Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 568 ggr
I want to belive
2013-07-01 10:03

The fourth Kind filmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har Ni sett den ? Om ni har , vad tyckte ni ? Vad fick ni för vibbar ?
Jag personligen tyckte den var väldigt väldigt bra.
Och de är den med Mila jovovich jag menar :)

Iofs, så spökas det mycket om onda aliens … IGEN…

Men jag har ofta tänkt på…..
Om de kanske kan vara så att vi männiksor har ett sådant offensivt skydd i hjärnan att vi inte kan ta emot deras "budskap", liksom att allt blir bakvänt ?

Det kanske låter luddigt, men just det har frågat mig många gånger…
Att vi upplever det som en hemsk sak för att vi själva är rätt så offensiva omedvetet alltså?
Hmm. Aja.

Hur som helst, FILMEN! Skriv vad ni tycker, och om ni ej har sett den så rekomenderar jag den !

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Marr
2013-07-01 18:55
#1

Jag har inte sett den, men råkar den dyka upp när man sitter framför teven så ska jag tänka på din rekommendation. 🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
2013-07-01 19:56
#2

Den går ju aldrig på tv…. :( de är så synd… Köp den annars,det är ju dock en skräckis,den är mer otäck än paranormal activity, mycket aggressiva gråingar i denna. Den kostar inte mycket, men hela filmen.finns nog förmodligen ute på youtube. :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

felixhaljeskog
2013-07-06 18:16
#3

Såg den för ett par år sedan, även om det inte händer så mycket så e de fortfarande en av dom obehagligaste filmerna jag sett.

Verklighetsbaserad dessutom :)

[VSK]
2013-07-06 20:33
#4

Jag har den och har sett den, men kommer inte ihåg vad filmen handlade om 🤔

Upp till toppen
Annons: