc4ap2OKdI&list=PLVOwQLKLBlsPG78Rh1ciJw_aKdhEk8gXt
 

Det kan vara intressant för dig att veta att blixthändelsen kommer från en viss för närvarande hemligstämplad kosmisk källa, reser först genom M87 galaxen och sedan genom den Galaktiska Centrala Solen i vår galax i vårt solsystem, där den kommer att utlösa händelser på ytan på vår planet. 
 

Nästa steg efter Aion portalen aktiveringen blir en viktig aktivering den 21 december i år - vintersolståndet. Vi kommer att ha vår virvel aktivering i Glastonbury, England. Mer information kommer att finnas om ungefär en vecka. 
 

Under de närmaste veckorna kommer jag att släppa en hel del intressant intel som fick vänta tills Aion portalens aktivering var säkert klar. 
 

Seger för Ljuset är nära!

Gahella
11/26/13, 4:30 PM
#36

Ja vi påverkar i både stort och i smått!

För många år sedan var jag hos en mycket bra klärvojant kvinna och fick hjälp, där upplyste  de mig om jag bara visste hur en positiv tanke skapar skulle jag inte tänka annat än det.

Det tyckte jag var en riktig knockout-tankeställare 😉

Amon
7/6/18, 8:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Nu är det dags för den ovanliga planetkonstellationen: Davidsstjärnan på himlen igen - närmare bestämt nästa torsdag den 12 juli vid 20- tiden på kvällen!

Inblandade planeter är denna gång, i den ena stortrigonen: månen, jupiter och neptunus, och i den andra stortrigonen: venus, uranus och Saturnus. ✨✨✨❤️❤️❤️

Dessutom är pluto dragande i den andra stortrigonen - som därmed också skapar en stor drake i horoskopet! En mycket sällsynt - och samtidigt oerhört positiv planetkonstellation - som sägs kunna bidra till mycket positiva förändringar på jorden! 👍✨✨❤️❤️🌈😇

Och sju timmar senare infaller också nymånen i kräftans tecken! 🌛👍❤️

Amon
7/15/18, 12:56 PM
#38

Om detta stämmer - så har fredagen den 13:e juli - med den astrologiska Davidsstjärnan kvällen innan - och nymånen - visat på en väldigt stor händelse!Tummen upp

Nämligen att Drottning Elisabeth symboliskt överlämnar Cabalen till Alliansen! Förskräckt

Huygens
7/15/18, 1:33 PM
#39

#38 Fredagen den 13:e juli var också dagen då FBI-agenten Peter Strzok utförde sin lilla dans när han förhördes i Kongressen om Hillary-/Trump-/Comey-skandalen. Strzoks huvud gungade rytmiskt i en ormliknande dans och han sköt iväg sitt hånflin mot den bekymmrade Kongressledamoten.

Och det tog bara timmar innan Peter Strzoks dans tonsattes.

(YT/Carpe, 2018-07-13, 1 min)

En fasad. Ett skådespel.

En ritual.

Amon
7/17/18, 12:10 AM
#40

Benjamin Fulford är också informerad.

Amon
7/17/18, 11:13 AM
#41

The greatest communications event in history

“Only small secrets need to be protected. The large ones are kept secret by the public’s incredulity.”
 — Marshall McLuhan

Läs mera här.

Annons:
Upp till toppen
Annons: