Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 1277 ggr
I want to belive
7/1/13, 11:40 AM

Ufo-sverige förklarar oss på Ifokus "DUMMA"

Ni har förmodligen redan gått igenom detta men då tar jag upp det igen XD
http://www.ufo.se/forum/viewtopic.php?f=14&t=708 <----

 Detta är ju iofs väldigt länge sen, men ÄNDÅ…..

Tack och bock !… Eller.. ? :(
Inget att bry sig om, men de är INTE okej hörni ! :(

Bara jag som tycker detta är rätt elakt ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Marr
7/1/13, 2:13 PM
#1

Just det här har inte jag sett och skönt att det är gammal. Har sett annat där dom gör sig lustiga/listiga över oss. Så det har vi med gjort ärligt talat.😉

Det jag reageade över och skrev om i en gammal tråd härinne var; att man i Ufo-Sverige gjorde "sig lustig" över en specifik person på deras hemsida/blogg. Den personen är medlem här.

Ekstrand skriver här ibland och tycker det är synd att vi hackar så mycket på dom. Ja det är synd att det hackas för att vi tänker olika. Håller med om det, men vi är ju inte de enda bovarna. "It takes two to Tango". Vi har sagt att vi ska fösöka vara snälla nu.

När det slutats bjäbbas här i världen har vi världsfred. Hoppas det kommer snart!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
7/1/13, 4:19 PM
#2

Självklart ska jag/vi sköta oss och vara snälla! :) Tycker dock att det var rätt fult gjort och så… Men men , många år sen , och varför bry sig :) Nuuu fokuserar vi på.nuet!!kärlek och omtanke! :D

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: