Övrigt

Angelina Jolie Hjälte eller Elit propaganda

2013-06-27 09:31 #0 av: stillness

Angelina Jolie är som så många andra Hollywood artister någon vi skall se upp till Eliten har alltid skapat oss GUDAR att se upp till.

Monkey see Monkey doo.

Angelia Jolie (MK-ULTRA MINDCONTROL)offer har blivit hyllad för sin Mastectomy Operation, är detta till för att folket skall med följa denna trend och inte vända sig till Alternativ medicin som ser Holistiskt på människan och betydelsen av VITAMNIER,RAWFOOD,MINERALER,MSM,LÄKEÖRTER

Detta gillar inte Illuminati då de vill avbefolka människor via Vaccin,och gifter i mat(GMO),vatten(Flouride) De är besatta av Rasbiologi (Eugenics) som deras egna skapalse Hitler med var där endast de värdiga med rätt DNA genetik skall få leva resten utrotas.

Skär bort ditt ena bröst och du har fått ner risken att få bröstcancer låter det bra?

Cancer idag bara ökar och ökar och ingen vet varför? men pengar mjölkar de folket med som rosabanden kampanjerna

sanningen är att de vill ej hitta botemedel för det är en miljonindustri.

Anmäl
2013-06-27 09:33 #1 av: [Citronpaj]

Men snälla nån, du går du över gränsen. Tror du seriöst att de vill att folk ska skära bort så mycket det bara går?

Varför tar inte denna eliten och bara dödar oss på en gång? De har väl makten till det?

Anmäl
2017-09-15 14:23 #2 av: Huygens

Vad är kopplingen mellan skådespelerskan Angelina Jolie och reptilians? Vad är det för text på ryggen av hennes tatuering? Är hon ett slags ödlemoder eller är hennes yttre bara ännu en Illuminatifasad? DM, 2017-09-15

Något relaterat:

Reptilians - Arkeologiska Fynd
Otroliga grejer (sök: Angelina)
Otroliga grejer 2, inlägg 60

Anmäl
2017-09-16 16:47 #3 av: Huygens

Viss översättning av tatueringarna. DM

Anmäl
2017-09-24 00:25 #4 av: Aleya

Ts: om jag själv hade fått veta att jag hade valet att operera bort brösten och äggstockarna för att jag genetiskt hade större risk att få cancer, då hade jag gjort det.

Du kanske har märkt att vetenskapen går framåt istället för att den står stilla.

Så ditt inlägg ser jag mer som något svammel från din sida. Sen heter det alternativ medicin för att det inte finns belägg att saker funkar. Ibland funkar dom inte alls.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.