Övrigt

Contrails vs. Chemtrails

2013-06-30 08:13 #0 av: Marr

Fortfarande högaktuellt. Ni som ej sett chemtrails. Ser ni skillnaden här? Har säkert haft den med förut men tål att upprepas!

http://www.youtube.com/watch?v=G9cQfcKR0EM

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2013-07-01 05:31 #1 av: Cristine

EN TILL

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2013-07-01 08:31 #2 av: Marr

Så här presenteras fenomenet på Discovery.

http://www.youtube.com/watch?v=yZFNJplylns

Anmäl
2013-07-01 08:47 #3 av: Marr

#1 Det verkar vara samma Cristine, men det är ju viktigt att man ifrågasätter vad dom gör.Skämtar

Varför ser det ut så där på våran himmel? Varför?? Det undrade jag iallafall när de började uppstå i början, mitten på 90-talet. Då lade jag märke till det, för det var extremt. Vad är detta???? tänkte jag då. Vet att andra reagerade också när jag påpekade dessa strimmor. Sen verkar folk ha vant sig och verkar inte se dom? 

Iår har det inte alls varit lika mycket, där jag bor. Fast dom förekommer med jämna mellanrum. Vissa dagar tar dom i riktigt ordentligt. Sen är det "mulet" fast det ska vara sol...

Anmäl
2013-07-02 11:35 #4 av: Marr

En annan informativ film...

http://www.youtube.com/watch?v=fCohucT7FmQ

Anmäl
2013-07-04 21:12 #5 av: Evisen

Jag "korpar" din tråd lite Marr.

Jag kollar just nu på tvfakta och en dokumentär som heter Staden som fick tourettes. I början så nämner de olika saker varför dessa tjejer har fått dessa tics och en sa: någon tror på flygplanen som är här.

Varmed jag omedelbart tänkte på chemtrails.

Kanske kan vara spännande och se dokumentären. Finns tydligen på youtube. Har själv inte kollat igenom så jag vet inte hur kvalitén är.

Tillägg: De pratar om stress som har gjort att tjejerna får tics och tar över det från varandra.  Tycker synd om tjejerna som har fått eländet :(.

Nu har jag korpat färdigt din tråd MarrSkämtar

Anmäl
2013-07-04 21:23 #6 av: stillness

Chemtrails i mainstream media :)

Anmäl
2013-07-05 08:45 #7 av: Marr

Evisen, väldigt intressant det där. Har inte hört talas om det här förut och så typiskt det är att skuldbelägga tjejerna med att de rökt Cannabis t.ex.. Då skulle det väl för 17 drabba fler människor på vårt jordklot...

Om det beror på chemtrails, vad vet man? Inte lätt att få reda på orsaken när staten lägger locket på när det sker sådant här. Stackars tjejer! Nu har jag inte sett klart hela filmen än, men konstigt det bara verkar drabba flickor.

Jättetack för att du är med & vaken och såg det här, mycket intressant, viktigt och sorgligt. 

Anmäl
2013-07-05 12:39 #8 av: stillness

alla som sagt det är konspirationsteorier som sade vi var galna etc

undra va de säger nu kanske vaknar de eller förnekar ännu hårdare.

bra folk vaknar!

Anmäl
2013-07-05 16:23 #9 av: Evisen

#7 Inget att tacka för. Jag tycker sådana här dokumentärer är bra och hojtar gärna om dem så folk får se dem med.

Erin Brockovic(namn, felstavat?) var där och tog prover hon med, men fann inget konstigt.

Tycker jättesynd om tjejerna som står med ena foten ut till vuxenlivet och får detta med på "köpet".

Sen ser jag att jag har skrivit fel.. tvfakta är tv4fakta. Har ni tillgång till den kanalen så finns det klart sevärda program där:). Mitt favoritprogram är Ghost Adventures, men det är för ett helt annat forum än härSkämtar

Anmäl
2013-07-05 17:33 #10 av: Tarotstollan

Tack för informationen, detta hade jag ingen aning om!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-07-05 17:36 #11 av: Evisen

#10 Så här presenterar de programmet och om du har tv4fakta:

20:00 Staden som fick Tourettes

Amerikansk dokumentär från 2012. Om hur tonårsflickor i en amerikansk småstad började uppvisa symptom på Tourettes syndrom. Förbryllade läkare konstaterade att endast flickor drabbades och la fram en teori om att flickorna led av psykiska störningar snarare än fysiska, något som många föräldrar hade svårt att acceptera. Från 25/6 02:00. Även 7/7 02:00 i TV4 Fakta

Anmäl
2013-07-06 12:46 #12 av: stillness

Ja det är otroligt, bra att folk vaknar upp.

Här går sudevi igenom i en Video om att skydda sig ifrån chemtrails

det är bra att vi avslöjar dem etc, men det verkar som att vi inte skall ge dem för mycket attention för då manifesteras det starkare typ om jag förstår henne samt bashar rätt.

våra kroppar har ett immunsystem och det har vi även psykiskt menar Sudevi på :)

men jag tänker gifter dödar väl djuren i naturen eller?

vad tror ni om videon?

jag är öppen för det hela men som sagt jag tror på att avslöja det mörka men sedan skall man nog inte ge sin kraft (rädsla till det)

energy goes where attention flows ( David Icke)

Jag gillar hennes videos de har mycket bra energier

Tack SudeviHjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.