Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3480 ggr
Cristine
7/20/13, 10:56 AM

UJ snackis 6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har jag haft modet att lägga ut min bild på LK så kan jag lika gärna göra det här också så ni kan se vilken ni har att göra med🙂

Det är 3 år gammalt så fler rynkor har tillkommit. Jag hade en gammal och trasig kamera så den var snäll mot mig och gjorde kortet lite disigt..he he he. >Med den nya törs jag inte göra något.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[akumas7]
7/20/13, 11:19 AM
#1

Vad sött du är!! Tack för bilden!

Cristine
7/20/13, 11:45 AM
#2

Tack akumas!🙂🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
7/20/13, 1:34 PM
#3

Så fin du är Cristine! ❤️

Cristine
7/20/13, 3:56 PM
#4

Snällt av dig att säga så Amon

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
7/20/13, 8:39 PM
#5

Du är så vacker, och din själ strålar ända hit ❤️

Amon
7/20/13, 11:52 PM
#6

#4  Det är inte snällt - jag säger bara som det är!❤️

 … och instämmer med Gahella!☀️

Faktiskt så påminner du mej om en norsk släkting - som kommer hit och hälsar på oss om ett par veckor. Hon är också en mycket varm, klok och omtänksam person med pondus.. 🙂

Annons:
Cristine
7/21/13, 12:13 AM
#7

Tack tack!😊☺️🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/21/13, 6:06 AM
#8

Hej Cristine! Ja du ser lika rar ut som du är, sen är du ju så vacker också. Kram på dig!

Tack för att vi får se dig!❤️

Nu sticker vi från Haparanda strax. Tillbaka hemma imorgon kväll…👋

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
7/22/13, 5:03 PM
#9

Du är söt och ser så klok ut! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Cristine
7/22/13, 8:16 PM
#10

😮Oj så snälla ni är..tack tack!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/23/13, 8:44 AM
#11

Tillbaka till Västergötland var man nu då och några grader varmare här nere i landet. Meen vilken vacker resa vi har haft. Älskar Inlandsvägen och har inte sett mer än en 1 överkört djur, en grävling i Värmland och vi har kört 400 mil.

Dikena är fulla av blomster i underbara färger och renarna har fått sina små bäbisar, som vajorna visade upp för oss. Vore jag förmögen skulle jag köpa mig ett hus däruppe utmed Kukkulaforsen för att bo i under 4 månader av året. Längtar redan tillbaka, vilken luft också!

Mycket att läsa och ta igen nu, då jag knappt haft tid att öppna datorn på hela tiden. Ska strax öppna resväskan och packa upp. Har köpt 6 flaskor finskt hårschampo som jag älskar bl.a. He he he lika bra att ta i lite…

Vilken underbar fullmåne jag såg inatt förresten. Ha en härlig tisdag alla Ujare!👋

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/23/13, 11:22 AM
#12

Kul att se dej här igen Marran det har varit tom utan dej. Ja visst är det vackert uppöver och väldigt speciella energier.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/23/13, 2:28 PM
#13

Tack! Ja jag måste säga det att det har varit väldigt speciella energier denna resa & vistelse. Kände av dom direkt många gånger akut, så det var tur man satt ner och ej körde bilen.😃 Fast absolut ej negativt eller så, tvärtom.

Sov som ett barn och drömde en hel del. Ibland visste jag ej om det var verklighet eller ej, fick tänka efter. Drömde jag träffade dig Cristine och du sa att du inte ville jag skulle åka och jag ville stanna, men vi gav varann en kram iallafall.🙂 Tror nog jag hälsade på där, faktiskt. I alla fall var det en "stark" dröm.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
7/23/13, 6:10 PM
#14

Du gjorde nog det iaf! 😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
7/31/13, 7:27 AM
#15

Förra dagen satt jag ute och målade, då blixtrade det till och jag ser ett ufo av den vanliga platta formen som kommer snett uppifrån rakt mot Chem trail spår som jag inte upptäckt. Medans jag tar kameran och ställer in på film ser jag att i blixtfart åker ufot jäms medspåret och har åkt om planet. När jag äntligen får igång den så är det för sent som vanligt :=[[

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/31/13, 7:54 AM
#16

Vad häftigt Cristine! Ja det gäller ju att vara blixtsnabb och helst ha kameran runt halsen hela tiden. Fast jag är glad bara jag får se lite liv därute.

Har köpt lithiumbatterier  till min kamera nu och nu orkar den ta bilder i alla fall. Får vara styvmor några veckor igen och ska be grabben hjälpa mig med bildinlägg, men han är ju aldrig hemma mer än för att sova.

Har inte lyckats fånga något ufo på bild, undrar om man skulle kunna att ställa in allt i tid innan allt är borta. Fast chemtrails har jag fotat.

Förra året trodde jag att jag såg Saturnus…innan den började röra på sig sakta framåt. Tog fram kameran men batterislut. Tittade istället med kikaren och ser då 5 "lampor" på rad som i en båge. Själva ufot i kikaren såg sen rosa ut och hade nästan formen av en svala…

Den stod där till det blev mörkt och mina batterier hann aldrig ladda upp sig…😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/31/13, 10:03 AM
#17

Ja de gäckar oss Marrs!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
7/31/13, 10:16 AM
#18

Du ska veta det är ipoden som lägger till S.et Jag har försökt att ändra men gett upp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/31/13, 10:37 AM
#19

Är det den du använder nu? Så datorn har det inte blivit ordning på då? var det åskan som tog den? Vad säger du om vi rensar din laptop jag har, från allting och gör en ominstallation med cdskiva? Jag kan ju inte sådant men grabben jag har inneboende ett tag, är bra på det.

Använder ju den nya jag har nu och den fungerar bra förutom att täckningen är hemskt dålig mellan varven. Så är det ju med vilken laptop/dator som helst här i huset.

Kan kanske kanske leverera tillbaka den personligen då grannen nedanför kör lastbil då och då, till Gävle & Östersund. Därefter kan jag åka buss. Skulle ju vilja hälsa på dig en sväng, men då måste du ha mig över natt å jag nattaglappar en del emellanåt ju.😃😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
8/1/13, 5:16 PM
#20

Jasså du nattglappár du med, jag undrar vem som är värst . Klart jag har plats för dej om du kommer men utan dator, jag skaffar en själv.Skulle vara kul att ha dej här om du står ut med en gammal invaalid

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
8/1/13, 5:49 PM
#21

He he he inga problem vettu! Kanske du kan skriva en liten lista på nyttigheter som kan göras hemma hos dig? Tvätta fönster el ngt sånt? Det kan jag med glädje hjälpa till med!

Pratade med grannen under genom fönstret i morses. Han var på väg för att göra en lossning och hämtning i Sundsvall. Jasså åker du ända dit sa jag då vill jag med vid tillfälle. Det går så bra så, sa han.

Men då rensar vi din dator fullständigt och ominstallerar den så har jag den som reserv istället. Min gamla har gått till It-himlen nu. Kommer tydligen inte iväg till Uddevalla och datorteknikern på ett tag. Nu verkar det vara lättare att komma till Sundsvall via lastbil. Får se när nästa resa går då karln här nedanför egentligen är pensionär, men kör på inringning.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
8/1/13, 6:39 PM
#22

Wow så kul…l

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
8/1/13, 9:18 PM
#23

Vad roligt om ni två skulle träffas👍.

På tal om ufon.. Jag måste nog sluta läsa här och inte spana uppåt! Inatt drömde jag om både chemtrails, ufon som såg ut som flygande långtradare(!) och kameror som inte alls funkade*s*.

Marr
8/2/13, 7:46 AM
#24

Ja visst skulle det det och jag får lägga band på mig för jag snattrar hela tiden.😊🤐

Hi hi hi Evisen, som i verkligheten! Det var nog en sanndröm…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
8/2/13, 1:44 PM
#25

#24 Jag vill inte se långtradare som kör som dårar där uppe Marr*s*, räcker med hur de kör på vägarna på marknivå😮.

Det är härligt med folk som gillar att prata, så det så😉.

Cristine
8/2/13, 1:48 PM
#26

Riktigt avis Evis! :=}}

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Evisen
8/2/13, 2:25 PM
#27

Cristine, avis på mina tokiga drömmar?

Snarare jag som är avis på dig som ser allt i verkligheten😉.

Annons:
Cristine
8/6/13, 5:49 AM
#28

Allt i verkligheten, hua om detblev så några gånger berodde nog mera på tur

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
8/15/13, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Haha …nu har jag kommit på ett brs sätt att se vad som hÄnder bakom min rygg, jag skulle fota några blommor men kameran vände på sig och tog bild på mej, eller rättare sagt på min nyblonderade och nyklippta kalufs

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
8/17/13, 9:57 AM
#30

#29 Hi hi hi vilken bra ide'! Annars kan man ju ha en "skvaller"/backspegel på axeln. Så kan man smygspana lite på så sätt också.😃 

En snygg nyans du fått på håret i alla fall!👍

Kom hem efter vår lilla kortsemester igår kväll. Har inte hunnit läsa här så mycket då vi gjort en massa annat roligt. Det tar jag igen nu. En bra lördag önskar jag alla!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
8/30/13, 7:54 AM
#31

Ovanligt lugnt på den här fronten, nästan trist…

Lycklig över att ha datorn tillbaka även om den har något somm stoppar upp till webbsidorna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
8/30/13, 8:25 AM
#32

Jag har massor att läsa då jag kom hem sent igår kväll…😃

Vad skönt att du har datorn igen, men det är ju konstigt att det alltid ska vara något. Själv har min dator problem med att öppna länkar, hur mycket jag än rensar och defragmenterar.

Självlärd som man är så kanske det inte är så konstigt. Nu ska jag fortsätta gå igenom vad jag missat.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
8/30/13, 8:30 AM
#33

Kram till er alla! :-)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Mia-Li]
8/30/13, 8:44 AM
#34

Kram till er från mej med..Hemma idag med pga min yrsel och fick huvudvärk igår liknande migrän med.
Så jag tar det lilla lugna nu ett par dagar.

❤️

Annons:
Marr
8/30/13, 8:47 AM
#35

Kram tbaks tjejer!❤️

Var rädd om dig Mia!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Mia-Li]
8/30/13, 8:52 AM
#36

Det ska jag vara Marr❤️….Men svårt när de inte tror mej på jobbet…ska ta och sticka pappret under näsan på de på måndag med min diagnos….så det så! 😡

Cristine
8/30/13, 8:57 AM
#37

Åh är det kramfest…🤗

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
8/30/13, 9:08 AM
#38

Ja och grannen nedanför drog till Sundsvall med lastbilen igår när jag åkte till mor. Hade gärna kommit förbi och gett dig en Bamsekram Cristine, men det går fler resor. Synd bara att han vet först dan innan vart han ska åka och lossa. Jag och min långsamhet…borde bo i Norrbotten ja´.😃

En cyberkram till dig med istället….🤗

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
8/30/13, 9:14 AM
#39

Tack Marr, det kommer det kommer.😉
.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: